Analiseren kan hij als geen ander ja. Iets daadwerkelijk aan de problemen doen werkt helaas wat minder bij hem.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:22 schreef Jasza het volgende:
FT
Malmo 1-0 Halmstad
90' Litmanen (pen)
Jariiiiiii
kucherdekuch kuch.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Trouwens dat stukje over SQDZouden meer moeten doen * kuch Nigel * kuch Rafael... kuch kuch
Ik zie Danny ook graag voor de club behouden blijven, maar ik denk dat het voor hemzelf beter zou zijn om één of twee jaar ergens anders aan de slag te gaan. Dezelfde mensen waarmee hij nu niet meer door een deur kan, lopen volgend jaar ook nog gewoon rond bij de club. Dat is voor hem gewoon niet prettig werken. Het mooiste zou zijn - en dat is hier al eens eerder gezegd - als hij de functie van HtC kan overnemen in Barcelona. Ik denk dat dat voor hem heel leerzaam zou zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:05 schreef devv05 het volgende:
Jep, Blind moet echt een mooie functie binnen de club krijgen vanaf volgend seizoen. Alleen als wat dan? Sinds hoofd-jeugd al bezet is inmiddels...
Dat gun ik hem wel, dat zou erg sexy zijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik zie Danny ook graag voor de club behouden blijven, maar ik denk dat het voor hemzelf beter zou zijn om één of twee jaar ergens anders aan de slag te gaan. Dezelfde mensen waarmee hij nu niet meer door een deur kan, lopen volgend jaar ook nog gewoon rond bij de club. Dat is voor hem gewoon niet prettig werken. Het mooiste zou zijn - en dat is hier al eens eerder gezegd - als hij de functie van HtC kan overnemen in Barcelona. Ik denk dat dat voor hem heel leerzaam zou zijn.
Buijs is een flikker die met Boukhari wilde tongen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:27 schreef AjaxGirl1 het volgende:
wat een zielig wedstrijd was datMaar goed, Wesley is een held!
Jammer dat Buijs aan het einde niet ging janken![]()
ja. Maar boukhari zag het niet zitten en gaf hem een slaag in zijn kakkerlakkekopquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:30 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Buijs is een flikker die met Boukhari wilde tongen.
Lekker op dreefquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:31 schreef AjaxGirl1 het volgende:
[..]
ja. Maar boukhari zag het niet zitten en gaf hem een slaag in zijn kakkerlakkekop![]()
Breng je het uit op CD?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:32 schreef Houniet het volgende:
"Buijs op je trekker naar huis" klapklap
dat wordt hem niet
Ik moet zeggen dat jij me toch een hele interessante persoonlijkheid lijkt. Of heb je al iets met Dylan Dog?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:31 schreef AjaxGirl1 het volgende:
[..]
ja. Maar boukhari zag het niet zitten en gaf hem een slaag in zijn kakkerlakkekop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |