Deed het inderdaad ook aan denken..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Is het misschien "Give it up" van The good men?
ook een wereldplaat trouwensquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:14 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Deed het inderdaad ook aan denken..
Andere optie dan maar: Capricorn - 20 HZ
Ja hier hebben we tenminste wat aan, voordat we straks alle nummers met braziliaanse percussie erin opgenoemd hebben...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:06 schreef robertjensen het volgende:
JA het schiet al op!!!! Hetgeen ik zoek zit letterlijk in STREET CARNIVAL van CAVE, althans, de trommels beginnen pas na anderhalve minuut en dit zou ook een sample kunnen zijn van het origineel? Want daar beginnen ze dacht ik al aan het begin. Maar het zijn precies de goeie trommels. Volgens mij niet het goede nummer, maar vooor jullie nu een eitje...
Moet wel haast ja, Cave - Carnival en Give it up zaten ook eens door elkaar gemixed bij een megamix van Sensationquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja hier hebben we tenminste wat aan, voordat we straks alle nummers met braziliaanse percussie erin opgenoemd hebben...
Het is inderdaad wat Croupouque al zei The Goodmen - Give It Up
Dude, Cave- (Street) Carnival heeft de drums uit dat nummer gesampletquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:43 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Moet wel haast ja, Cave - Carnival en Give it up zaten ook eens door elkaar gemixed bij een megamix van Sensation![]()
Nee sorry, geen flauw idee.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:49 schreef randje het volgende:
ik zoek een liedje wat ik hoorde op de radio toen ik in de auto zat. Het is al ong. 2 weken geleden dat ik hem hoorde en kon niet de zinnen onthouden die werden gezongen dus toen dacht ik: mijn telefoon heeft een memorecorder, dus heb ik het opgenomen.
Maarja goed, de kwaliteit is ook niet echt super dus nu zit ik met een korte geluidsopname die ik niet eens kan verstaan.
Misschien dat iemand het nr kent of de tekst kan verstaan.
het is een yousendit link, (kon even geen betere hostingsite vinden)
http://download.yousendit.com/4247FA1147E94001
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:50 schreef Luka het volgende:
[..]
Is dat niet van Bach??? Toccata & Fugue o.i.d. Weet het niet zeker, kijk maar ff na!![]()
EDIT: Heb het ff zelf gedownload en volgens mij is het idd: Toccata and Fugue in D minor van JS Bach. O.a. uit de Phantom of the opera!!!![]()
Waynie,quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:31 schreef donroyco het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Suggestie:
Maria Mena - You're the only one
[..]
Dj chuckie - da partycrasherquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:41 schreef Knucklezz het volgende:
Hoi, ik zoek ook een liedje.. lijkt een btje apres ski/ dance achtig.. de enige text die ik eruit kan halen is:
"and this is the way we ? the party clap clap clap"
iemand een idee?![]()
bedankt alvast
dj kool - let me clear my throat ?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:10 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik zoek een liedje... volgens mij van fatman scoop weet t niet zeker
en dan doet ie bij t refrein steeds: uch uhuch
en : when i say he you say ha!
ofzo.. iemand?:P
Fort Minor - Where'd you goquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:49 schreef randje het volgende:
ik zoek een liedje wat ik hoorde op de radio toen ik in de auto zat. Het is al ong. 2 weken geleden dat ik hem hoorde en kon niet de zinnen onthouden die werden gezongen dus toen dacht ik: mijn telefoon heeft een memorecorder, dus heb ik het opgenomen.
Maarja goed, de kwaliteit is ook niet echt super dus nu zit ik met een korte geluidsopname die ik niet eens kan verstaan.
Misschien dat iemand het nr kent of de tekst kan verstaan.
het is een yousendit link, (kon even geen betere hostingsite vinden)
http://download.yousendit.com/4247FA1147E94001
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |