Ik heb (nog) geen kinderen, dus ben geen ouderquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:12 schreef Debsterr het volgende:
Oh. Maar jij hoort te luisteren hoor, naar iemand die ouder is
.
Niet dat ik weet, misschien dat opperorganisator Sub al wat weetquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:11 schreef HMaster-II het volgende:
Subtiel kickje...
Was er al meer bekend??
Wat zij zegtquote:
copy thatquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, misschien dat opperorganisator Sub al wat weet. Ik denk dat we eerst eens een lijstje met mensen die meegaan moeten gaan maken. Dus roept u maar
.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:15 schreef Subhuman het volgende:
Wie komen er nog meer?aapstok An24 blackbully Chanty cyberrobin Debsterr DirtyHarry FlyingFox HMaster-II k_man -Marjo- PdeHoog petre86 PeRi PoseidonVS Re RubberDuckey Shark.Bait Skaai Subhuman Toeps Xilantof Ynske
Kom je ook mee?
Ik kom dus niet, zoals al gepostquote:
pleurt een eind op!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:53 schreef PeRi het volgende:
Flyingfox kan ook niet op 9 juli trouwens. En ik moet voor mezelf ook even nachecken of ik die dag kan, zet me maar op misschien..
Ik sta overduidelijk vermeldt in de lijstquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 23:15 schreef Auticia het volgende:
Ik ben een Taoist. En ik kom alleen als ik een bbq voor mezelf krijg..
Grapjurk.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Tjonge zeg, al dat eisen-gestel van die vrouwen
De een moet een barbeque want ze kan niet tegen goed dood vlees en de ander moet weer een barbeque voor zich alleen omdat ze anders niet komt
Ik kom alleen als er veel dood vlees is
Je komt maar gewoon, anders moet ik weer de hele tijd zielig tegen arme Xilantof aan gaan lullen!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:53 schreef PeRi het volgende:
Flyingfox kan ook niet op 9 juli trouwens. En ik moet voor mezelf ook even nachecken of ik die dag kan, zet me maar op misschien..
Sinds wanneer is het "zielige arme Xilantof"?quote:Op maandag 5 juni 2006 11:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je komt maar gewoon, anders moet ik weer de hele tijd zielig tegen arme Xilantof aan gaan lullen!
Le-zen.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het "zielige arme Xilantof"?
Jajaquote:
Zorg jij es voor specifieke informatie sjef...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:55 schreef Subhuman het volgende:
Schopje zodat iedereen die zondag beloofd heeft mee te gaan zich kan aanmelden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |