Tijd voor een bril. Straks ban je godt een of andere mod nog eens per ongeluk omdat hij een ban-verzoek heeft ingediend, maar je had het verkeerd gelezen.quote:
Ik vraag nooit een ban aanquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijd voor een bril. Straks ban je godt nog eens per ongeluk omdat hij een ban-verzoek heeft ingediend, maar je had het verkeerd gelezen.
Maar jij bent ook mod geworden omdat je jouw steentje wil bijdragen aan een betere wereldquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:31 schreef Godlike02 het volgende:
Ik vraag nooit een ban aan
Dat is zielig![]()
Een beter Fok! voor ons allemaalquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar jij bent ook mod geworden omdat je jouw steentje wil bijdragen aan een betere wereld
Voor ik zwart wordt, zet ik me dan zelf wel een tagje van "verzuurde excrew" ofzoquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:49 schreef devzero het volgende:
Jump is er ingetrapt. "Eeuwige" roem werd hem beloofd, maar zodra iemand weer 'zwart' wordt, zijn de meesten je alweer vergeten.
Nooit zwart worden is dan een oplossingquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:49 schreef devzero het volgende:
Jump is er ingetrapt. "Eeuwige" roem werd hem beloofd, maar zodra iemand weer 'zwart' wordt, zijn de meesten je alweer vergeten.
eerst opscheppen erover op msn en dan hier neerzetten he!?!quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:53 schreef Jump het volgende:
<blink>toch irritant lezen hé, die blink</blink>
<marquee> als de blink werkt in je browser</marquee>
Ja modjes willen ook HTML/java weet ik veel wat het is!quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:53 schreef Jump het volgende:
<blink>toch irritant lezen hé, die blink</blink>
<marquee> als de blink werkt in je browser</marquee>
rechten moeten ingeperkt worden van de motjesquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja modjes willen ook HTML/java weet ik veel wat het is!![]()
![]()
Maar ik wil het!!!![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja modjes willen ook HTML/java weet ik veel wat het is!![]()
![]()
Maar ik wil het!!!![]()
Ja en te blinken!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:00 schreef Jump het volgende:
[..]
<font color="#bfff00">Om</font> <font color="#0000ff">in </font> <font color="#00ffd2">allemaal</font> <font color="#ff0000">verschillende</font> <font color="#12ff00">kleurtjes</font> <font color="#324931">te</font> <font color="#5446b7">reageren?</font>.
Dat mag Jump bepalenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:08 schreef devzero het volgende:
[..]
LeukOrigineel
![]()
Wat zou je willen voor tag dan?
Ik wil geen Tag van Jump
Je hebt ook geen tagquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:36 schreef devzero het volgende:
Hee Jump, ik zei toch dat ik geen tag hoefde
[afbeelding]
St9iekem vond je het wel leukquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Die heeft die natuurlijk snel weer terug gezet
Misbruiken? Functionaliteit testen noemen we dat!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:10 schreef mschol het volgende:
Jump gaat zo te zien z'n functie een beetje misbruike
iedereen een tag aanhangen (wel leuk, kan het ook met verschillende gekleurde letters)
its not a bug, its a featurequote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Misbruiken? Functionaliteit testen noemen we dat!![]()
ja, en een feature die wij nooit kunnen gaan gebruikenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:34 schreef mschol het volgende:
[..]
its not a bug, its a feature
zo'n idee dus
dat zal het wel zijn danquote:Op vrijdag 5 mei 2006 06:44 schreef devzero het volgende:
6:43 ? Hoef je niet uit te slapen op bevrijdingsdag (of was dat alleen maar omdat ik vroeger 'ambtenaar' was)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |