't is meer de schommelbank dan de tafel geloof ik... Bovendien kan ik zelf niet alleen maar op mijn krent zitten en heb ik dus wel een tafeltje nodig...quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:05 schreef dolle_hond het volgende:
gewoon net als ons doen es:
tafel op zijn kant zetten zonder poten.
dan moeten ze wel elders zitten
"EN NU ALLEMAAL OPHANNESSEN!!!!"quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Mams zit binnen dus. Ik ga ze zo wel even heel vriendelijk verzoeken op te hannessen en plek voor me te maken
.
quote:
Temperatuur doet me toch aardig aan de zomer denkenquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:25 schreef Steve-O het volgende:
Idd je gaat toch niet achter een pc zitten met dit weer
mm, zo eens ff kijken of er hier ijs in tha house isquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Wederom een lekker ijsje van het vliegveld
das toch logisch?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
tjonge, men hoort op het nieuws dat de Merapi vulkaan lava aan het uitstoten is, direct krijg ik veel meer bezoekers op mijn site. Stelletje ramptoeristen dat het zijn.
Daar is je site toch voor?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
tjonge, men hoort op het nieuws dat de Merapi vulkaan lava aan het uitstoten is, direct krijg ik veel meer bezoekers op mijn site. Stelletje ramptoeristen dat het zijn.
Je houdt meteen een enquetequote:Op donderdag 4 mei 2006 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja
[..]
klopt.
Maar vervolgens roept iedereen wel dat het geen ramptoeristen zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |