Was dat het antwoord op de vraag Jip of Janneke, die ik gemist heb?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:00 schreef Augustina het volgende:
Janneke
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Was dat het antwoord op de vraag Jip of Janneke, die ik gemist heb?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Was dat het antwoord op de vraag Jip of Janneke, die ik gemist heb?
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jip, natuurlijk.
Ik vind dat je vrij snel bent, anders.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:06 schreef LXIV het volgende:
Langzaam
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik vind dat je vrij snel bent, anders.
Ja, in dat opzicht ga ik uiteraard voor langzaam.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef LXIV het volgende:
Ik vind de keuze tussen snel en langzaam net zoals de keuze tussen respectievelijk kwantiteit of kwaliteit.
En daarom was die ook pittig. Maar ik maak het mezelf ook lastig. Ik ben/doe snel. Maar misschien is langzaam ook wel beter voor me.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef LXIV het volgende:
Ik vind de keuze tussen snel en langzaam net zoals de keuze tussen respectievelijk kwantiteit of kwaliteit.
Is dat zo? We weten nog niet eens waartoe dit leidt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuk spel, wyccie.
Doe je mee?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuk spel, wyccie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poffertjesquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
En daarom was die ook pittig. Maar ik maak het mezelf ook lastig. Ik ben/doe snel. Maar misschien is langzaam ook wel beter voor me.
Ik kies tóch voor snel.
Pannenkoek of poffertjes?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doe je mee?Natuurlijk, ik ben gek op spelletjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
DO-2, het valt me op dat wij vaak hetzelfde antwoord geven!quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Pannekoek. Zonder twijfel.
Great minds think alike! Om er maar eens een cliché tegenaan te gooien.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
DO-2, het valt me op dat wij vaak hetzelfde antwoord geven!![]()
Thee is al erg zat, maar dat daar dan ook nog suiker in moetquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:17 schreef DaMart het volgende:
thee, zonder enige twijfel, maar met suiker!
Ik vind koffie erger... en niet te zuipenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Thee is al erg zat, maar dat daar dan ook nog suiker in moet.
Jij kiest bier dus.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, dat mag duidelijk zijn, dacht ik zo.
Ben je ook op zoek naar de zin van het leven?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:20 schreef LXIV het volgende:
Met andere woorden, komt er nog een clue?
"Op een oude fiets moet je het leren" gaat hier niet op, hè?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb met beide geen enkele ervaring, om eerlijk te zijn.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:21 schreef DaMart het volgende:
verbranden...
daarvoor is namelijk After Sun uitgevonden!
Oude fietsen zat in de Amsterdamse kanalen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
"Op een oude fiets moet je het leren" gaat hier niet op, hè?
Doofquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:24 schreef wyccie het volgende:
Hoewel ik niet van water houd, zou ik ook liever willen verdrinken.
Doof of blind?
Hehehe, nu heb ik een beeld van jou, op een fiets in de gracht, aan het verdrinken. Dat wil ik op een schilderij zien!quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oude fietsen zat in de Amsterdamse kanalen.
Ik ga voor verdrinken.
Je hoeft natuurlijk niet mee te doen.quote:
Doe je bestquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:25 schreef DaMart het volgende:
Slapen of wakker blijven?
Ik ga voor slapen... welterusten allemaal!
*Slik*quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Ik ga ook voor doof.
Welterusten DaMart.
LX, heb je wel de keuzes van iedereen genoteerd? JIJ bent degene die een analyse gaat uitvoeren.
Op een forum is dat niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wie het langst z'n bek dicht kan houden, zeker?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:28 schreef LXIV het volgende:
En morgen heb ik een leuk spel voor jullie!
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wie het langst z'n bek dicht kan houden, zeker?
Spelletjes zijn leukquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het een goed spel, wyccie.
Als je nu door het raam naar buiten gaat kijkt zie je in het noorden een ster staan. Nee, die ene, nét boven de maan. Die ster is eigenlijk een planeet.quote:
Ik ga voor winegum. Vooral de donkerpaarse.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Spelletjes zijn leuk![]()
Maar dit was eigenlijk een beetje om te zien wie waarvan houdt, een soort kennismakingsspelletje eigenlijk.
Niet dat het iets zegt over iemands karakter als je weet dat hij of zijn van drop houdt.
Ik kwam op het idee toen ik voor de zoveelste keer een snoepje in mijn mond stopte. Half drop, half winegum
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb een nichtje dat Janneke heet,
maar die is lang niet zo leuk als Jip.
Rquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je nu door het raam naar buiten gaat zie je in het noorden een ster staan. Nee, die ene, nét boven de maan. Die ster is eigenlijk een planeet.
Op die planeet hebben ze van alles. Maar ook heel veel dingen niet.
Zo hebben ze wel een DO-2, een wyccie en een Augustina. Maar een Da_Mart, een Tha_Erik of een Alter-ego hebben ze niet.
Maar als je één klein dingetje hebben, dán hebben ze alles!![]()
Wat is dat ene kleine dingetje nu?
Denk daar vannacht maar over na!
Dan val ik te pletter!quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je nu door het raam naar buiten gaat ...
Dat was me nog niet eens opgevallen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:33 schreef wyccie het volgende:
Is er een mod in de buurt? Ik vind de r in de TT zo verschrikkelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Freestyle
Ja die! En de rode.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga voor winegum. Vooral de donkerpaarse.
Ik heb het antwoord al gegeven, en er was vandaag al een topic met een soortgelijk raadsel. Oud nieuws.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan val ik te pletter!![]()
Maar ik zal er over nadenken!
Pardon?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:33 schreef LXIV het volgende:
Maar als je één klein dingetje hebben, dán hebben ze alles!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |