daar heb ik nog helemaal niets uit, dus graag (gebruik ik zelf nooit namelijk)!quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:25 schreef Thieske het volgende:
Bedoel je ook programma's waarmee je uit nieuwsgroepen kunt downloaden of alleen P2P?
http://www.binaries4all.nl/nieuwsreaders/overzicht.htmlquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:28 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
daar heb ik nog helemaal niets uit, dus graag (gebruik ik zelf nooit namelijk)!
Torrent is geweldig!quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:29 schreef Jordy-B het volgende:
Bittorrent schijnt nogal populair te zijn.
Populaire clients (bittorrent-programma's) zijn Azureus, Bitcomet en μTorrent... En helaas is het niet toegestaan om bittorrent-sites (torrent-sites) op Fok! te plaatsen.
gebruik het al 4 maanden zonder ook maar enige downtijd. waar baseer jij dat op?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:15 schreef Gunner het volgende:
tweaknews zuigt
Grabit+Eweka+FTD+binsearch+bluefish pluginquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:14 schreef JanaX het volgende:
Newsleecher+Tweaknews+FTD+binsearch=![]()
headeren, wat is dat
Yep en Giganews is echt de beste op dat gebied (mag ook wel want ze zijn direct ook de duurste)quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:20 schreef Misanthropist het volgende:
Tweaknews en Giganews zijn, net als Supernews aanbieders van een usenetdienst?
bijna alles wat ik download via tweaknews is compleetquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:17 schreef Gunner het volgende:
diverse andere fora. Er waren onlangs misschien geen downtime problemen dan wel problemen met compleetheid en niet een klein beetje ook naar ik las
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:25 schreef thedude0 het volgende:
bijna alles wat ik download via tweaknews is compleet![]()
Welk index programma met toch veel nederlandse shit gebruik jij dan ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:26 schreef thedude0 het volgende:
ftd is een kut programma trouwens
geen want ik heb geen nederlandse dingen nodigquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Welk index programma met toch veel nederlandse shit gebruik jij dan ?
ik hoef het ook niet maar als het kan is het toch wel makelijkerquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:29 schreef thedude0 het volgende:
[..]
geen want ik heb geen nederlandse dingen nodig
zon 99% jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:25 schreef thedude0 het volgende:
[..]
bijna alles wat ik download via tweaknews is compleet![]()
http://en.wikipedia.org/w(...)sharing_applicationsquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:55 schreef Misanthropist het volgende:
maar 'simpele' p2p programma's nog verder naast usenetclients?
En dan lekker op school op een 10Mbit+ hubje gaan zitten en alles binnen een paar minuten binnenslurpenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:26 schreef El_Rolando het volgende:
DC++
Of beter nog, thuisquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:13 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
En dan lekker op school op een 10Mbit+ hubje gaan zitten en alles binnen een paar minuten binnenslurpen
Newsleecher + Giganews + Terranews + FTD + binsearch + 20Mbit ADSL =quote:
Eweka + SABnzbd + Binsearch is alles dat je nodig hebt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:14 schreef JanaX het volgende:
Newsleecher+Tweaknews+FTD+binsearch=![]()
headeren, wat is dat
Elke keer als ik quickpar start en aan het winrarren ben denk ik; kan het niet makkelijker, ik gaat even SABnzbd opzoeken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:22 schreef Geqxon het volgende:
Voor dat ik FTD geupdate heb ben ik 1 a 2 minuten verder.
Binsearch: ALT+TAB naar Firefox, CTRL+E, intypen wat ik zoek (meestal series), enter!
Bij "Create NZB" dropt Firefox hem automatisch inde SABnzbd map, en heb ik een paar minuten later een heel mooi uitgepakt .avi bestandje, aangezien SABnzbd dat automatisch parchecked en unrarred.
Vanwege de webinterface kan ik makkelijk vanaf elke PC in de wereld alles in de gaten houden, en kan ik zelfs vanaf mijn werk NZB files inladen, zodat deze thuis geladen worden.
Makkelijker kan niet
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:07 schreef Merkie het volgende:
Hmm, ik houd niet echt van webinterfaces. Nogal statisch. Wel handig, maar mijn GrabIt vind ik makkelijker.
hoe run je het nou? want ik heb het geinstalleerd, maar ik krijg het niet in me browser aan de praatquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 10:59 schreef DumDaDum het volgende:
En nee, ik download geen nieuwsgroep items...![]()
http://127.0.0.1:9090/ninanquote:Op zondag 7 mei 2006 08:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hoe run je het nou? want ik heb het geinstalleerd, maar ik krijg het niet in me browser aan de praat
De beste voor muziekquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:26 schreef El_Rolando het volgende:
DC++
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |