Ja, best wel eigenlijk, de vulkaan dus, maar op een paar uur rijden ook het Dieng Plateau (zoek maar op Googlequote:Op woensdag 3 mei 2006 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd terug nog gezien, toen viel ie al tegen.
Daar waar jij gaat zitten, is daar veel natuur in de buurt?
ook lekker...je hebt er vast al achteraan gezeten, toch?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze 'm inderdaad gewoon kwijt of zo
Bahquote:
ja, sinds een week of 6 "wachten ze op een onderdeel uit Japan"quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook lekker...je hebt er vast al achteraan gezeten, toch?
Dus je komt niet ineens een neushoor, olifant of oerang oetang tegen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, best wel eigenlijk, de vulkaan dus, maar op een paar uur rijden ook het Dieng Plateau (zoek maar op Google) ten ZO wonen vrij weinig mensen en duik je al snel smalle weggetjes in met voldoende 'cultuur-natuur', want vrijwel heel Java is net als Nederland reeds gecultiveerd, met op sommige plekken nog bossen, maar oerbossen zijn er nog maar erg weinig.
kan je zo'n dingetje niet zelf maken ofzoquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, sinds een week of 6 "wachten ze op een onderdeel uit Japan"
Dat komt zeker met de trekschuit of zo. Over de poolzee. Of ze wachten tot de container vol isAls er nou nog even 23,1 miljard mensen een tandwieltje van 4 mm nodig hebben, dan graag, dan kan-ie op de post
Leveren ze geen nieuwe dan na zoveel tijd?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat komt zeker met de trekschuit of zo. Over de poolzee. Of ze wachten tot de container vol isAls er nou nog even 23,1 miljard mensen een tandwieltje van 4 mm nodig hebben, dan graag, dan kan-ie op de post
jee..quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
orang Hutans zijn sowieso niet inheems op Java, alleen op Sumatra en Kalimantan. Neushoorns zijn volgens mij nog wel te vinden, maar zeker niet in het centrale gedeelte, daarvoor zul je wellicht naar het reservaat helemaal in het meest westelijke puntje van Java (vlakbij de Krakatau) moeten.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je komt niet ineens een neushoor, olifant of oerang oetang tegen?
Ik heb geld over jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geld over?
oh en een goeie tip: laat hem niet vallen
Moet je toch daar naartoe natuurlijk. Dat zijn nou mooie foto'squote:Op woensdag 3 mei 2006 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
orang Hutans zijn sowieso niet inheems op Java, alleen op Sumatra en Kalimantan. Neushoorns zijn volgens mij nog wel te vinden, maar zeker niet in het centrale gedeelte, daarvoor zul je wellicht naar het reservaat helemaal in het meest westelijke puntje van Java (vlakbij de Krakatau) moeten.
Ik heb via de winkel het directe nummer van Sigma zelf gebeld, en die waren heel vlot met "Ja ehh wat ikniet heb, heb ik niet, spul moet uit Japan komen bla bla" maar ze zouden proberen het op een andere manier op te lossenquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leveren ze geen nieuwe dan na zoveel tijd?
Doe datquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog even wat hout bijgooien.
kan ik me wel voorstellen ja. Maar ze proberen het dus iig.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb via de winkel het directe nummer van Sigma zelf gebeld, en die waren heel vlot met "Ja ehh wat ikniet heb, heb ik niet, spul moet uit Japan komen bla bla" maar ze zouden proberen het op een andere manier op te lossenMaar ze konden uiteraard niks beloven
Nee geen haar op mijn hoofd die ooit nog een sigma objectief aanschaft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |