Was dat het antwoord op de vraag Jip of Janneke, die ik gemist heb?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:00 schreef Augustina het volgende:
Janneke
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Was dat het antwoord op de vraag Jip of Janneke, die ik gemist heb?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Was dat het antwoord op de vraag Jip of Janneke, die ik gemist heb?
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jip, natuurlijk.
Ik vind dat je vrij snel bent, anders.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:06 schreef LXIV het volgende:
Langzaam
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik vind dat je vrij snel bent, anders.
Ja, in dat opzicht ga ik uiteraard voor langzaam.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef LXIV het volgende:
Ik vind de keuze tussen snel en langzaam net zoals de keuze tussen respectievelijk kwantiteit of kwaliteit.
En daarom was die ook pittig. Maar ik maak het mezelf ook lastig. Ik ben/doe snel. Maar misschien is langzaam ook wel beter voor me.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef LXIV het volgende:
Ik vind de keuze tussen snel en langzaam net zoals de keuze tussen respectievelijk kwantiteit of kwaliteit.
Is dat zo? We weten nog niet eens waartoe dit leidt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuk spel, wyccie.
Doe je mee?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuk spel, wyccie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poffertjesquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
En daarom was die ook pittig. Maar ik maak het mezelf ook lastig. Ik ben/doe snel. Maar misschien is langzaam ook wel beter voor me.
Ik kies tóch voor snel.
Pannenkoek of poffertjes?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doe je mee?Natuurlijk, ik ben gek op spelletjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
DO-2, het valt me op dat wij vaak hetzelfde antwoord geven!quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Pannekoek. Zonder twijfel.
Great minds think alike! Om er maar eens een cliché tegenaan te gooien.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
DO-2, het valt me op dat wij vaak hetzelfde antwoord geven!![]()
Thee is al erg zat, maar dat daar dan ook nog suiker in moetquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:17 schreef DaMart het volgende:
thee, zonder enige twijfel, maar met suiker!
Ik vind koffie erger... en niet te zuipenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Thee is al erg zat, maar dat daar dan ook nog suiker in moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |