Dat had ik vroeger een keer op de basisschool.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat je schoolvakantie voorbij is, want dit gaat niet goed zo!![]()
Nej, wei sein alemal prefekt!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, net of jullie nooit typefouten maken.
Hier niet, hoor.quote:
Kristin Davis. Onder andere bekend van de vrouwenserie Sex and the City.quote:
Dat had ik vooral met breien.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger een keer op de basisschool.Na de zomervakantie wist ik opeens niet meer hoe ik een letter moest schrijven.
Het maakt mij ook niets uit, hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, net of jullie nooit typefouten maken.
En toen spelde de juf het voor je?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger een keer op de basisschool.Na de zomervakantie wist ik opeens niet meer hoe ik een letter moest schrijven.
Bewonderen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, wie is die Kristin in vredesnaam? En wat moeten wij daarmee?
Je wist niet meer hoe je een letter moest breien? Of wist je niet meer hoe je breien moest schrijven?quote:
Flauwerd!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toen spelde de juf het voor je?
e-e-n <spatie> l-e-t-t-e-r
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wist niet meer hoe je een letter moest breien? Of wist je niet meer hoe je breien moest schrijven?
quote:
En dat tot 3 keer aan toe!quote:De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
Hoe ik moest breien. In het algemeen dan. Geen letters.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wist niet meer hoe je een letter moest breien? Of wist je niet meer hoe je breien moest schrijven?
Nee.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:28 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie het ook zo koud?
Waarom dan?quote:Ik denk dat ik doodga.
Als je sterft heb je het ook koud (maar niet als je verbrandt). Denk ik.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom dan?
Dat komt later pas.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:28 schreef k_man het volgende:
Is de rigor mortis al ingetreden?
Dat is wel een beetje een extreem verband wat je daar legt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je sterft heb je het ook koud (maar niet als je verbrandt). Denk ik.
Ik vind dat een vrij ernstige uitspraak, wyccie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:28 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie het ook zo koud? Ik denk dat ik doodga.
In het kader van de flauwe woordgrapjes: als dat verband goed gelegd wordt, kan het levens redden!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een extreem verband wat je daar legt.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Die linkjes werken hier niet eens.
Alstu:quote:
In het kader van het serieus ingaan op flauwe woordgrapjes: een verband kan de dood niet altijd voorkomen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
In het kader van de flauwe woordgrapjes: als dat verband goed gelegd wordt, kan het levens redden!
Ik ben te lui voor PI'squote:Op woensdag 3 mei 2006 21:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dat een vrij ernstige uitspraak, wyccie.![]()
41 jaren, Do2.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, ze mag er zijn, hoor; Kristen of Kirsten of Kristin Dinges...
Ik heb het wel eens gekekenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:36 schreef Lienekien het volgende:
Sex and the City is wel erg gay, hoor.
Als het voorkomt dat je doodgaat, dan is het helemaal niet vreemd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:39 schreef wyccie het volgende:
Ik ook wel eens![]()
Ik vind haar wel de knapste van de vier.
Is het raar als ik de verwarming aanzet?
Kunstrijden op de schaats?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar mijn hele programmakeuze is wel erg stereotype homogedrag.
Dinsdagavond, vrouwenavond op Net5?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kunstrijden op de schaats?
Eurovisiesongfestival?
Desperate Housewifes, en Grey's Anatomy.quote:
Ze is een aantrekkelijke vrouw klinkt eigenlijk veel vriendelijker, he?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is een aantrekkelijke vrouw. Dat wel.
Herken de homo, en dan achteraf juichend opspringen, naar de tv wijzen en roepen:'Mispoes, je hebt me niet gevonden!' ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat heb ik dan weer niet gevolgd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herken de homo, en dan achteraf juichend opspringen, naar de tv wijzen en roepen:'Mispoes, je hebt me niet gevonden!' ?
Mee eensquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wel. Homo's zijn lief. (Maar niet de relnichten)
Op alle homo's die het niet zijn na, bedoel je?quote:[b]Op woensdag 3 mei 2006 21:43 Homo's zijn lief.
Ik scheer ze bijna allemaal over 1 kamquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Op alle homo's die het niet zijn na, bedoel je?
Love yourselfquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:45 schreef wyccie het volgende:
Potdorie, ik ben zo ongezond.
Ik heb het koud, ben moe en al weken verkouden.
En alwéér niet gaan sporten. Als Do2 me niet haat, dan doe ik het zelf wel.![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:45 schreef wyccie het volgende:
Potdorie, ik ben zo ongezond.
Ik heb het koud, ben moe en al weken verkouden.
En alwéér niet gaan sporten. Als Do2 me niet haat, dan doe ik het zelf wel.![]()
Naar wat voor mannelijke programma's kijk jij dan?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:46 schreef LXIV het volgende:
Ik kijk geen enkel vrouwen/homo-programma. Het kan mij allemaal echt niets interesseren.
Zelfs Friends vind ik nog te gay.
Ja, zo kan ik het ook.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:45 schreef wyccie het volgende:
Als Do2 me niet haat, dan doe ik het zelf wel.![]()
Ik heb altijd zo'n gevoel dat de mensen die het hardst zeggen dat ze niks met homoseksuele dingen te maken willen hebben, de grootste kans hebben om zelf te twijfelen over hun geaardheid, maar dat is slecht iets wat ik zeg. Geen bewijs of niks.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:46 schreef LXIV het volgende:
Ik kijk geen enkel vrouwen/homo-programma. Het kan mij allemaal echt niets interesseren.
Zelfs Friends vind ik nog te gay.
Nou, gewoon?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En jij! Hoe kan jij het daar nou mee eens zijn!?
Dat geeft niet, maar praat je jezelf niet een beetje erg de put in? Jezelf haten is echt nergens goed voor.quote:
Ik denk niet dat ze twijfelen over hun geaardheid, maar dat ze erg bang zijn dat anderen ze niet mannelijk genoeg vinden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n gevoel dat de mensen die het hardst zeggen dat ze niks met homoseksuele dingen te maken willen hebben, de grootste kans hebben om zelf te twijfelen over hun geaardheid, maar dat is slecht iets wat ik zeg. Geen bewijs of niks.
Ik kijk eigenlijk sowieso bijna geen tv. Alleen soms het journaal, Netwerk of Nova. Heel af en toe een bepaald programma.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Naar wat voor mannelijke programma's kijk jij dan?
Ja dat bedoel ik ook meer, alleen kon ik het niet goed onder woorden brengen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze twijfelen over hun geaardheid, maar dat ze erg bang zijn dat anderen ze niet mannelijk genoeg vinden.
Dat zijn eerder de mensen die (te) hardop tegen homo's ageren. Dat doe ik niet. Het soort programma's interesseert me gewoon niet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n gevoel dat de mensen die het hardst zeggen dat ze niks met homoseksuele dingen te maken willen hebben, de grootste kans hebben om zelf te twijfelen over hun geaardheid, maar dat is slecht iets wat ik zeg. Geen bewijs of niks.
Je hoeft ook niet altijd vrolijk te zijn, maar je moet wel oppassen dat je behalve dalen ook pieken hebt, want anders wordt het allemaal zo gedeprimeerd.quote:
Ik haat mezelf niet echt, maar ik voel me zo zwak, en dat wil ik niet. Soms vind ik mezelf geweldigquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:48 schreef Lienekien het volgende:
Dat geeft niet, maar praat je jezelf niet een beetje erg de put in? Jezelf haten is echt nergens goed voor.
Door het vroege opstaan / te weinig slaap. (En dat zeg ik dus als student zijnde ) En hooikoorts, én ik heb pas vaccinaties gehad. Mijn lichaam is een beetje ontregeld, denk ik.quote:Hoe komt het dat je zo ongezond bent?
Ik kan moeilijk iedere homo apart gaan benoemen.quote:
Oooh, dat valt dus allemaal reuze mee. Ik dacht dat je misschien wel een nare chronische aandoening of ziekte had.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik haat mezelf niet echt, maar ik voel me zo zwak, en dat wil ik niet. Soms vind ik mezelf geweldig![]()
[..]
Door het vroege opstaan / te weinig slaap. (En dat zeg ik dus als student zijnde ) En hooikoorts, én ik heb pas vacinaties gehad. Mijn lichaam is een beetje ontregeld, denk ik.![]()
Mensen zijn lief.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk iedere homo apart gaan benoemen.
Ik zeg ook maar wat.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Mensen zijn lief.
Dat slaat toch nergens op!
Ik denk dat ik chronisch verkouden benquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oooh, dat valt dus allemaal reuze mee. Ik dacht dat je misschien wel een nare chronische aandoening of ziekte had.
Mensen zijn lief, behalve:quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Mensen zijn lief.
Do2's zijn lief.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Mensen zijn lief.
Ja, en alle Marokkanen zijn tuig.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wel. Homo's zijn lief. (Maar niet de relnichten)
Nou, mag ik ook eens wat aardigs zeggen?quote:
Ik vind het vreemd dat iedereen dacht dat je jonger was. Het staat gewoon in je profiel.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:58 schreef Lienekien het volgende:
Edit
Je mag best wat aardigs zeggen, maar 'Alle homo's zijn lief' slaat gewoon nergens op.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, mag ik ook eens wat aardigs zeggen?![]()
Dus mensen die zeggen dat ze van katten houden, zijn ook niet goed wijs? Want dan scheer je ook alle katten over 1 kam.
Ik ga zelden af op profielen, sommige mensen vullen dat niet helemaal naar waarheid in... als we Bupa moeten geloven, dan zou hij ondertussen namelijk 894 jaar oud zijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat iedereen dacht dat je jonger was. Het staat gewoon in je profiel.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga zelden af op profielen, sommige mensen vullen dat niet helemaal naar waarheid in... als we Bupa moeten geloven, dan zou hij ondertussen namelijk 894 jaar oud zijn
Ik vind je een lieve jongen, hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het een lieve opmerking, en jullie zijn gewoon jaloers.
Ik begrijp je sowieso vaak niet, dus verkeerd zal moeiljik gaanquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik vind je een lieve jongen, hoor.
Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd.
Dat moest je nog even kwijt? Of kom ik over als een oud wijf?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat iedereen dacht dat je jonger was. Het staat gewoon in je profiel.
Gelukkig zijn jouw foto's nog via images.google.com te vindenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Er heeft wel een hele tijd dé waarheid in gestaan, hoor! Net als foto's in mijn fotoboek.
Maar ja, nu ben ik zó populair op FOK! dat ik graag privé en FOK! gescheiden wil houden.[afbeelding]
Ik heb het altijd geweten.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar wat heb jíj eraan als wyccie je lief vindt?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het een lieve opmerking, en jullie zijn gewoon jaloers.
Hé! Haal dat eens even héél snel weg!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jouw foto's nog via images.google.com te vinden
Dat ik het mezelf niet toelaat om onderscheid te maken tussen mensen en mensen, Erik.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik begrijp je sowieso vaak niet, dus verkeerd zal moeiljik gaan.
Dan voel ik me geliefd, en dat is voor sommigen belangrijk, en voor anderen niet. Ik hoor bij sommigen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar wat heb jíj eraan als wyccie je lief vindt?![]()
Ik vind dat je best onderscheid mag maken tussen mensen, de vraag is alleen op welke grond je onderscheid maakt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat ik het mezelf niet toelaat om onderscheid te maken tussen mensen en mensen, Erik.
Daar komt het ongeveer op neer.
Ik zag er ook een foto tussenstaan van toen dat schot hagel uit je achterste werd verwijderd... die zal ik maar niet posten... nog ranziger dan de bekende banwaardige plaatjes...quote:
Lees eens beter.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:00 schreef Bupatih het volgende:
'Alle homo's zijn lief' slaat gewoon nergens op.!
"Katten zijn lief."quote:En die katten-opmerking kan ik even niet plaatsen in dit gesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |