dat is gelukkig alleen maar lelijk zeilquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ziet er uit als een leuk appartement!
Die vloer van slaapkamer 1, zijn dat tegels, of gewoon (vrij lelijk) vinyl?
Het kan zijn dat ook jij geblokkeerd bent van Tinypic.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Marsepein ik heb net alles in het bericht geplakt, maar toen gebeurde er niets
Kan ook aan mij liggen hoor
Dank je... het is inderdaad een koopwoningquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:06 schreef Mark_Boelen het volgende:
Leuk apartement
Ik ga ervanuit dat het een koopwoning is, omdat je er zoveel in gaat verbouwen.
Ik hoop binnen jaar ook zo iets te kunnen vinden, en hier met mijn vriendin in te mogen wonen
Ik blijf het zeker volgen, verbouwingsplannen klinken leuk
roze is de modekleur.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ziet er uit als een leuk appartement!
Ik wil ook niet alles in een keer doen hoor... ik heb zoiets van als de woonkamer en de slaapkamer klaar zijn ga ik weer sparen. Want als ik t doe, doe ik het goed. De keuken is ook een punt waar ik snel wat aan wil doen. Maar die ga ik zo gezegd gewoon pimpenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:00 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou er ook niet teveel aan doen. gezellig maken doe je door je meubels zo neer te zetten dat je fijne plekjes creëert. beetje goed nadenken en niet meteen allemaal verbouwingskosten.
Is dat donkergrijze gedeelt behang? Lijkt het zo of zie je de naden erg goed zitten? Was schilderen geen betere optie geweest als het in hetzelfde kleur gebeurde?quote:
Die donkere muur is ook behang.. maar daar zat het er net een uurtje op of zo. dus als t goed is trekt dat nog strak en ander even met een potlood de randjes kleuren (dat zei de man van de behangzaak)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:40 schreef PlumpVis het volgende:
[..]
Is dat donkergrijze gedeelt behang? Lijkt het zo of zie je de naden erg goed zitten? Was schilderen geen betere optie geweest als het in hetzelfde kleur gebeurde?
dikke kont....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:51 schreef martine1984 het volgende:
Hier weer een update met (verkleinde) foto's.....
Gisteren en vandaag weer een hoop gedaan:
- kozijnen geschilderd
- behangen
- een hele hoop geschuurd![]()
Hier gaat het eerste beetje verf op de toog tussen keuken en de kamereindelijk geen pisgeel meer.. maar parelmoer wit
[afbeelding]
De kozijnen in de nieuwe kleur... moet alleen nog een gedeelte voor de tweede keer doen
[afbeelding]
Mn schoonmoeder is vandaag langs geweest om te behangen en dat verschil kun je heel goed zien![]()
Zo zag het er uit toen ik de sleutel kreeg...![]()
[afbeelding]
En dit is het geworden![]()
![]()
[afbeelding]
En vanuit de andere hoek
Voor:
[afbeelding]
En na![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet nu alleen nog het laatste deel van de kozijnen voor de tweede keer in de verf zetten.
En het muurtje tussen de keuken en de kamer sausen..
Daarna inrichten maar... en weer verder met de slaapkamer![]()
+ more picsquote:
Behang is er niet afgestoomd... Gewoon een hoge druk plantenspuit met heet water en afwasmiddel werkt t beste. en daar bij het is ook nog lekker goed koop....quote:Op maandag 8 mei 2006 20:37 schreef zoalshetis het volgende:
actieve vrouwen maken in een mum van tijd een huis af en gezellig. goed om te zien dat je met het afstomen, wat resultaat-technisch er vrij makkelijk af ging, de 'geest van de vorige bewoner' weghaalt.
blijf actief. maak het af.
Dank je wel...quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:30 schreef Starlie het volgende:
Wat zit dat behang er strak op zeg!! Gaaf! Het lijkt wel 1 groot vel papier!! Super leuk!! Veel plezier in je nieuwe huis!! Ga je er samen met je vriend wonen?! Gezien het behang alleen....!!![]()
Ik weet wel zeker dat t dat is! Ik werk bij Leen Bakker en het viel me meteen opquote:Op zondag 14 mei 2006 14:05 schreef martine1984 het volgende:
Ik zou t niet weten waar t vandaan komt.. heb t namelijk van marktplaats.![]()
Ik dacht dat ik t in t leenbakker krantje had zien staan... of t lijkt er op.
Dat is duidelijk....quote:Op zondag 14 mei 2006 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat t dat is! Ik werk bij Leen Bakker en het viel me meteen opWel erg mooi!
Netjesquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:47 schreef martine1984 het volgende:
Ondertussen staan er ook al een aantal meubels in de woonkamer, het wordt nu al echt een (t)huis
Mijn nieuwe bank![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je misschien dan ook een type / merk van de kast en tafel ?quote:Op zondag 14 mei 2006 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat t dat is! Ik werk bij Leen Bakker en het viel me meteen opWel erg mooi!
Ze zijn allebei van de Britt-serie, de enige serie bij Leen Bakker van wit mdf. Er is ook een eettafel, dressoir, etc. Ik weet alleen geen prijzen of zo uit m'n hoofd. Ik scan de dozen gewoon aan de kassa en dat is 'tquote:Op zondag 14 mei 2006 19:03 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Heb je misschien dan ook een type / merk van de kast en tafel ?
Wil er ook zo eentje
Is die er ook in andere kleuren?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze zijn allebei van de Britt-serie, de enige serie bij Leen Bakker van wit mdf. Er is ook een eettafel, dressoir, etc. Ik weet alleen geen prijzen of zo uit m'n hoofd. Ik scan de dozen gewoon aan de kassa en dat is 't.
[afbeelding]
Niet specifiek deze. We hebben wel series in teak, grenen, licht eiken en zo, maar niet in exact hetzelfde model en met dezelfde greepjes en zo.quote:
Dan moet ik maar eens in de winkel gaan kijken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet specifiek deze. We hebben wel series in teak, grenen, licht eiken en zo, maar niet in exact hetzelfde model en met dezelfde greepjes en zo.
Gewoon schuren, afnemen en dan hupakee verven.. Je zou voor de zekerheid wel speciale kunststof primer kunnen kopen maar dat is nogal duur..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:16 schreef martine1984 het volgende:
wil donderdag weer gaan beginnen boven in de slaapkamer.
Het is de planning om de kast in de verf te zetten.. Het zijn van die kunstof deuren.
[afbeelding]
Ik heb alleen geen idee of ik dingen ook moet schurenOf is alleen afnemen met amonia voldoende?? Wie t weet mag t zeggen....
Ik zou het niet voor de zekerheid doen, maar gewoon omdat de hechting van je verf stukken beter wordt. Anders springen op korte termijn al overal hoeken van je verf af, omdat een deur nu eenmaal dichtgegooid wordt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:14 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Gewoon schuren, afnemen en dan hupakee verven.. Je zou voor de zekerheid wel speciale kunststof primer kunnen kopen maar dat is nogal duur..
Ik weet het merk niet... papiertjes zijn al weggegooitquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:49 schreef Aenarion het volgende:
Mag ik vragen wat voor (groen) behang (met dat motief) je daar hebt? Hoe heet t, merk enz?![]()
Ik mag mn hele nieuwe huisje/kamer van mn ouders gaan inrichten, maar kheb geen flauw idee...![]()
Bedankt voor de tip marsepein.quote:Op donderdag 25 mei 2006 08:29 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik zou het niet voor de zekerheid doen, maar gewoon omdat de hechting van je verf stukken beter wordt. Anders springen op korte termijn al overal hoeken van je verf af, omdat een deur nu eenmaal dichtgegooid wordt.
Soms kosten bepaalde spullen gewoon geld, en moet je dat uitgeven voor een goed resultaat.
De hele onderkant heeft een andere kleur.... en daarbij hebben de bovendeurtjes een andere kleur dan het bovendeel...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:41 schreef leusden het volgende:
die hele onderkant met die ladekastjes is een andere kleur???
Ik vermoed dat ze 'gewoon' een stuk uit het kozijn zagen, en hier een nieuw stuk kozijn in gaan plaatsen, dus zegmaar vanuit de hoek 40 cm omhoog/opzij vervangen.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:13 schreef martine1984 het volgende:
Heeft iemand misschien enig idee hoe dat houtrot het beste opgelost zou moeten worden?? want dan ik me alvast een beetje orienteren, dan kunnen ze me in ieder geval niet naaien, om t maar ff grof te zeggen.
Dank je....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bij de bouwmarkt is een nieuwe rail ook niet zo duur toch
Verder ben je goed bezig! Schiet al mooi op!
http://www.alabastine.nl/producten/Vloerlijmverwijderaar.htmquote:Als de oude laag er af zou moeten, Hoe kan ik dat dan t beste aanpakken?? Heeft iemand tips of trucks???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |