Bij de promo/degradatie telden die inderdaad niet. Bij de Europacup playoffs tellen die echter welquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:20 schreef Garlic_Sauce het volgende:
uit/thuisgoals voordeel telt toch niet? tenminste niet bij de promotie/degradatie playoffs als ik me niet vergis
Gut, net unbanned en hij solliciteerd alweer naar een nieuwequote:
dit is net als EC-wedstrijden dus uitgoals tellen wel dubbelquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:20 schreef Garlic_Sauce het volgende:
uit/thuisgoals voordeel telt toch niet? tenminste niet bij de promotie/degradatie playoffs als ik me niet vergis
nu welquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:20 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Een wedstrijd te langquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:22 schreef BB-King het volgende:
Hoelang duurt de wedstrijd nog?
Tot een minuut of 90quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:22 schreef BB-King het volgende:
Hoelang duurt de wedstrijd nog?
Win dan maar met 3-1quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
Groningen!!!
Datatata Bruno Silva Datatata Bruno Silva
Het maakt me nu niks meer uit of we doorgaan of niet, als we maar winnen!
hahah waarom dat ? omdat ajax ' hoort ' te winnen van groningen maar dat niet doet ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:22 schreef thewishmaster het volgende:
Vanavond wordt gelijk bewezen waarom de play-offs moeten worden opgedoekt.
Vanavond wordt bewezen dat de play offs briljant zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:22 schreef thewishmaster het volgende:
Vanavond wordt gelijk bewezen waarom de play-offs moeten worden opgedoekt.
Voor de 1-0 hoorde ik voornamelijk de Ajax-supportersquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:23 schreef Cheiron het volgende:
Wel top publiek daar bij Groningen, eerlijk is eerlijk
Ik ga in elk geval niet naar Tquote:
Gloryhuntersquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:23 schreef Cheiron het volgende:
Wel top publiek daar bij Groningen, eerlijk is eerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |