abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 mei 2006 @ 20:16:09 #201
28033 Pek
je moet wat
pi_38056935
quote:
Op zondag 21 mei 2006 18:37 schreef spacecrap het volgende:
ik heb wederom een vraag.. ik ben bezig met een quest voor the dark brohterhood..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zorg dat zij de eerste klap uitdeelt, dan moet het goed gaan
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zondag 21 mei 2006 @ 20:26:00 #202
40779 spacecrap
lalalalala
pi_38057423
damn.. moet ik me laten slaan door een vrouw.... tegen mijn principes maar vooruit dan maar (gelijk even testen)

[edit: Het is niet gelukt... ik laat dat grietje me echt een aantal malen slaan.... maar toch komt er een fine van 1000,- op mijn hoofd te staan...zuur]

[ Bericht 40% gewijzigd door spacecrap op 21-05-2006 20:34:09 ]
YEAH BABY YEAH!!
  zondag 21 mei 2006 @ 20:53:51 #203
28033 Pek
je moet wat
pi_38059006
Hey, dat is vreemd...je weet zeker dat je die bounty niet al had?
Nou ja, 1000 kun je wel missen, toch?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zondag 21 mei 2006 @ 21:07:06 #204
40779 spacecrap
lalalalala
pi_38059731
ik weet zeker dat ik die bounty niet had... en die 1000 is op zich ook geen probleem... ik ben nu even Xmen 2 aan het kijken en misschien dat ik daarna nog even mijn gejatte spul loos en de 1000 fine ga oplopen (.. en betalen )
(daarnaar een kleine week geen oblivion ivm. werk en veel feesten.. it's a dirty job but someone's got to do it )
YEAH BABY YEAH!!
  maandag 22 mei 2006 @ 01:19:54 #205
8164 azaroth
Ajax wordt weer kampioen!
pi_38072451
als je bij het thieves guild zit hoef je maar 500 te betalen
'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
  maandag 22 mei 2006 @ 09:33:30 #206
40779 spacecrap
lalalalala
pi_38075195
dat gaat dus bij deze niet op.. als ik haar kill en dan naar s'krivva ga zitten er een aantal guards achter me aan.. als ik dan bij s' krivva de boel afbetaal (500) en naar buiten stap lopen ze gewoon wel op me in te hakken... zodra ik wat terug doe krijg ik gelijjk weer een fine... en om al die guards te killen vind ik ook zonde (van het geld)
YEAH BABY YEAH!!
  maandag 22 mei 2006 @ 09:55:54 #207
28033 Pek
je moet wat
pi_38075700
Je maakt er een potje van, die week rust zal je goed doen
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 22 mei 2006 @ 10:31:14 #208
40779 spacecrap
lalalalala
pi_38076537
haha, zeker weten... kan het goed gebruiken.. oblivion is niet goed voor mijn sociale leven (daarom dus deze week maar even de schade inhalen )
YEAH BABY YEAH!!
pi_38091525
Weet iemand ergens een guide voor dat Soul trapping oid. Telkens vind ik van die stone's of vertelt iemand erover, maar heb geen idee wat het nou is.
  maandag 22 mei 2006 @ 17:45:48 #210
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38091704
quote:
Op maandag 22 mei 2006 17:41 schreef ZigoSOS het volgende:
Weet iemand ergens een guide voor dat Soul trapping oid. Telkens vind ik van die stone's of vertelt iemand erover, maar heb geen idee wat het nou is.
Je kan een spell kopen "soul trap" en je hebt van die soul gems.
Als je die spell gebruikt, slaat hij de ziel op in die soul gems, en die kan je dan vervolgens weer gebruiken om je enchanten weapens weer te reparen. Of als je toegang hebt tot de universiteit kan je magie aan voorwerpen zoals sieraden geven.
The truth was in here.
pi_38091960
Ik heb die spell volgens mij wel, maar er gebeurt niet veel als ik die op een monster gebruik, dacht ik..

[ Bericht 0% gewijzigd door ZigoSOS op 22-05-2006 18:07:25 (typo) ]
  maandag 22 mei 2006 @ 17:56:39 #212
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38092042
quote:
Op maandag 22 mei 2006 17:54 schreef ZigoSOS het volgende:
Ik heb die spel volgens mij wel, maar er gebeurt niet veel als ik die op een monster gebruik, dacht ik..
Als je hem gebruikt krijg je een soort van Paarse wolk.. en als je hem dan hebt gekilled dan krijg je de tekst dat de soul captured is of dat je geen soul gems hebt die large enough zijn.
The truth was in here.
pi_38093068
Ik heb trouwens echt heel lage FPS In gevechten max. 10 en anders zo 10-15.
En resolutie staat op 800x600, bijna alle instelling op het laagste, en ik gebruik 'Oldbivion' omdat ie het anders helemaal niet doet. Kutpc. Binnenkort waarschijnlijk een nieuwe met een mooie videokaart + dual core ofzo.
  maandag 22 mei 2006 @ 18:47:39 #214
28033 Pek
je moet wat
pi_38093811
quote:
Op maandag 22 mei 2006 17:41 schreef ZigoSOS het volgende:
Weet iemand ergens een guide voor dat Soul trapping oid. Telkens vind ik van die stone's of vertelt iemand erover, maar heb geen idee wat het nou is.
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Enchanting#Soul_Trapping
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_38129439
de update voor de xbox, wat wordt erin gefixt? istie nodig?
pi_38131134
Ongetwijfeld een paar bugs, en het is niet belangrijk of het nodig is. Als je Xbox Live krijg je hem, of je nu wilt of niet.
pi_38132361
hahaha ok enne.. nog een vraagje..

Voor sommige quests moet je wachten tot iets vrij is of iemand kan volgen.. kan het kwaad om de tijd vooruit te sturen (door te wachten) loop ik dan quests mis?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:57:59 #219
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_38132386
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 17:27 schreef wc-eend het volgende:
de update voor de xbox, wat wordt erin gefixt? istie nodig?
Uit de release notes van de beta-patch voor de pc gok ik dat iig het onderste ook voor de xbox versie geldt:

Bug Fixes

Fixed an issue with falling through collision in Fort Wooden Hand.

Fixed issue with remapping controls in French, German, Italian and Spanish versions.

Fixed issue with crashes on exit.

Fixed issue with some shadows not lining up.

Going to jail while equipped with bound armor or weapons no longer crashes the game.

Fixed issue with bound weapons not dispelling properly after dismounting a horse.

Fixed issue with player shadow being delayed after fast travel.

Fixed infinite gold issue on some dead NPCs.

Fixed issue with disease resistences that made it impossible to contract vampirism under certain circumstances.

Fixed an issue where occasionally skills would not increase properly after you received an increase in a way other than skill uses like as a quest reward.

Fixed issue where spells, powers and lesser powers were being improperly resisted when the player cast them on themselves.

Fixed an issue where creatures and NPCs would not go into combat properly after being hit by a projectile.

Fixed an issue with duplicating items and unequiping the bow.

Fixed an exploit that allowed you to sell equipped items to a vendor more than once while on a horse.

Fixed an issue with items reappearing in dead bodies after saving and reloading.

Fixed crash when NPC with active light spell on them unloaded from memory.

New Ultra Low Quality graphic setting available under Launcher options with improved support for low end FX cards (5700 and lower). To use this setting, go to the Launcher, select Options and click Reset to Defaults to allow the auto detect to check your system.

Implemented SLI-mode optimizations on Nvidia cards, and Crossfire optimizations for ATI cards.

Quest Fixes

If you are permanently expelled from Mages Guild, you can now go back into the Mages Guild buildings.

In The Siren's Deception, the player can no longer get locked outside Gweden farmhouse if they exit too quickly.

In the Light the Dragonfires quest, fixed an issue where player controls get locked if player accidentally hits Ocato during the final battle in the Imperial Palace.

In the Confront the King quest, fixed an issue where Mannimarco would occasionally stop fighting the player while the player's controls are locked.

In Corruption and Conscience, fixed an issue if player got to Llevana's house earlier than expected and she would initiate trespass behavior rather than move the quest forward.

In Theranis' Mistake, it is no longer possible to get multiple copies of Ahdarji's ring. Also, fixed an issue with player receiving Blood Price topic too early in the quest.

In the Leyawiin Recommendation quest, it is no longer possible to bypass Kalthar in Fort Blueblood.

In Revenge Served Cold, Corrick will now recognize when player had the jade amulet in their inventory if No Stone Unturned quest had been previously completed.

In Infiltration, player can no longer kill Blackwood Company members and stop progress in Fighter's Guild.

In Dark Brotherhood, if you kill fellow members and get kicked out of the guild, you can no longer continue to progress in the questline until you redeem yourself and get back in.

In The Master's Son, the player now properly receives their reward when completing the quest.

In Caught in the Hunt, fixed an issue where NPCs would not go into combat properly.

In the Cheydinhal Recommendation quest, fixed an issue where Vidkun's body would disappear if you left the well.

Getting disqualified from the first Arena match no longer blocks you from further matches.

In Till Death Do They Part, the Count no longer rewards player with gold more than once. Fixed an issue with not receiving the Vampire Ashes topic if the player picked up vampire ashes before getting the quest. Fixed issue where Bloodgrass topic was not added if player finished the Main Quest before starting quest. Hal-Liurz will now follow player properly when asked about the cure.

In Mystery and Harlun's Watch, the dead body you are supposed to find will no longer disappear from Swampy Cave if you cleared out the dungeon before starting the quest.

In Blood of the Daedra, Martin will now recognize Spellbreaker as a Daedric artifact.

In When the Vow Breaks, fixed an issue where a second instance of Rockshatter would reappear back on Bjalfi's dead corpse after saving and reloading.

In Paranoia, game no longer crashes when Bernadette Peneles exits the city while you are following her.

Plugin Fixes

Fixed issue with saving your game while an actor is in a new interior cell created in a plugin, and re-loading the save game without the plugin.

Fixed issue with loading previous saves with plugin that contains new base objects that are containers, NPCs and creatures.

Fixed issue with linked pathpoints scripted to switch on/off that are modified by a plugin.

NPC's companions no longer disappear when they fast travel with player to an exterior cell that is modified by a plugin.

New scripted spell effects created in a plugin now work properly.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_38134692
Die Dark Brotherhood quests zijn leuk
  woensdag 24 mei 2006 @ 12:04:26 #221
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_38156751
quote:
Op maandag 22 mei 2006 09:33 schreef spacecrap het volgende:
dat gaat dus bij deze niet op.. als ik haar kill en dan naar s'krivva ga zitten er een aantal guards achter me aan.. als ik dan bij s' krivva de boel afbetaal (500) en naar buiten stap lopen ze gewoon wel op me in te hakken... zodra ik wat terug doe krijg ik gelijjk weer een fine... en om al die guards te killen vind ik ook zonde (van het geld)
Lees de handleiding eens. Staat een heel leuk stukje over "yield" in geloof ik. De truk is als een wachter je niet zo aardig vind om te blocken en terwijl je blokt hem aan te spreken...
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  woensdag 24 mei 2006 @ 12:54:05 #222
35662 Heintje
Gears of War.
pi_38158473
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:57 schreef wc-eend het volgende:
hahaha ok enne.. nog een vraagje..

Voor sommige quests moet je wachten tot iets vrij is of iemand kan volgen.. kan het kwaad om de tijd vooruit te sturen (door te wachten) loop ik dan quests mis?
Ik heb veel quests waarbij ik bijvoorbeeld een dag later terug moet komen. Maar dat wordt bij mij vaak meerdere dagen omdat ik zo minmogelijk probeer te wachten. Dus dan ga ik weer andere dingen doen en zo . En voor ik dan weer een keer in de buurt ben is het vaak al een hele tijd later.

En volgens mij kun je ook gewoon wachten als je iemand aan het volgen bent. Alleen loop je dan het risico dat als jij uit gewacht bent dat die gene al lang weer weg is. Dus in die gevallen zou ik met fases van 1 uur wachten en dan weer ff kijken waar die gene is. En dan eventueel weer wachten, enz...
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_38161240
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:26 schreef spacecrap het volgende:
damn.. moet ik me laten slaan door een vrouw.... tegen mijn principes maar vooruit dan maar (gelijk even testen)

[edit: Het is niet gelukt... ik laat dat grietje me echt een aantal malen slaan.... maar toch komt er een fine van 1000,- op mijn hoofd te staan...zuur]
Probeer dit maar eens: daag die muts uit, laat ze achter je aanrennen en ren je bevriende guild in (Mage of Fighter guild, die zitten in de buurt). Zelf niet meppen en laat je vrienden het werk doen, die maken haar af voor je. Geen bounty
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_38163460
Vraagje aan de spelers hier. Plannen jullie je levels dus majors nemen die je bijna nooit gebruikt om zo te zorgen dat als je een level omhoog gaat dat je 3 atributen met +5 kan omhoog gooien en dat je er meer zelf voor kiest een level omhoog te gaan . Of level je gewoon en heb je gewoon majors gekozen waar jij goed in wou zijn en zie je wel waar het schip strand.
pi_38163767
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 15:00 schreef HenkGlimlach het volgende:
Vraagje aan de spelers hier. Plannen jullie je levels dus majors nemen die je bijna nooit gebruikt om zo te zorgen dat als je een level omhoog gaat dat je 3 atributen met +5 kan omhoog gooien en dat je er meer zelf voor kiest een level omhoog te gaan . Of level je gewoon en heb je gewoon majors gekozen waar jij goed in wou zijn en zie je wel waar het schip strand.
Ik heb wel majors gekozen waar ik goed in wil zijn, maar let tijdens het levellen wel op de attributes. Doe altijd een paar major skills een aantal levels omhoog en dan ook wat minor skills die dezelfde attribute hebben. Bijvoorbeeld steeds met heavy armour lopen en geslagen worden, blocken in gevechten en dan daarna die beschadigde armour en wapens repareren, zodat mijn endurance bijna elke keer +5 is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')