Die van die Fok!stok staan er net 7 uurtjes opquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
Had je verwacht dat Tinypic die plaatjes voor eeuwig gratis hosten kan?
Ik laad geen een plaatjes van tiny pic.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
Is tinypic definitief weg dan?
Vreemd probleem inderdaad. 'k heb 't al van meerdere users gehoord dat ze niks zien van tinipyc, terwijl 't hier echt als een trein gaat.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik laad geen een plaatjes van tiny pic.
Maar anderen misschien wel
Oké nu begin ik mij ook zorgen te maken.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die van die Fok!stok staan er net 7 uurtjes op
Meer bandbreedte? waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Oké nu begin ik mij ook zorgen te maken.![]()
![]()
[afbeelding] Je kan je ook gratis reggen bij de moedersite van Tinypic, Photobucket dan heb je veel meer bandbreedte voor je foto's.
Het is niet dat ik ze zelf heb geupload, maar ik zie ze gewoon niet - ookal staan ze er nog maar net op.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Oké nu begin ik mij ook zorgen te maken.![]()
![]()
[afbeelding] Je kan je ook gratis reggen bij de moedersite van Tinypic, Photobucket dan heb je veel meer bandbreedte voor je foto's.
Omdat Tinypic ze na 3 weken automatisch verwijderd en Photobucket pas bij een x-aantal bereikte bandbreedte. Hoeveel dat is weet ik niet, maar mijn avatar houdt het altijd veel langer uit op Photobucket, dan op Tinypic.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Meer bandbreedte? waar baseer je dat op?
'T was trouwens Agaith die ze ook niet zag.
Dat heeft niks met bandbreedte te makenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Had mijn post al ge-edit.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:39 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Dat heeft niks met bandbreedte te maken(bandbreedte heeft te maken met snelheid.)
En bij tinypic kun je in principe ook onbeperkt uploaden.
Waarschijnlijk staan beide sites gewoon op de zelfde server-groep gehost
'k heb het eerlijk gezegd nog nooit gezien (gemerkt) dat plaatjes na 3 weken weg zijn op tinypic, maar 't zou kunnen dat 't zo is...quote:
tis nogal frustrerend dat je op fok dus die plaatjes niet kan zien.quote:
Ik heb zelf gewoon een Flickr account en evt. ook wel webspace, maar dat helpt niet echt veel aan al die mensen die hun plaatjes bij tinypic hosten, inclusief avatars...quote:
terwijl er veel betere gratis hosts zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:15 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik heb zelf gewoon een Flickr account en evt. ook wel webspace, maar dat helpt niet echt veel aan al die mensen die hun plaatjes bij tinypic hosten, inclusief avatars...
Kun je wel pingen naaar 64.92.212.230 ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:18 schreef whoops het volgende:
Daarnaast blijft de 'throbber' van Firefox de hele tijd draaien en staat er 'Connecting to xx.tinypic.com' in je statusbar...
Ja, en ik heb ook @Homequote:Op woensdag 3 mei 2006 22:08 schreef Renesite het volgende:
Nu heeft iig Svensational er ook last van (Gedeelde smart is halve smart) maar erg kut is het wel
Zeg dat tegen de mensen die dingen op tinypic loadenquote:
Ik kan wel pingen, maar ik krijg geen pong terug....quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:18 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Kun je wel pingen naaar 64.92.212.230 ?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:14 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik kan wel pingen, maar ik krijg geen pong terug....
Ik krijg een time out. En heb idd ook dat in de statusbar staat: connecting to xx.tinypic.com .quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:18 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Kun je wel pingen naaar 64.92.212.230 ?
En al wel een andere DNS-server geprobeerd, of een keer een proxie gebruikt?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik krijg een time out. En heb idd ook dat in de statusbar staat: connecting to xx.tinypic.com .
Nog niet. Ik zal vanavond eens proberen, ga nu eerst bowlenquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:07 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
En al wel een andere DNS-server geprobeerd, of een keer een proxie gebruikt?
Maar dan gaat 't ten koste van 'n eventuele bandwith-limiet op jou eigen ruimtequote:Op donderdag 4 mei 2006 22:36 schreef Sjowhan het volgende:
De meeste noobs hebben niet door dat hun lieve providertje ook ruimte aanbieden aan abonnees
Gebruik die ruimte mensen, gebruik ze!
Wilde je zeggen dat een plaatje van 60kB een limiet van 10gig per maand overschrijdt?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:40 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Maar dan gaat 't ten koste van 'n eventuele bandwith-limiet op jou eigen ruimte
En 't is natuurlijk minder anoniem voor sommigen.
Ja, in LIF staan ook plaatjes van tinypic.com van vorig jaar en die doen het gewoon. Bijvoorbeeld de OP van:quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:18 schreef VASND het volgende:
Hier doet hij het gewoon goed.
Mja, ik upload nu regelmatig verkleinde icoontjes naar tinypic, van anderen die vaak richting de 100 kB gaan, als ik die nu allemaal op m'n eigen webspace ga zetten, dan gaat 't mij toch te snelquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wilde je zeggen dat een plaatje van 60kB een limiet van 10gig per maand overschrijdt?
No way, dan moet er echt ontzettend veel hits op dat plaatje zijn
mijn avatar is bijvoorbeeld ook gehost bij mijn provider, gebruik (incl. andere zooi die erop staat) 466mB/mnd
Idd of hun settings eens checken. n00bsquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:18 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Mensen moeten gewoon klagen bij hun provider en niet over tinypic.com.
Tinypic staat op mijn blacklistquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:16 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Vreemd probleem inderdaad. 'k heb 't al van meerdere users gehoord dat ze niks zien van tinipyc, terwijl 't hier echt als een trein gaat.
Ik zit nu trouwens op een ander locatie (mer xs4all) en nu zie ik ze wel weer.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:48 schreef Svensational het volgende:
Ja, en i
[..]
Ja, en ik heb ook @Home. Op aanraden van jou trouwens, bedankt nog he
!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |