me ma en broer beide werken. me pa is vrijquote:Op vrijdag 5 mei 2006 06:44 schreef devzero het volgende:
6:43 ? Hoef je niet uit te slapen op bevrijdingsdag (of was dat alleen maar omdat ik vroeger 'ambtenaar' was)
mijn pa moet gewoonh werken, me ma werkt zowieso nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
me ma en broer beide werken. me pa is vrij
mijn pa loopt nu de deur uit.. zomaarquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn pa moet gewoonh werken, me ma werkt zowieso niet
dus die gaat vandaag d'r spullen pakken gok ik..
ze(me pa & ma( gaan maandag 2 weken naar italie
dan ben ik 2 weken lang alleen![]()
je komt nieteens terug naar nederlandquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:23 schreef devzero het volgende:
Tickets geboekt en ik zit bijna de hele maand Juli in zuid Spanje (bij gibraltar). Beetje de koelte opzoeken.
ik moest gewoon werken, zoals normale mensenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 06:44 schreef devzero het volgende:
6:43 ? Hoef je niet uit te slapen op bevrijdingsdag (of was dat alleen maar omdat ik vroeger 'ambtenaar' was)
Je pa is dus ook erg luiquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
me ma en broer beide werken. me pa is vrij
dat is niet zo vreemd hoor, sommige spellen kan ik ook gewoon vanaf een andere pc starten op desbetreffende pcquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:41 schreef Geqxon het volgende:
Holy f*.
Ik zat net vanaf mijn laptop op de networkshare van mijn desktop te bladeren, en ik runde voor de grap even een game-executable.
Wat blijkt: Na 26 seconde laden kan ik gewoon Driv3r spelen vanaf een networkshare![]()
Ik had nooit verwacht dat een game iets kan runnen van een networkshare (vanwege de \\dnsname\ prefix), en dat 100mbit uberhaupt snel genoeg zou zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat is niet zo vreemd hoor, sommige spellen kan ik ook gewoon vanaf een andere pc starten op desbetreffende pc
als 't maar de benodigde rechten heeft, en 't geen irri-register aanpassingen moet doenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat een game iets kan runnen van een networkshare (vanwege de \\dnsname\ prefix), en dat 100mbit uberhaupt snel genoeg zou zijn.
de \\dnsnaam prefix kan soms idd problemen opleveren, vaak gelukkig niet (vooral de oudere spellen hebben er problemen mee)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat een game iets kan runnen van een networkshare (vanwege de \\dnsname\ prefix), en dat 100mbit uberhaupt snel genoeg zou zijn.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:43 schreef Jump het volgende:
* note to myself: morgen devzero het tagje "Zeik Straal" geven *
went snel hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:03 schreef Sjowhan het volgende:
Photoshoppe.. Hoe irri kan het zijn
(ik ken d'r niets van, en dan moet ik er mee gaan werken, da's echt een probleem)
Paint Shop Pro ofzo.. als ik ooit aan fotoeditting doequote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
went snel hoormaar wat gebruik je normaal dan?
zie je nou dat het niet zo moeilijk isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Paint Shop Pro ofzo.. als ik ooit aan fotoeditting doe
Wat ik moest maken is gelukt iig. Beetje de help raadplegen, dan lukt 't zelf wel
maar die layers waren irritantquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zie je nou dat het niet zo moeilijk is
Je lacht te weinig.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:32 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
In tijden niet zo gelachen
Microsoft, bedankt voor de geweldige humor
typisch windowsquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:32 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
In tijden niet zo gelachen
Microsoft, bedankt voor de geweldige humor
goed hequote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
maar die layers waren irritant
Alhoewel ik er ook wel weer het nut ervan inzie, je kan zo qua grafische mogelijkheden veel meer doen met een foto of iig. wat grafisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |