net zo als dirkie dat deed in de kuip na de nederlaagquote:
Het is niet verboden om een clubtopic te openen, maar ik vind dat wel dat je het moet doen zoals het hoort.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:59 schreef De_Bierkoerier het volgende:
Lekker staaltje modden weer. Laat je een topic van de hand van een Feyenoorder open.
Welke dvd?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee 1000x dezelfde grap over een DVD is orgineel![]()
god dat hoop ik wel, want als hij ECHT zo isquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo jammer dat Dirk zoveel mensen bezig houdt, hij lacht zich waarschijnlijk een ongeluk.
Reacties buiten VBL om zijn ook niet van hoogstaand niveau. Dus ik vrees het ergste voor onze dirkiequote:Op woensdag 3 mei 2006 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
god dat hoop ik wel, want als hij ECHT zo is.
Ik moet ook altijd om hem lachen dus dan doen we elkaar een plezier denk ikquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo jammer dat Dirk zoveel mensen bezig houdt, hij lacht zich waarschijnlijk een ongeluk.
quote:Jeugdspelers Sterk en Verhoeff tekenen bij Ajax
Woensdag 3 mei, door SP, Amsterdam, 13.48u GMT+01.00, www.ajax.nl
De jeugdspelers Marijn Sterk en Koen Verhoeff hebben vandaag hun eerste profcontract getekend bij AFC Ajax. Beide spelers hebben hun handtekening gezet onder een 2-jarig contract, dat ingaat op 1 juli 2006. Komend seizoen komen de jongelingen uit in Jong Ajax.
Linksback Marijn Sterk (11-07-1987) speelt sinds de C1 bij Ajax. Dit jaar is de Hagenees vaste waarde in de A1 van Sonny Silooy. Sterk, die ook als linksmid uit de voeten kan, speelde tot nu toe in alle vertegenwoordige jeugdelftallen van de KNVB. Met de A1 werd Sterk voor de tweede keer op rij kampioen van Nederland.
Doelman Koen Verhoeff (06-03-1988) is pas bezig aan zijn tweede seizoen in de jeugdopleiding van Ajax. Vorig jaar kwam Verhoeff uit in de B1 van trainer Maarten Stekelenburg en dit jaar keept hij zijn wedstrijden in de A2 van trainer Alfons Groenendijk. Zijn keeperskwaliteiten zijn ook bij de KNVB opgevallen; Verhoeff was vorig jaar tweede doelman bij het EK Onder 17 in Italie en het WK Onder 17 in Peru. Verhoeff wordt komend seizoen tweede doelman bij Jong Ajax achter de 19-jarige Marco van Duin.
1-2.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:41 schreef Rhapsody het volgende:
Maar wat denkt men hier van vanavond? Voorspelling?
ik denk 1-1
Opstelling is nog niet bekend Da_Sandman.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Opstelling van vanavond al bekend?
Dat werkt andersom ook wel.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:31 schreef Nashje het volgende:
Ik zou eerst Babel laten starten. Die vervolgens dik 45 minuten de achterhoede van FCG moe laten maken, en dan Harry er in.
Ik zou juist zeggen andersomquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:31 schreef Nashje het volgende:
Ik zou eerst Babel laten starten. Die vervolgens dik 45 minuten de achterhoede van FCG moe laten maken, en dan Harry er in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jans heeft dan iig nog het vertrouwen gehouden in z'n opstellingquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:41 schreef Rhapsody het volgende:
[afbeelding]wedstrijd is al gespeeld op een geheime lokatie en begon al om 16:00.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |