quote:
quote:Danny Buijs liet dinsdagmorgen in het Algemeen Dagblad weten dat hij uiteraard dolgraag wint van Ajax om met FC Groningen uit te mogen komen in de Champions League. Maar zelf vind hij blijkbaar ook dat die club daar niet thuishoort. 'Bij de UEFA kijken ze echt raar op als FC Groningen de Champions League haalt. En het zou zonde zijn als Nederland straks veel punten verliest op de UEFA-ranglijst. Als wij het toch halen is dat op basis van de play-offs verdiend, maar dat is wat anders dan dat je tweede wordt in de gewone competitie.
DVD?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee 1000x dezelfde grap over een DVD is orgineel![]()
Als Groningen de CL haalt is het niet goed voor het Nederlandse voetbal idd. Maar ik hoop wel dat ze het halen, dan worden er echt nooit meer play-offs gehouden.quote:
Pfff.. Dirk, de play-offs staan al vast voor volgend jaar...quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Groningen de CL haalt is het niet goed voor het Nederlandse voetbal idd. Maar ik hoop wel dat ze het halen, dan worden er echt nooit meer play-offs gehouden.
Dat is onzin, er worden volgend jaar gewoon weer play-offs gespeeld, wat de uitslag ook. Dus je verkapte anti-ajax post schiet ook weer eens niet op.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Groningen de CL haalt is het niet goed voor het Nederlandse voetbal idd. Maar ik hoop wel dat ze het halen, dan worden er echt nooit meer play-offs gehouden.
hou toch op man.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
net zo als dirkie dat deed in de kuip na de nederlaagquote:
Het is niet verboden om een clubtopic te openen, maar ik vind dat wel dat je het moet doen zoals het hoort.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:59 schreef De_Bierkoerier het volgende:
Lekker staaltje modden weer. Laat je een topic van de hand van een Feyenoorder open.
Welke dvd?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee 1000x dezelfde grap over een DVD is orgineel![]()
god dat hoop ik wel, want als hij ECHT zo isquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo jammer dat Dirk zoveel mensen bezig houdt, hij lacht zich waarschijnlijk een ongeluk.
Reacties buiten VBL om zijn ook niet van hoogstaand niveau. Dus ik vrees het ergste voor onze dirkiequote:Op woensdag 3 mei 2006 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
god dat hoop ik wel, want als hij ECHT zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |