laten we het hopenquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:29 schreef StarGazer het volgende:
Zelfde storm als tegen feyenoord. Gaat vanzelf weer liggen.
0-6 ajaxquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:30 schreef erikh het volgende:
dit wordt of een 0-0 wedstrijd of er gaan echt nog iets van 6 goals vallen ofzo
Ik ook niet, een half uur en nog steeds 0-0. Groningen 3 keer scoren in een uur? Mwahquote:
als het goed is wel jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:33 schreef bazkie_botsauto het volgende:
ik ben toch lichtelijk angstig. wat gebeurt er bij een 2-0 overwinning? verlenging?
Ja.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:33 schreef bazkie_botsauto het volgende:
ik ben toch lichtelijk angstig. wat gebeurt er bij een 2-0 overwinning? verlenging?
Verlenging ja.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:33 schreef bazkie_botsauto het volgende:
Beslissingswedstrijd op zaterdagavond, 10 uur.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:33 schreef bazkie_botsauto het volgende:
verlenging?quote:
maak je nou een grapjequote:
Groningen heeft maar 1 thuiswedstrijd verloren dit seizoen in de competitie. Dat zegt genoeg ja.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:36 schreef sitting_elfling het volgende:
Besides groningen IS nou eenmaal sterk in de euroborg. Ajax had nooit mogen verwachten in de eerste paar minuten wel ff groningen in de knip te hebben. Zo klein is groningen dit seizoen gewoon niet..
quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:35 schreef AjaxGirl1 het volgende:
***groningen
Al scoort Groningen in de 80e minuut de 1-0, dan nóg wordt het lastig.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:36 schreef Zwansen het volgende:
Zolang Ajax de 0 houdt is er niets aan de hand en worden de Groningers vanzelf moedeloos.
welke stream en luister je direct via radio1 op de radio?quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:36 schreef du_ke het volgende:
Het radioverslag klopt ook voor geen meter met de stream en de geluiden uit de kroeg hier schuin tegenover.
Dat vind ik ook een beetje overdreven idd.quote:
En niet zo zuinig ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:38 schreef Jasza het volgende:
Poe bijna Fledderes, en ja ik loop achter.
Nee want dan heeft Ajax allang gescoord.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Al scoort Groningen in de 80e minuut de 1-0, dan nóg wordt het lastig.
Ik ben er nog lang niet zeker van!
Tegenwoordig kun je voor alles smsenquote:
Waarom voor schut zetten?quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:40 schreef leolinedance het volgende:
Ik hoop dat Groningen naar de voorronde CL gaat. Ajax (met haar achtergrond) gaat zich alleen maar voor schut zetten. Voor Groningen is het een leuke ervaring en geen blamage voor het Nederlands voetbal![]()
GoalTV, Radio noord op de radio en aan de overkant hebben ze tele2 denk ik.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
welke stream en luister je direct via radio1 op de radio?
Check de OPquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
welke stream en luister je direct via radio1 op de radio?
Groningen heeft simpelweg niets te zoeken in de CL.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:40 schreef leolinedance het volgende:
Ik hoop dat Groningen naar de voorronde CL gaat. Ajax (met haar achtergrond) gaat zich alleen maar voor schut zetten. Voor Groningen is het een leuke ervaring en geen blamage voor het Nederlands voetbal![]()
Omdat ze als vierde zijn geeindigd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:41 schreef leolinedance het volgende:
ALs je dit ziet vraag je je echt af hoe ze uberhaupt in de playoffs zijn gekomen![]()
ze sparen zich voor zondag, snap dat dan!quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:41 schreef leolinedance het volgende:
Ajax speelt wel heeeel slecht nu zeg![]()
ALs je dit ziet vraag je je echt af hoe ze uberhaupt in de playoffs zijn gekomen![]()
Gaan we weer beginnen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:41 schreef leolinedance het volgende:
Ajax speelt wel heeeel slecht nu zeg![]()
Ga dan naar de overkant mên.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
GoalTV, Radio noord op de radio en aan de overkant hebben ze tele2 denk ik.
ajax ook niet!quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Groningen heeft simpelweg niets te zoeken in de CL.
in dat geval krijg je straks iets met stekelenburgquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:42 schreef borisz het volgende:
vermalen geel
tje 6 min later maar ik volg ook de stream
GoalTV loopt een minuut of zes achterquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
GoalTV, Radio noord op de radio en aan de overkant hebben ze tele2 denk ik.
Mwah laat hem maar zn gang gaan. Zorgt wel voor vermaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |