abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37523291
Ik heb na lang wachten dan eindelijk de sleutel gekregen van mn eigen appartement...

Eerst maar ff wat pic's, om jullie deelgenoot te maken van mijn geluk

Woonkamer (met vriendje)
http://i61.photobucket.co(...)n/martine1984/01.jpg
http://i3.tinypic.com/x3io9t.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic
http://i1.tinypic.com/x3ip28.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic"
http://i3.tinypic.com/x3ipmq.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic

http://i2.tinypic.com/x3is0o.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic

Slaapkamer nr 1
http://i1.tinypic.com/x3iskk.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic
http://i1.tinypic.com/x3iucg.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic"

Slaapkamer nr 2 met balkon
http://i2.tinypic.com/x3ivzd.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic
http://i2.tinypic.com/x3ixqq.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic
http://i3.tinypic.com/x3iyap.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic

Badkamer
http://i1.tinypic.com/x3iz5t.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic"

and last but not least de wc
http://i1.tinypic.com/x3j0uv.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic"

De volgende zaken wil ik aanpakken om er mn eigen paleisje van te maken
- behangen in de woonkamer
- plafond witten
- nieuwe handgreepjes in de keuken
- nieuwe tegels in de keuken
- al het houtwerk schilderen in de woonkamer
- badkamer totaal vernieuwen en een ligbad er in
- wc opnieuw betegelen
en waarschijnlijk nog veel meer maar laat ik hier maar eens mee beginnen..

Heb al vast een start gemaakt
tot nu toe gedaan:
- behang in de woonkamer verwijderd
- plafond gewit
- gaatjes geplamuurd
- beginnetje gemaakt met schuren van t hout werk

hier nog ff een pic zonder behang in de woon kamer... tenminste mn moeder is druk bezig er mee
http://i1.tinypic.com/x3s308.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic

Maar ik ga beginnen met de woonkamer en als dat af is dan ga ik de slaapkamer maar eens aanpakken...

[ Bericht 29% gewijzigd door Duderinnetje op 04-05-2006 22:42:55 (Foto's te groot) ]
pi_37523532
Ziet er uit als een leuk appartement!

Die vloer van slaapkamer 1, zijn dat tegels, of gewoon (vrij lelijk ) vinyl?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_37523623
Geld teveel met al die verbouwingen Voor de rest gratz
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_37524118
Gefeliciteerd
Ik ken je gevoel wel over "je eigen paleisje", ben laatst ook op mezelf gaan wonen en ben toch wel erg trots op wat ik er van gemaakt heb!

Verbouwen en schilderen is veeeeeeeel werk, maar het loont uiteindelijk wel de moeite

Succes!
Nee, ik poets geen schoenen =P
  woensdag 3 mei 2006 @ 21:42:25 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37524718
Leuk huisje Martine, maar wel graag de volgende keer je foto's resizen anders maken we er linkjes van. Op deze manier duurt het laden heel lang en nog steeds niet iedereen heeft flitsende adsl lijntjes.

Zie ook: http://forum.fok.nl/topic/809258

Ik heb in de OP een 'enter' gezet want er stonden 2 foto's naast elkaar.
pi_37524749
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:

Die vloer van slaapkamer 1, zijn dat tegels, of gewoon (vrij lelijk ) vinyl?
dat is gelukkig alleen maar lelijk zeil
maar daar komt verandering in... als er ruimte is in t budget
pi_37525225
Prachtige tegels in de slaapkamer

Suc6 met de verbouwing
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
pi_37525395
leuk huis martine!!!

ff een crea tvp plaatsen....

je wilt graag de badkamer vernieuwen (ik neem t je niet kwalijk) en je noemt ff snel een ligbad, wil je dan ook een aparte douche of ga je douchen in je bad? er zit ook de wasmachine aansluiting, kan je de wasmachine ook ergens anders neerzetten (naastliggende gang kast ofzo )

misschien komt t door de foto maar t lijkt niet zo groot...
suck my asshole taco bender
  woensdag 3 mei 2006 @ 22:08:11 #9
141482 Q.
JurassiQ
pi_37525879
Moeten die foto's zo groot zijn? Mijn pc stikt er in.
For great justice!
pi_37527593
Leuk huisje met zeker potentie om er iets leuks van te maken. Veel succes met verbouwen, ik ben erg benieuwd naar de klusfoto's, de stress momenten en de (ver)bouwdip die iedereen treft.

Succes

(Ondertussen verwijs ik je even naar www.irfanview.com)
  donderdag 4 mei 2006 @ 08:45:46 #11
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_37535061
Ik zie alleen maar kruisjes
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_37538929
leuk huisje en ziet er nog netjes uit ook.

de wastafel in slaapkamer 1 zou ik er zelf als eerste uitslopen.
En wat netter staat in de wc is een koofje wat over die rioolbuis heenkomt. het ziet er mooier uit en het is ook nog eens schoner.

ben benieuwd naar de progressie
pi_37539016
Gave keuken

Waar bevind het appartement zich trouwens?
Trots van het Noorden!
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:53:03 #14
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_37539803
Zeker een huisje met potentie! De puntjen die je aandraagt zijn eigenlijk allemaal logisch.

Ben benieuwd naar de vorderingen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_37552475
Ik vind t appartement zelf ook gaaf... anders had ik het natuurlijk niet gekocht Het staat in hoorn (nh).

De badkamer is vrij groot maar lijkt op de foto wat klein.. hij is nu 4 bij 2,5 ongeveer..
maar de planning is om de achtermuur er uit te halen want er zit nu nog een berging daar, en dan 2 dakramen plaatsen. Dan is er ruimte zat voor een bad en een aparte douche. Maar dat is nog toekomst muziek.. eerst maar ff kijken hoe ik uit kom met mn budget.

Eerst moet de woonkamer en de slaapkamer af en daarna de rest.

Vanavond ff relaxen (heb mn voet overbelast en loop met krukken ffies )
Morgen ben ik vrij van mn werk en dan ga ik schuren en schilderen want zaterdag wordt t behang geplakt. Dus dan wil ik eigenlijk wel geschilderd hebben.
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:37:03 #17
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37559727
Marsepein ik heb net alles in het bericht geplakt, maar toen gebeurde er niets

Kan ook aan mij liggen hoor
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator donderdag 4 mei 2006 @ 22:43:18 #18
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37559956
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Marsepein ik heb net alles in het bericht geplakt, maar toen gebeurde er niets

Kan ook aan mij liggen hoor
Het kan zijn dat ook jij geblokkeerd bent van Tinypic.
Ik ook namelijk, en wel meer.
Maar er zijn ook mensen die het wel kunnen zien.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:44:20 #19
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37559995
TS, ik heb linkjes van je foto's gemaakt, want ik kreeg het niet anders gefixed. verklein je foto's even. Als je hier de linkjes even post, zet ik ze weer in je OP.

@ Rene: o dat zou kunnen! Nou, dan maar even zo helaas.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_37560001
Nee, tinypic legt half op zijn reet.

Maar neem mijn linkjes Dat zijn geresizede versies
pi_37560850
Leuk apartement
Ik ga ervanuit dat het een koopwoning is, omdat je er zoveel in gaat verbouwen.
Ik hoop binnen jaar ook zo iets te kunnen vinden, en hier met mijn vriendin in te mogen wonen
Ik blijf het zeker volgen, verbouwingsplannen klinken leuk
pi_37567064
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:06 schreef Mark_Boelen het volgende:
Leuk apartement
Ik ga ervanuit dat het een koopwoning is, omdat je er zoveel in gaat verbouwen.
Ik hoop binnen jaar ook zo iets te kunnen vinden, en hier met mijn vriendin in te mogen wonen
Ik blijf het zeker volgen, verbouwingsplannen klinken leuk
Dank je... het is inderdaad een koopwoning
pi_37613941
Hier weer een update met (verkleinde) foto's.....

Gisteren en vandaag weer een hoop gedaan:
- kozijnen geschilderd
- behangen
- een hele hoop geschuurd

Hier gaat het eerste beetje verf op de toog tussen keuken en de kamer eindelijk geen pisgeel meer.. maar parelmoer wit

De kozijnen in de nieuwe kleur... moet alleen nog een gedeelte voor de tweede keer doen

Mn schoonmoeder is vandaag langs geweest om te behangen en dat verschil kun je heel goed zien

Zo zag het er uit toen ik de sleutel kreeg...

En dit is het geworden

En vanuit de andere hoek
Voor:

En na

Moet nu alleen nog het laatste deel van de kozijnen voor de tweede keer in de verf zetten.
En het muurtje tussen de keuken en de kamer sausen..

Daarna inrichten maar... en weer verder met de slaapkamer
pi_37614192
Jeetje, wat een gewaagde muur! Maar in combinatie met die donkergrijze en groene muur wel enórm mooi!

Verliefd
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_37614372
Super

Wel mooie vloer ligt er al in. Die laten jullie erin zitten ?
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
pi_37615072
Ik vond t ook vrij heftig ja die muur...... maar ik wist dat het helemaal gaaf zou worden, en dat is het ook ik ben er ook verliefd op.. Alleen mn vriend vind t vreselijk haha. We gaan gelukkig ook nog niet samenwonen.

Die vloer blijft er gewoon in liggen.. ik vind hem wel oke
  zaterdag 6 mei 2006 @ 22:25:48 #27
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37615137
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
roze is de modekleur.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_37615227
Ik zal ook nog even t vooraanzicht van mn appartement posten... het is de middelste, de bovenste 2 verdiepingen

zaterdag 6 mei 2006 @ 22:57:43 #29
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37616135
Geweldig dat behang!!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 23:00:12 #30
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37616206
ik zou er ook niet teveel aan doen. gezellig maken doe je door je meubels zo neer te zetten dat je fijne plekjes creëert. beetje goed nadenken en niet meteen allemaal verbouwingskosten.
pi_37616432
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 23:00 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou er ook niet teveel aan doen. gezellig maken doe je door je meubels zo neer te zetten dat je fijne plekjes creëert. beetje goed nadenken en niet meteen allemaal verbouwingskosten.
Ik wil ook niet alles in een keer doen hoor... ik heb zoiets van als de woonkamer en de slaapkamer klaar zijn ga ik weer sparen. Want als ik t doe, doe ik het goed. De keuken is ook een punt waar ik snel wat aan wil doen. Maar die ga ik zo gezegd gewoon pimpen . Nieuwe knopjes, andere greepjes en de muren er om heen wat sprankelender maken.
pi_37617377
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 21:51 schreef martine1984 het volgende:
[afbeelding]
Is dat donkergrijze gedeelt behang? Lijkt het zo of zie je de naden erg goed zitten? Was schilderen geen betere optie geweest als het in hetzelfde kleur gebeurde?
Bijt mijn tong af.
pi_37622121
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 23:40 schreef PlumpVis het volgende:

[..]

Is dat donkergrijze gedeelt behang? Lijkt het zo of zie je de naden erg goed zitten? Was schilderen geen betere optie geweest als het in hetzelfde kleur gebeurde?
Die donkere muur is ook behang.. maar daar zat het er net een uurtje op of zo. dus als t goed is trekt dat nog strak en ander even met een potlood de randjes kleuren (dat zei de man van de behangzaak)

Sausen was geen optie want dan had ik eerst de muren moeten stucen, het was namelijk een grote gatenkaas
  zondag 7 mei 2006 @ 10:28:28 #34
22114 TheOneAndOnly
Da is ok....
pi_37622383
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 21:51 schreef martine1984 het volgende:
Hier weer een update met (verkleinde) foto's.....

Gisteren en vandaag weer een hoop gedaan:
- kozijnen geschilderd
- behangen
- een hele hoop geschuurd

Hier gaat het eerste beetje verf op de toog tussen keuken en de kamer eindelijk geen pisgeel meer.. maar parelmoer wit
[afbeelding]

De kozijnen in de nieuwe kleur... moet alleen nog een gedeelte voor de tweede keer doen
[afbeelding]

Mn schoonmoeder is vandaag langs geweest om te behangen en dat verschil kun je heel goed zien

Zo zag het er uit toen ik de sleutel kreeg...
[afbeelding]

En dit is het geworden
[afbeelding]

En vanuit de andere hoek
Voor:
[afbeelding]

En na
[afbeelding]
[afbeelding]

Moet nu alleen nog het laatste deel van de kozijnen voor de tweede keer in de verf zetten.
En het muurtje tussen de keuken en de kamer sausen..

Daarna inrichten maar... en weer verder met de slaapkamer
dikke kont....
pi_37626020
De Huesmolen

Heb me altijd afgevraagd hoe de appartementen er daar uit zien van binnen. Leuk!!

[ Bericht 35% gewijzigd door innepin op 07-05-2006 14:35:28 ]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_37634079
Hallo allemaal,

Hierbij weer even update van vandaag. Heb niet al te veel gedaan want ja t is zondag
De kozijnen staan voor de laatste keer in de verf.. De woonkamer is bijna klaar alleen moet ik t muurtje nog even sausen tussen de keuken en de kamer, ik was alleen vergeten om een vachtroller te halen dus dat moet morgen maar ffies.

Ben al vast begonnen in de slaapkamer met t behang er af te slopen (samen met lies)

Hier nog ff wat pics

Elisa die het behang er af aan t scheuren is

Zo zag het er uit toen we klaar waren, ik vind t nu al beter uit zien

pi_37669013
Weer even een kleine update...

De woonkamer is af , vandaag t muurtje gesausd. En voor de rest een beetje schoonmaakt en de keuken een beetje ingericht.

Ben ook nog even naar de hornbach geweest om behang uit te zoeken voor de slaapkamer, maar heb helaas niet kunnen vinden Dus dan maar weer verder zoeken.

Helaas geen pics vandaag, want mn kabeltje van mn camera heb ik niet bij de hand.. dus nog even
geduld
  maandag 8 mei 2006 @ 20:37:47 #38
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37669364
actieve vrouwen maken in een mum van tijd een huis af en gezellig. goed om te zien dat je met het afstomen, wat resultaat-technisch er vrij makkelijk af ging, de 'geest van de vorige bewoner' weghaalt.

blijf actief. maak het af.

oh ja, hoe oud is elisa?
pi_37670693
quote:
Op maandag 8 mei 2006 20:37 schreef zoalshetis het volgende:

oh ja, hoe oud is elisa?
+ more pics
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 8 mei 2006 @ 21:17:21 #40
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37670781
voorstrijk doen we natuurlijk met http://www.metzger.nl/index.php?sid=339f76c18432a8a9a80eefbd2c4a1e7b&h=1033&p=80&id_product=95

als we daarna gaan schilderen!
pi_37671375
Leuk huis! Ik kan niet wachten totdat ik eindelijk het gevoel van een écht eigen plekje kan krijgen!
Melk bestaat grotendeels uit pus :7
pi_37681925
Ziet er leuk uit, gefeliciteerd!
pi_37703233
quote:
Op maandag 8 mei 2006 20:37 schreef zoalshetis het volgende:
actieve vrouwen maken in een mum van tijd een huis af en gezellig. goed om te zien dat je met het afstomen, wat resultaat-technisch er vrij makkelijk af ging, de 'geest van de vorige bewoner' weghaalt.

blijf actief. maak het af.
Behang is er niet afgestoomd... Gewoon een hoge druk plantenspuit met heet water en afwasmiddel werkt t beste. en daar bij het is ook nog lekker goed koop....

Ik zal vanmiddag/vanavond (als ik niet ) ff nieuwe pics posten.
pi_37718393
Hallo allemaal,

zoals beloofd een paar pics

De woonkamer is af zoals ik verteld heb, morgen ga ik de meubels er in zetten, en als t goed is ga ik vrijdag een andere bank kopen... (stond op internet)

Zo was t:

En dit is dan het resultaat

Zodra de meubels er staan zal ik weer een paar pic's posten
  woensdag 10 mei 2006 @ 21:30:46 #45
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_37719461
Wat zit dat behang er strak op zeg!! Gaaf! Het lijkt wel 1 groot vel papier!! Super leuk!! Veel plezier in je nieuwe huis!! Ga je er samen met je vriend wonen?! Gezien het behang alleen....!!
pi_37719909
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 21:30 schreef Starlie het volgende:
Wat zit dat behang er strak op zeg!! Gaaf! Het lijkt wel 1 groot vel papier!! Super leuk!! Veel plezier in je nieuwe huis!! Ga je er samen met je vriend wonen?! Gezien het behang alleen....!!
Dank je wel...
Mn schoonmoeder is een meester in behangen (doet ze bij heel veel mensen).
En inderdaad ik ga er alleen wonen.. Gelukkig maar want mn vriend vind t niet mooi
pi_37782029
wat een gave woonkamer zeg!!! echt heel mooi geworden die muur met dat patroontjesbehang.
Life's a bitch and then U marry one... ;-)
pi_37802981
Eindelijk weer een update... sorry dat t tijdje duurde maar ik ben druk druk druk
En helaas is er nog niet veel gebeurd sinds de laatste update.

Ik heb behang geshopt voor de slaapkamer vandaag....
Deze komt achter t bed op de lange muur

En deze komt aan de overkant..

Ondertussen staan er ook al een aantal meubels in de woonkamer, het wordt nu al echt een (t)huis

Mijn nieuwe bank

Het huis van mn dwergkonijntje, lekker groot 1mtr bij 0,5 mtr

Ik ga dr van de week halen... als ik gesetteld ben

Moet nu eerst de voorste slaapkamer (functioneerd nu als opslaghok) ff leeghalen zodat ik daar tijdelijk kan slapen... hopelijk kom ik morgen een heel eind. Zodra dat klaar is ga ik er echt wonen samen met mn konijntje

In de woonkamer moet ook nog een eetkamertafel komen maar die staat nog ff in de opslag bij mn vriendje.. ga ik als t goed is maandag ophalen.

Volgend weekend maar ff voor gordijnen op stap. Want t zo ook een beetje kaal voor t raam.
pi_37806313
Mooi!
Melk bestaat grotendeels uit pus :7
  zondag 14 mei 2006 @ 02:13:29 #50
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37806356
idd sluit me aan bij timar_.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo