Nee :/ hendig slecht waren zequote:Op woensdag 3 mei 2006 22:58 schreef DudeMeister het volgende:
Waren dat dan van die goeie vroedvrouwen, die Roemenen?
Hoe konden ze anders bevrijd worden ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:35 schreef Meki het volgende:
bestonden vroeger dan Negers
idem zeer triestquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:35 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik vind dit serieus geen grappen...
Bevreidingsdag is iets waar je niet zulke grappen over maakt...
Net of het lachen was in de jaren voor de bevreiding...
door handelsslaven te wordenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe konden ze anders bevrijd worden ?
Omdat de radio verlosd is van de auto ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:43 schreef RickyGervais het volgende:
Waarom zou ik het vieren dat mijn autoradio nu gejat is?
Met wat gek ?quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:44 schreef Maikuuul het volgende:
Omdat de radio verlosd is van de auto ?
Duh
Das me hendig lan gek. Dan ben ik 46 voordat ik weer mag postenquote:
ja, en mijn andere wang is BrauNquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:09 schreef Killer_Mom het volgende:
jij bloost, is t een koon van jouw,
Met die oeverloze kuttopic's zonder inhoudquote:
Ik zal je vertellen, ik was toenstraks aant rijden met mijn vriendin op de brommer en ik zeg: ey zal ik slippen ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Met die oeverloze kuttopic's zonder inhoud![]()
Welke mongeaul gaat het nou over de kerst hebben![]()
Ben je met je brommer tegen een lollerbank gereden ofzo![]()
Pfff de joden hadden toch altijd de wind mee. Het was gewoon altijd één groot feest. En de as die neer kwam dwarrelen na hete nachten, dat waren gewoon ballonnen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:35 schreef SwiffMeister het volgende:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:17 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Pfff de joden hadden toch altijd de wind mee. Het was gewoon altijd één groot feest. En de as die neer kwam dwarrelen na hete nachten, dat waren gewoon ballonnen.![]()
Dit is toch ook een feestdag voor de mensen zonder een blanke huidskleur ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:17 schreef Dark_Killah het volgende:
Cool, dit gaat over negers.
Maaikuuul
Maikuuul, nu ff serieus.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen, ik was toenstraks aant rijden met mijn vriendin op de brommer en ik zeg: ey zal ik slippen ?
Ja zei ze
En jeh, toen slipte ik over de oranje fietspadje
nou een redelijk normale vraag als "mag ik mijn vinger in je anus steken" wordt óók niet altijd op prijs gesteld hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:20 schreef Biogarde het volgende:
Maikuuul, nu ff serieus.
Moet je je vriendin iedere avond weer afzetten in gesloten inrichting "Biblibonski". Want je maakt mij echt niet wijs dat ze series met je om kan gaan, als je zulke achterlijke vragen stelt aan zo'n meisje![]()
Zij vond het best leuk, en dit was btw de 1ste keer dat ik met iemand achterop een goede slip maakte.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maikuuul, nu ff serieus.
Moet je je vriendin iedere avond weer afzetten in gesloten inrichting "Biblibonski". Want je maakt mij echt niet wijs dat ze series met je om kan gaan, als je zulke achterlijke vragen stelt aan zo'n meisje![]()
Meisjes willen romantisch dineren, bioscopen, stappen..quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zij vond het best leuk, en dit was btw de 1ste keer dat ik met iemand achterop een goede slip maakte.
Met Jasper mislukte hij dusjeh gek ik denk laat ik het vragen aan me vriendin.
Nee ze is gewoon een normaal meisje en woont op Marlberg, jeweets, vraag het anders maar in het Mislukte Maikuuul Meet topic van 3 dagen geleejers ofzo daar kun je aan de TS vragen of me vriendin normaal was of niet.
Wtf boeit het trouwens om met je vriendin achterop te slippen /
Ze krijgt alles hoor gek ik zal het uitleggen:quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Meisjes willen romantisch dineren, bioscopen, stappen..
Die willen niet sjiek slippen Maikuuul![]()
En al helemaal niet op een FOX![]()
Dat meisje wist niet wat d'r overkwam, en zei maar "JA"![]()
Arme Jenifuuuuuur![]()
Leuk dat je je zo opwindt over een topic dat een wat minder serieuze benadering heeft van bevrijdingsdag, maar hou gewoon je mond dicht als je niet eens weet hoe je het woord spelt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:35 schreef SwiffMeister het volgende:
Idd gekquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Leuk dat je je zo opwindt over een topic dat een wat minder serieuze benadering heeft van bevrijdingsdag, maar hou gewoon je mond dicht als je niet eens weet hoe je het woord spelt..
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:35 schreef SwiffMeister het volgende:
..........................quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Leuk dat je je zo opwindt over een topic dat een wat minder serieuze benadering heeft van bevrijdingsdag, maar hou gewoon je mond dicht als je niet eens weet hoe je het woord spelt..
En jij denkt dat mensen die op een Maikuuul Meet willen komen kunnen zeggen of je vriendin normaal is?quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:23 schreef Maikuuul het volgende:
Nee ze is gewoon een normaal meisje en woont op Marlberg, jeweets, vraag het anders maar in het Mislukte Maikuuul Meet topic van 3 dagen geleejers ofzo daar kun je aan de TS vragen of me vriendin normaal was of niet.
Dat vinden wij ook maar jij begint er overquote:Wtf boeit het trouwens om met je vriendin achterop te slippen /
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |