abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37603796
Eeey Volluk.
Ik ben al de hele middag aan het zoeken naar een "La Cucaracha" Versie. Ik moet dus de Dance Versie er van hebben.

Deze heb ik ooit op een cd gehad, maar welke dat was, is mij een Grote vraag.

In dit nummer zit er een lekkere flinke bassdrum in. niet snel..

alvast bedankt
pi_37603825
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:37 schreef VrijeVal het volgende:
Ik zoek niet speciefiek een nummer.. maar wat meerdere.. ik kom wel es in clubs.. en dan wordt daar van die club/house muziek gedraaid.. nu zijn er steeds een paar nummers die er tussenuit schieten.
Melodieuse toegankelijke, bekendere, house nummers.. die je vrij vaak op feestjes hoort..
hebben jullie misschien titels voor me?
alvast bedankt
Bedoel je nummers als 'Calabria' en 'E Samba'?
pi_37603843
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:44 schreef Feer het volgende:
Eeey Volluk.
Ik ben al de hele middag aan het zoeken naar een "La Cucaracha" Versie. Ik moet dus de Dance Versie er van hebben.

Deze heb ik ooit op een cd gehad, maar welke dat was, is mij een Grote vraag.

In dit nummer zit er een lekkere flinke bassdrum in. niet snel..

alvast bedankt
De top40 versie is van TNN geloof ik
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_37603900
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:46 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

De top40 versie is van TNN geloof ik
Bedankt he.
Het is de goeie
  zaterdag 6 mei 2006 @ 16:03:10 #105
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_37604188
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:37 schreef VrijeVal het volgende:
Ik zoek niet speciefiek een nummer.. maar wat meerdere.. ik kom wel es in clubs.. en dan wordt daar van die club/house muziek gedraaid.. nu zijn er steeds een paar nummers die er tussenuit schieten.
Melodieuse toegankelijke, bekendere, house nummers.. die je vrij vaak op feestjes hoort..
hebben jullie misschien titels voor me?
alvast bedankt
De top 10 van mijn stamcafé, misschien een beetje te commercieel (als jij in clubs komt, want dit neigt toch wat meer naar een café) en aan de andere kant weer een beetje te incrowd...

1. Les Rythmes Digitales - Jacques your Body (Switch remix)
2. Jan Driver - Ring my Balls
3. Don Diablo - Blow (Sidney Samson remix)
4. Solid Groove - This is Sick
5. Who's Who - Not So Dirty (D'Horsé's Dirty Cash remix)
6. Switch - A Bit Patchy
7. Dave McCullen - Electric Girl
8. Yardmen - Deep Congress
9. Chocolate Puma - Always And Forever
10. Aaron Smith - Dancin' (Dennis Christopher Deelectro Mix)

Maar misschien moet je eens een nummer noemen, dan kunnen wij met iets vergelijkbaars komen...

edit: en de mega mega mega clubhit deze zomer, Fedde le Grand - Hands Up For Detroit
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  zaterdag 6 mei 2006 @ 16:27:21 #106
107001 VrijeVal
Hou je vast!
pi_37604688
Thx voor de replies, ik zal die titels even checken..
en idd.. e samba en calabria.. muziek in die richting..

edit: Damn dat nummer, hands of for detroit.. dat is echt een nummer dat ik bedoelde thx!
Alles wat ik post is toch wel leuk
pi_37605354

Goedenavond Fok!ers,

hierbij jullie hulp gevraagd ik ben namelijk op zoek naar een nummer, waarvan ik alleen de beat ken eigenlijk... de beat klinkt als een aantal violen, die heeel laag zijn en een bumbumbumbum geluid maken, en elke bum is ietsje hoger en ietsje harder...

het is zit ook the Gambler - wyclef Jean and Kenny Rogers.... maar dat is niet het origineel volgens mij....
  zaterdag 6 mei 2006 @ 17:14:20 #108
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_37605988
ik zoek een club nummer waar een hele zware stem door heen lult. Is regelamtig op de radio
Ik ben alleen vergeten wat hij nou precies zegt
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_37606053
... dat ene dance nummer waarbij die man door veel vrouwen in de clip wordt verleid! Vorig jaar werd volgens mij van dezelfde groep een soortgelijke plaat + clip uitgebracht...
  zaterdag 6 mei 2006 @ 17:31:03 #110
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_37606354
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 16:27 schreef VrijeVal het volgende:
Thx voor de replies, ik zal die titels even checken..
en idd.. e samba en calabria.. muziek in die richting..

edit: Damn dat nummer, hands of for detroit.. dat is echt een nummer dat ik bedoelde thx!
Dan moet je ook Les Rythmes Digitales - Jacques your Body (Switch remix) eens luisteren

En Toad, je bedoelt toch niet My, My, My van Armand van Helden he?
  zaterdag 6 mei 2006 @ 17:32:53 #111
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_37606401
Molluck help mij eens aan de naam van dat nummer wat ik bedoel
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_37606455
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 17:31 schreef Molluck het volgende:

[..]

En Toad, je bedoelt toch niet My, My, My van Armand van Helden he?
Euh nee.

Die vorige clip van een aantal maanden terug speelde zich af in een lift. En deze in een normaal huis met een trap. Maar het nummer is alweer paar weken (wellicht 2 a 3 maanden) oud. In ieder geval, als het dezelfde groep is!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 17:34:36 #113
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_37606464
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 17:32 schreef ook_gek het volgende:
Molluck help mij eens aan de naam van dat nummer wat ik bedoel
Haha sorry, ik weet het ook niet, als jij nou eens onthoudt wat ie zegt!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 17:36:14 #114
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_37606517
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 17:34 schreef Molluck het volgende:

[..]

Haha sorry, ik weet het ook niet, als jij nou eens onthoudt wat ie zegt!
het erge is dat mijn moeder opeens het nummer wilt hebben. Ik weet welke ze bedoeld maar de tekst weet ik niet. Zo eens vragen aan mijn moeder

Heb haar net een stuk carl cox laten horen. melodie en zware bass dan alleen melodie en dan opeens vol die bas er weer in. Nu begrijpt ze waarom het zo lekker is
  zaterdag 6 mei 2006 @ 18:22:20 #115
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_37607910
Nou, ik zoek dus dat nummer waar DJ Chuckie onder andere op meedoet. Dat nummer wordt gezongen (nou ja, meer gesproken) door een hele zware basstem en is bijna niet te verstaan (hoorde pas na een paar keer luisteren dat er ook Nederlands tussenzat). Je hoort ze op een gegeven moment ook "zingen": "DJ Chuck in the house" of zo ........ Lekker duidelijk zo he ??

Oh ja, het is in ieder geval niet dat nummer met De Jeugd Van Tegenwoordig (En nu ga je dansen klootzak).

Alvast bedankt voor de tips !!!!!
Smell the flowers while you can....
  zaterdag 6 mei 2006 @ 18:24:29 #116
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_37607980
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 18:22 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Nou, ik zoek dus dat nummer waar DJ Chuckie onder andere op meedoet. Dat nummer wordt gezongen (nou ja, meer gesproken) door een hele zware basstem en is bijna niet te verstaan (hoorde pas na een paar keer luisteren dat er ook Nederlands tussenzat). Je hoort ze op een gegeven moment ook "zingen": "DJ Chuck in the house" of zo ........ Lekker duidelijk zo he ??

Oh ja, het is in ieder geval niet dat nummer met De Jeugd Van Tegenwoordig (En nu ga je dansen klootzak).

Alvast bedankt voor de tips !!!!!
Ik zou zeggen Dj Chuckie feat. QF - Vieze Vrouwen
Ook wel bekend als 'QF - Slette Houwe'

edit: En Nu Ga Je Dansen Klootzak was toch niet met De Jeugd van Tegenwoordig? Volgens mij is er een nieuwe versie gemaakt met de RMXCRW
pi_37608328
damn heidi thxs,
khad de hoop al opgegeven, maar toch stiekem elke keer dit topic kijken
pi_37609745
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 19:53 schreef roze-meisje het volgende:
ik zoek een liedje dat als tekst heeft: I wanna show you, I wanna show you.... en dan iets met shine wordt door een vrouw gezongen, ze zingt een beetje zeurderig
beetje pop-achtig
http://www.youtube.com/watch?v=9zh0MVGp38k
je hoort 't liedje hier op de achtergrond gedurende het hele filmpje
pi_37615848
Ik zoek een minimal nummer, het heet iets van bloody lady????
  zaterdag 6 mei 2006 @ 23:04:40 #120
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_37616329
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 19:30 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

http://www.youtube.com/watch?v=9zh0MVGp38k
je hoort 't liedje hier op de achtergrond gedurende het hele filmpje
Uit welke serie komt dat fragment? Allicht dat dat helpt met zoeken. Die zangeres heeft overigens een verdomd bekende stem...
pi_37616654
Weet iemand hoe dat nummer heet van Lange Frans met een of andere dame, beetje parodie op Beep van de PCD, maar dan in het Nederlands.

Geil nummertje Anyone ?
♥ K, N, R en F ♥
pi_37616944
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 22:48 schreef Jacob het volgende:
Ik zoek een minimal nummer, het heet iets van bloody lady????
Geen idee, en ik betwijfel of minimal-liefhebbers in dit topic zullen komen. Misschien kun je in dat geval je vraag toch maar het beste stellen in Minimal
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  zondag 7 mei 2006 @ 00:18:24 #123
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_37618426
ik ben op zoek naar dit liedje:
Klik hier om af te spelendirekt afspelen in winamp met ctrl+c/ctrl+v is niet mogelijk ivm de host
heb t al vaker gevraagd maar toen wist niemand het, mischien nu wel sinds ik er een fragmentje bij heb..
het komt uit de film het schnitzelparadijs en daar zijn de stemmen tussendoor ook van

asjeblieft help me!
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_37618712
quote:
Op zondag 7 mei 2006 00:18 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik ben op zoek naar dit liedje:
Klik hier om af te spelendirekt afspelen in winamp met ctrl+c/ctrl+v is niet mogelijk ivm de host
heb t al vaker gevraagd maar toen wist niemand het, mischien nu wel sinds ik er een fragmentje bij heb..
het komt uit de film het schnitzelparadijs en daar zijn de stemmen tussendoor ook van

asjeblieft help me!
Delise - Like an angel
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  zondag 7 mei 2006 @ 00:30:20 #125
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_37618763
hoe kom je daar zo snel bij?
heb echt op die hele lyric die te horen was gezocht etc
super bedankt!
nu nog weten waar ik hem krijgen kan
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')