abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37583685
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:39 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Is het misschien "Give it up" van The good men?
Deed het inderdaad ook aan denken..

Andere optie dan maar: Capricorn - 20 HZ
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_37583983
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 19:14 schreef Gitanki het volgende:

[..]

Deed het inderdaad ook aan denken..

Andere optie dan maar: Capricorn - 20 HZ
ook een wereldplaat trouwens
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 19:41:04 #78
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_37584208
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:06 schreef robertjensen het volgende:
JA het schiet al op!!!! Hetgeen ik zoek zit letterlijk in STREET CARNIVAL van CAVE, althans, de trommels beginnen pas na anderhalve minuut en dit zou ook een sample kunnen zijn van het origineel? Want daar beginnen ze dacht ik al aan het begin. Maar het zijn precies de goeie trommels. Volgens mij niet het goede nummer, maar vooor jullie nu een eitje...
Ja hier hebben we tenminste wat aan, voordat we straks alle nummers met braziliaanse percussie erin opgenoemd hebben...

Het is inderdaad wat Croupouque al zei The Goodmen - Give It Up
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_37584273
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 19:41 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ja hier hebben we tenminste wat aan, voordat we straks alle nummers met braziliaanse percussie erin opgenoemd hebben...

Het is inderdaad wat Croupouque al zei The Goodmen - Give It Up
Moet wel haast ja, Cave - Carnival en Give it up zaten ook eens door elkaar gemixed bij een megamix van Sensation
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 19:45:26 #80
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_37584336
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 19:43 schreef Gitanki het volgende:

[..]

Moet wel haast ja, Cave - Carnival en Give it up zaten ook eens door elkaar gemixed bij een megamix van Sensation
Dude, Cave- (Street) Carnival heeft de drums uit dat nummer gesamplet
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_37584546
René Ter Horst & Gaston Steenkist Helden!
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_37584576
ik zoek een liedje dat als tekst heeft: I wanna show you, I wanna show you.... en dan iets met shine wordt door een vrouw gezongen, ze zingt een beetje zeurderig
beetje pop-achtig
pi_37586021
ik zoek een liedje wat ik hoorde op de radio toen ik in de auto zat. Het is al ong. 2 weken geleden dat ik hem hoorde en kon niet de zinnen onthouden die werden gezongen dus toen dacht ik: mijn telefoon heeft een memorecorder, dus heb ik het opgenomen.
Maarja goed, de kwaliteit is ook niet echt super dus nu zit ik met een korte geluidsopname die ik niet eens kan verstaan.
Misschien dat iemand het nr kent of de tekst kan verstaan.
het is een yousendit link, (kon even geen betere hostingsite vinden)
http://download.yousendit.com/4247FA1147E94001
  vrijdag 5 mei 2006 @ 20:53:19 #84
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_37586114
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 20:49 schreef randje het volgende:
ik zoek een liedje wat ik hoorde op de radio toen ik in de auto zat. Het is al ong. 2 weken geleden dat ik hem hoorde en kon niet de zinnen onthouden die werden gezongen dus toen dacht ik: mijn telefoon heeft een memorecorder, dus heb ik het opgenomen.
Maarja goed, de kwaliteit is ook niet echt super dus nu zit ik met een korte geluidsopname die ik niet eens kan verstaan.
Nee sorry, geen flauw idee.
My humps!
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
pi_37586419
Ik zoek een nummer dat 2 kennissen van mij ooit hebben gezongen toen ik heel klein en jong was.. het ene nummer heet: ja, een banaan. En het andere nummer heeft maar 1 woord in het nummer en dat woord is: Hoi...
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
pi_37586752
Zie nu pas dat er een speciaal topic is voor het zoeken naar nummers sorry (had al een topic geopend...)

Dus bij deze nogmaals mijn vraag en sorry dat ik het niet eerder zag dat er een speciaal topic voor was...

Heb echt een nummer nodig, weet niet hoe die heet wie kan mij hieraan helpen... de artiest + naam van het nummer.

Het nummer is te horen op de website van Defcon.1... je hoort een gast een intro zeggen en dan een nummer... en dan zegt ie weer van "We present you the line up:"

Maar wil weten hoe dat nummer ervoor heet dus tussen die 2 teksten in... echt belangrijk... dus wie kan mij eraan helpen... z.s.m alsjeblieft... bedankt alvast!!!

Adres van de site is: http://www.boreme.com/bor(...)p1.php?fromrelated=1
  vrijdag 5 mei 2006 @ 21:11:06 #87
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_37586809
Das toch de Star Wars tune?
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 21:36:03 #88
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_37587660
Om precies te zijn: The Imperial March (Darth Vader's Theme)
  vrijdag 5 mei 2006 @ 22:38:30 #89
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_37589775
Ik zoek het nummer uit Temptation Island dat je hoorde toen Len met Rebecca Loos op date ging, weet iemand welke ik bedoel?
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 02:34:32 #90
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_37594670
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 10:50 schreef Luka het volgende:

[..]

Is dat niet van Bach??? Toccata & Fugue o.i.d. Weet het niet zeker, kijk maar ff na!

EDIT: Heb het ff zelf gedownload en volgens mij is het idd: Toccata and Fugue in D minor van JS Bach. O.a. uit de Phantom of the opera!!!
Vet! Bedankt!
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 11:06:03 #91
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_37597496
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 21:31 schreef donroyco het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]

Suggestie:
Maria Mena - You're the only one
[..]
Waynie,
Ik gok op Nelly Furtado - I'm like a bird
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_37597561
gister in de bioscoop was er vantevoren een vodafone-commercial over een eendagsvlieg met gigantisch mooie muziek erachter.. iemand enig idee wat/wie dit is?

link naar reclamefilmpje:
http://www.vodafone.nl/Vo(...)ia/mayfly_cinema.mpg

laat maar, ik heb m al gevonden.. kwam er net achter dat ik op mayfly moest zoeken en niet op onedayfly

[ Bericht 23% gewijzigd door Tiezzz op 06-05-2006 11:14:28 (heb m al) ]
pi_37598383
Hoi, ik zoek ook een liedje.. lijkt een btje apres ski/ dance achtig.. de enige text die ik eruit kan halen is:

"and this is the way we ? the party clap clap clap"

iemand een idee?

bedankt alvast

edit zoek tevens: "jump jump a little higher" met et deuntje van destiny's child erin.. ook dance achtig.. en

"bring that beat back" die is meer apres ski achtig..
pi_37598703
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:41 schreef Knucklezz het volgende:
Hoi, ik zoek ook een liedje.. lijkt een btje apres ski/ dance achtig.. de enige text die ik eruit kan halen is:

"and this is the way we ? the party clap clap clap"

iemand een idee?

bedankt alvast
Dj chuckie - da partycrasher
I wish I was where I was when I was wishing I was here!
pi_37598751
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:52 schreef watersteef het volgende:

[..]

Dj chuckie - da partycrasher
dat is 1 thnx bedankt!!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:10:27 #96
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_37599244
ik zoek een liedje... volgens mij van fatman scoop weet t niet zeker
en dan doet ie bij t refrein steeds: uch uhuch
en : when i say he you say ha!
ofzo.. iemand?:P
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_37599439
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:10 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik zoek een liedje... volgens mij van fatman scoop weet t niet zeker
en dan doet ie bij t refrein steeds: uch uhuch
en : when i say he you say ha!
ofzo.. iemand?:P
dj kool - let me clear my throat ?
Lelijke @@p!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:43:19 #98
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_37600059
ja! dankje
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:55:06 #99
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_37600311
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 20:49 schreef randje het volgende:
Fort Minor - Where'd you go
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:37:30 #100
107001 VrijeVal
Hou je vast!
pi_37602577
Ik zoek niet speciefiek een nummer.. maar wat meerdere.. ik kom wel es in clubs.. en dan wordt daar van die club/house muziek gedraaid.. nu zijn er steeds een paar nummers die er tussenuit schieten.
Melodieuse toegankelijke, bekendere, house nummers.. die je vrij vaak op feestjes hoort..
hebben jullie misschien titels voor me?
alvast bedankt
Alles wat ik post is toch wel leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')