En toch hebben ze veel gemeen met elkaar ... hun achternamen beginnen allebei met een B.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Bouka en buis liggen elkaar wel trouwens. Hoop dat die marokkaan hem flink op zn bek heeft geslagen.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:02 schreef Black-Death het volgende:
Ik zie de titels al weer voor me hoor: Wederom terugslag Sneijder na return Groningen.
Idd, DB had hem gewoon in de rust moeten inbrengen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:02 schreef devv05 het volgende:
Voor degene die nog over DB twijfelden moet het na deze wedstrijd toch wel overduidelijk zijn dat Blind niet geschikt is als hoofdcoach. Wat een drama beslissingen weer.
Ik snap ook niet waarom Mitea niet inviel vandaagquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:01 schreef Urquhart het volgende:
Ik zou zondag gelijk met Babel en Sneijder beginnen, en dan Mitea op links.
Gouden wisselquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:02 schreef devv05 het volgende:
Voor degene die nog over DB twijfelden moet het na deze wedstrijd toch wel overduidelijk zijn dat Blind niet geschikt is als hoofdcoach. Wat een drama beslissingen weer.
Inderdaad. Huntelaar heeft aanvoer van de zijkanten nodig, dus Mitea en niet Ryan-ik-ken-maar-1-actie-Babelquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:03 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Mitea niet inviel vandaagHij is toch weer fit?
![]()
had 'm wel verwacht ja...quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:03 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Mitea niet inviel vandaagHij is toch weer fit?
![]()
Idd, Blind pak je koffers maar.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:02 schreef devv05 het volgende:
Tuurlijk, hij is niet voor niets marokkaan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoop dat die marokkaan hem flink op zn bek heeft geslagen.
Aan de andere kant heeft hij wel een gouden wissel geplaatstquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:57 schreef Urquhart het volgende:
Die Sneijder had er al veel eerder in gemoeten, maar dat angstig laat wisselen van Blind altijd...
Dat moet ik hem inderdaad nageven. Maar hij straalt geen beleving uit tijdens de wedstrijd. Hij zit maar, kijk chagerijnig en zit maar te schudden. Daar gaat je team niet beter van spelen als je zo slecht speelt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft hij wel een gouden wissel geplaatst
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij is niet voor niets marokkaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |