cool, ik wist niet eens dat je die getallen kon beinvloedenquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
...
zodat mijn endurance bijna elke keer +5 is.
Ik doe altijd zo: Tik de pinnetjes een paar keer omhoog voordat je ze vastzet, zodat je weet wanneer hij lang bovenblijft en wanneer hij snel naar beneden komt. Er zit wel een soort van ritme in. Je hoort ook een soort pling idd, maar die hoor je wanneer je het pinnetje omhoog tikt. Of iig een soort geratel van tandwielen oid. Wanneer dat snel klinkt gaat hij snel naar beneden en wanneer die piepjes langzaam klinken blijft hij langer boven. Maar het is wel moeilijk om daar op te letten vind ik, omdat je snel moet reageren als ze langzaam klinken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:42 schreef jakees het volgende:
Vraagje, hoe kan ik easy locks open krijgen? Ik weet dat je het kan horen door een andere pling. Ik heb btw een xbox.
Hmm net lukte het me nu niet, misschien toeval. Hoe zet je ze vast zoals je zei?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik doe altijd zo: Tik de pinnetjes een paar keer omhoog voordat je ze vastzet, zodat je weet wanneer hij lang bovenblijft en wanneer hij snel naar beneden komt. Er zit wel een soort van ritme in. Je hoort ook een soort pling idd, maar die hoor je wanneer je het pinnetje omhoog tikt. Of iig een soort geratel van tandwielen oid. Wanneer dat snel klinkt gaat hij snel naar beneden en wanneer die piepjes langzaam klinken blijft hij langer boven. Maar het is wel moeilijk om daar op te letten vind ik, omdat je snel moet reageren als ze langzaam klinken.
Hoe kan je zien wat je FPS is?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:26 schreef ZigoSOS het volgende:
Ik heb trouwens echt heel lage FPSIn gevechten max. 10 en anders zo 10-15.
En resolutie staat op 800x600, bijna alle instelling op het laagste, en ik gebruik 'Oldbivion' omdat ie het anders helemaal niet doet. Kutpc. Binnenkort waarschijnlijk een nieuwe met een mooie videokaart + dual core ofzo.
Geen idee hoe het op de xbox moet, maar op de pc met de muis. Dat is dezelfde control als voor slaan in gevechten.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:05 schreef jakees het volgende:
[..]
Hmm net lukte het me nu niet, misschien toeval. Hoe zet je ze vast zoals je zei?
Staat er rechts van dat kompas, onderaan in beeld, een soort van cirkel met een pijl omhoog erin? Dan moet je even slapen in een bed en als je wakker wordt ben je een level hoger. Je gaat trouwens een level omhoog wanneer je 10 levels omhoog bent gegaan in je major skills.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:20 schreef jakees het volgende:
vraagje nog. Ik ben al 24 uur bezig en zit nog steeds op level 1. Hoe kan ik mijn level verhogen. Birthsign is The Warrior class is knight. Het balkje progress to next level is helemaal rood.
Nadat ik Easy heb gekocht, kon ik Average kopen in de Markt in Imperial City, 7 levels later kan ik die nog steeds niet gebruiken, heb te weinig magickaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:30 schreef Skazminko het volgende:
Zijn er ook spells om 'average', 'hard' en 'very hard' sloten te openen? En zo ja, waar kan ik die kopen, krijgen?
het is gelukt! thanx!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:04 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Probeer dit maar eens: daag die muts uit, laat ze achter je aanrennen en ren je bevriende guild in (Mage of Fighter guild, die zitten in de buurt). Zelf niet meppen en laat je vrienden het werk doen, die maken haar af voor je. Geen bounty
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YEAH BABY YEAH!!
Blokken en die gasten aanspreken, dan zullen ze gelijk ophouden en je hebt geen fine meer.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:33 schreef spacecrap het volgende:
dat gaat dus bij deze niet op.. als ik haar kill en dan naar s'krivva ga zitten er een aantal guards achter me aan.. als ik dan bij s' krivva de boel afbetaal (500) en naar buiten stap lopen ze gewoon wel op me in te hakken... zodra ik wat terug doe krijg ik gelijjk weer een fine... en om al die guards te killen vind ik ook zonde (van het geld)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |