Bedoel je nummers als 'Calabria' en 'E Samba'?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:37 schreef VrijeVal het volgende:
Ik zoek niet speciefiek een nummer.. maar wat meerdere.. ik kom wel es in clubs.. en dan wordt daar van die club/house muziek gedraaid.. nu zijn er steeds een paar nummers die er tussenuit schieten.
Melodieuse toegankelijke, bekendere, house nummers.. die je vrij vaak op feestjes hoort..
hebben jullie misschien titels voor me?
alvast bedankt
De top40 versie is van TNN geloof ikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:44 schreef Feer het volgende:
Eeey Volluk.
Ik ben al de hele middag aan het zoeken naar een "La Cucaracha" Versie. Ik moet dus de Dance Versie er van hebben.
Deze heb ik ooit op een cd gehad, maar welke dat was, is mij een Grote vraag.
In dit nummer zit er een lekkere flinke bassdrum in. niet snel..
alvast bedankt![]()
Bedankt he.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:46 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
De top40 versie is van TNN geloof ik
De top 10 van mijn stamcafé, misschien een beetje te commercieel (als jij in clubs komt, want dit neigt toch wat meer naar een café) en aan de andere kant weer een beetje te incrowd...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:37 schreef VrijeVal het volgende:
Ik zoek niet speciefiek een nummer.. maar wat meerdere.. ik kom wel es in clubs.. en dan wordt daar van die club/house muziek gedraaid.. nu zijn er steeds een paar nummers die er tussenuit schieten.
Melodieuse toegankelijke, bekendere, house nummers.. die je vrij vaak op feestjes hoort..
hebben jullie misschien titels voor me?
alvast bedankt
Dan moet je ook Les Rythmes Digitales - Jacques your Body (Switch remix) eens luisterenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:27 schreef VrijeVal het volgende:
Thx voor de replies, ik zal die titels even checken..
en idd.. e samba en calabria.. muziek in die richting..
edit: Damn dat nummer, hands of for detroit.. dat is echt een nummer dat ik bedoelde thx!![]()
Euh nee.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
En Toad, je bedoelt toch niet My, My, My van Armand van Helden he?
Haha sorry, ik weet het ook niet, als jij nou eens onthoudt wat ie zegt!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:32 schreef ook_gek het volgende:
Molluck help mij eens aan de naam van dat nummer wat ik bedoel![]()
het erge is dat mijn moeder opeens het nummer wilt hebben. Ik weet welke ze bedoeld maar de tekst weet ik niet. Zo eens vragen aan mijn moederquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:34 schreef Molluck het volgende:
[..]
Haha sorry, ik weet het ook niet, als jij nou eens onthoudt wat ie zegt!![]()
![]()
Ik zou zeggen Dj Chuckie feat. QF - Vieze Vrouwenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:22 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Nou, ik zoek dus dat nummer waar DJ Chuckie onder andere op meedoet. Dat nummer wordt gezongen (nou ja, meer gesproken) door een hele zware basstem en is bijna niet te verstaan (hoorde pas na een paar keer luisteren dat er ook Nederlands tussenzat). Je hoort ze op een gegeven moment ook "zingen": "DJ Chuck in the house" of zo ........ Lekker duidelijk zo he ??
Oh ja, het is in ieder geval niet dat nummer met De Jeugd Van Tegenwoordig (En nu ga je dansen klootzak).
Alvast bedankt voor de tips !!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=9zh0MVGp38kquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:53 schreef roze-meisje het volgende:
ik zoek een liedje dat als tekst heeft: I wanna show you, I wanna show you.... en dan iets met shinewordt door een vrouw gezongen, ze zingt een beetje zeurderig
beetje pop-achtig
Uit welke serie komt dat fragment? Allicht dat dat helpt met zoeken. Die zangeres heeft overigens een verdomd bekende stem...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:30 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=9zh0MVGp38k
je hoort 't liedje hier op de achtergrond gedurende het hele filmpje
Geen idee, en ik betwijfel of minimal-liefhebbers in dit topic zullen komen. Misschien kun je in dat geval je vraag toch maar het beste stellen in Minimalquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:48 schreef Jacob het volgende:
Ik zoek een minimal nummer, het heet iets van bloody lady????
Delise - Like an angelquote:Op zondag 7 mei 2006 00:18 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik ben op zoek naar dit liedje:
Klik hier om af te spelendirekt afspelen in winamp met ctrl+c/ctrl+v is niet mogelijk ivm de host
heb t al vaker gevraagd maar toen wist niemand het, mischien nu wel sinds ik er een fragmentje bij heb..
het komt uit de film het schnitzelparadijs en daar zijn de stemmen tussendoor ook van
asjeblieft help me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |