Ze moet nu toch welquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:11 schreef Ghost_Viper het volgende:
Stomme kut reclame........ Wie denkt dat Bianca eerlijk zal antwoorden?
Maar ze heeft wel gelijk, Björn heeft ook gekust......nog een beetje en ze had de film teruggespoeld om het te laten zien........quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:11 schreef The6thgate het volgende:hoe bianca het maar weer probeert te rechtvaardigen voor zichzelf. kots wijf
een klein kusje op de mond zou k mss ook niet blij van zijn maar dat valt toch in t niet vergeleken met haar...quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:13 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel gelijk, Björn heeft ook gekust......nog een beetje en ze had de film teruggespoeld om het te laten zien........
dat ze gewoon WEER loog!!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:11 schreef Ghost_Viper het volgende:
Stomme kut reclame........Wie denkt dat Bianca eerlijk zal antwoorden?
![]()
![]()
Bianca moet gewoon zeggen dat ze aan geheugenverlies ofzo lijdtquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze moet nu toch wel
Als ze zo lang door blijven vragen kun je er echt niet omheen
daar hoeft ze echt niet voor te liegenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:14 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
en als ze dan nog zo glashard staat te liegen wil ik die kop van dr echt van dr romp afrukken!!![]()
hahahaha idd...maar dat maakt mn haat nog ergerquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:15 schreef The6thgate het volgende:
[..]
daar hoeft ze echt niet voor te liegen![]()
Jij volgt het niet echt.... knuffelen is een synoniem voor seksquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:14 schreef hannekethemaster het volgende:
btw ik dacht dat poepen neuken betekende in het Vlaams, maar dat ook zoenen een synoniem daarvan was wist ik nog niet
die ook ja... hmm zijn dus al 2 nieuwe synomiemenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:17 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Jij volgt het niet echt.... knuffelen is een synoniem voor seks![]()
ne volgens mij maandag pas weerquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:17 schreef izzypizzy het volgende:
krijgen die mannen nou ook nog een kampvuur vandaag??? nee zeker...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |