abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 mei 2006 @ 09:33:19 #61
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37503067
wel jammer dat Peter geen contact heeft gezocht bijvoorbeeld met Wilfried Huismann een Duitse journalist die zegt dat hij aanwijzingen heeft dat Fidel Castro achter de moord zit !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37503084
Hoorde en begreep ik het trouwens ook goed dat de "lover" (ben naam even kwijt...) van Lee Harvey Oswald in het geheim voor de CIA werkte aan een manier om het kanker virus in te zetten als wapen...??

Das wel heel erg ziek dan
pi_37503106
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 09:33 schreef Bjoro het volgende:
wel jammer dat Peter geen contact heeft gezocht bijvoorbeeld met Wilfried Huismann een Duitse journalist die zegt dat hij aanwijzingen heeft dat Fidel Castro achter de moord zit !
Hij heeft toch die docu gemaakt daarover ??
Die laats een keer op de duitser erop was...
pi_37503186
Leuke docu gisteren, alleen waren er een aantal dingen een beetje vaag voor mij;

Die kerel op het laats die wist waar die hersenen naartoe waren (weet de naam niet meer) zegt in een eerder stukje dat hij denkt dat er misschien wel 4 of 5 schutters waren. Dit komt om de hele aflevering niet meer terug.

Ook ging het er om dat wanneer 4 kogels waren geschoten in 6,5sec dat die nooit door 1 persoon konden af worden geschoten. Ok, later bleek dan (volgens het verhaal) dat die James Files en die Nicoletti beide schutter waren en dat Nicoletti 3 schoten zou afvuren en Files maar 1.
Hier komen ze ook niet meer op terug dat dit ook een hele goeie schutter geweest moet zijn.

Verder was er 1 kogel tegen een stoeprand gekomen waar ze volgens mij ook wel hadden kunnen berekenen waar die kogel vandaan kwam..
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
  woensdag 3 mei 2006 @ 09:52:10 #65
107001 VrijeVal
Hou je vast!
pi_37503404
aah ik was gisteren al benieuwd wat ern nu op http://www.jfkmurdersolved.com/index.htm zou staan... maar.. achja kijk voor jezelf..
Alles wat ik post is toch wel leuk
pi_37503430
Het is niet zeker dat Nicolettie drie keer schoot...
Nicolettie zou in een ander gebouw zitten als waar Lee Harvey Oswald gezeten zou hebben... Waar Lee Harvey Oswald gezeten zou hebben werden in 1e instantie ook maar 2 hulzen gevonden... Die derde zat schijnbaar nog bij een agent in z'n zak, waar ie drie dagen later achterkwam

Dus hoogstwaarschijnlijk is vanaf daar ook maar max twee keer geschoten...

Dus het zou kunnen dat er meerdere mensen geschoten hebben, dit is in de docu ook wel naar voren gekomen hoor... Alleen hebben ze het niet gehad over waar die zouden zitten nee...
  woensdag 3 mei 2006 @ 09:53:22 #67
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37503432
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 09:35 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

Hij heeft toch die docu gemaakt daarover ??
Die laats een keer op de duitser erop was...
maar als Peter dat in zijn docu had meegenopmen was het toch nog completer geweest ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  woensdag 3 mei 2006 @ 09:58:53 #68
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37503535
Het was niet oninteressant, maar meer dan een uitgebreide samenvatting van al bekende theorieën / feiten / verdachtmakingen was het niet.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_37503554
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 09:53 schreef Bjoro het volgende:

[..]

maar als Peter dat in zijn docu had meegenopmen was het toch nog completer geweest ?
Ja dat klopt ja.....
pi_37504559

Maar over die Fidel Castro theorie zou ik ook wel wat willen zien.
gr gr
pi_37505681
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 00:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Dus of Peter Er was een nachtvoetballer of die buurvrouw was wel erg laat geinformeerd.
Lang niet iedereen had TV toen he ...
pi_37506251
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:22 schreef Ryan3 het volgende:
Doc. van Peter R de Vries gezien en gisteravond laat nog wat rondgestruind op inet. Wat blijkt is dat de bekentenis van James Files reeds in 1994 op tape is vastgelegd. Dit alles nav het onderzoek van de gepensioneerde FBI special agent Zacharias Shelton, die ook in de doc. uitgebreid aan het woord was. Peter R de Vries baseert de doc op onderzoek van Wim Dankbaar, die zijn theorie weer baseert op Zack Sheltons onderzoek dus. Hier een linkje over Sheltons onderzoek.

Wrs is dit onderzoek en deze getuigenis (door de media) genegeerd, omdat na Stone's film, die verschillende theorieën op een hoopje gooide en een wel heel fantasierijke motivatie aanvoerde, vooral debunkers konden prijsschieten. En de book closed was in het voordeel van de 'lone gunman'.

Dan nu toch een belangrijke inconsistentie in dit onderzoek.
Merk op dat in de doc. werd gezegd dat Files van de 'picket fence' naar zijn auto op de parkeerplaats erachter liep (waar Nicoletti al in zijn auto zat?), hetgeen door de getuigenis van Lee Bowers zou worden bevestigd volgens Peter R de Vries. Maar Nicoletti kon natuurlijk nooit al in die auto zitten, want hij schoot enkele seconden eerder dan Files vanuit het Dal-texgebouw.

In dit artikel staat dan ook dat Files na de aanslag vanaf de 'picket fence' voor langs het 'schoolbookdepository' liep naar het parkeerterrein bij het Dal-texgebouw (en daarbij zelfs zou zijn gefotografeerd).
[..]

Uit mijn hoofd luidt die getuigenis van Bowers idd dat hij daar eerder een auto zag aankomen, een man zag uitstappen (met iets langs in zijn hand) en na het tummult (van de moord?) de man terug zag gaan naar de auto en weg zag rijden (zie ook JFK film). Die man droeg een veiligheidshelm (grijze gleufhoed?) en had een geruit jasje oid aan. Maw de man arriveert, stapt uit, pleegt de moord en rijdt weer weg.

1) Volgens de getuigenis van Files uit het artikel loopt hij (na de moord) naar het Dal-texgebouw, om in een auto te stappen waar Nicoletti op hem wacht. (Wat wel weer klopt met het feit dat Nicoletti vanuit het Dal-texgebouw schoot).
2) Volgens de doc. echter loopt hij idd terug naar de auto op de parkeerplaats achter de 'picket fence', waar Nicoletti al op hem wacht, hetgeen door Lee Bowers' getuigenis wordt bevestigd.
3) Conclusie: niet onbelangrijke tegenstrijdigheid.

En hoezo liep Files als een 'zakenman voor zijn lunch' (zie aangehaalde quote) naar he Dal-texgebouw??? Met een gleufhoed? Een jochie van 21, in op z'n minst gezegd toch geen business suite?

Natuurlijk kun je als verweer aanroepen dat de getuigenis van Bowers niet accuraat was. Echter Peter R de Vries neemt dit wel mee als bevestiging/referentie. Als die niet accuraat is dan kan een belangrijk deel van geen enkele samenzweringstheorie worden bevestigd imo. Als die wel accuraat is dan valt de tegenstrijdigheid op in dit verhaal iig.

(L_V weet niet wat flamen is hè, laster rondstrooien is echter geoorloofd, we komen er binnekort nogwel op terug)
  woensdag 3 mei 2006 @ 13:53:21 #73
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37510060
waar staat een samenvatting van de uitzending

belangrijker wie heb het gedaan
pi_37510324
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 13:53 schreef jorienvdherik het volgende:
belangrijker wie heb het gedaan
dat weten ze dus niet.
  woensdag 3 mei 2006 @ 14:04:38 #75
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_37510424
Ik heb het na een uurtje uitgezet. Na eerst wat geschiedvervalsing ook nog eens komen met dat die Dankbaar erachter is dat de reden dat 'Oswald' niet schoot toen Kennedy op Houston reed was dat hij in het schootsbereik van de anderen moest zijn (op Elm dus) vond ik het welletjes

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37510523
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 14:04 schreef Verbal het volgende:
Ik heb het na een uurtje uitgezet. Na eerst wat geschiedvervalsing ook nog eens komen met dat die Dankbaar erachter is dat de reden dat 'Oswald' niet schoot toen Kennedy op Houston reed was dat hij in het schootsbereik van de anderen moest zijn (op Elm dus) vond ik het welletjes

V.
Houston is de straat die recht op het schoolboekendepot afgaat?

Dan vond ik de verklaring van de Amerikaan (Oswald schoot niet toen Kennedy daar reed, omdat de complete stoet hem dan zou zien) logischer.
  woensdag 3 mei 2006 @ 14:09:40 #77
136 V.
pi_37510598
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 14:07 schreef MrBean het volgende:

[..]

Houston is de straat die recht op het schoolboekendepot afgaat?
YEp.
quote:
Dan vond ik de verklaring van de Amerikaan (Oswald schoot niet toen Kennedy daar reed, omdat de complete stoet hem dan zou zien) logischer.
Ik niet

Maar het was gewoon niet die Dankbaar die daarmee kwam. Dat zat ook al in JFK uit 1991 en in de boeken waarop JFK is gebaseerd.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 3 mei 2006 @ 14:17:20 #78
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_37510885
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 09:34 schreef vanBoeschoten het volgende:
Hoorde en begreep ik het trouwens ook goed dat de "lover" (ben naam even kwijt...) van Lee Harvey Oswald in het geheim voor de CIA werkte aan een manier om het kanker virus in te zetten als wapen...??

Das wel heel erg ziek dan
Kanker is geen virus. Lijkt me dus vrij onmogelijk.
2000 light years from home
pi_37510979
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 14:17 schreef Merkie het volgende:

[..]

Kanker is geen virus. Lijkt me dus vrij onmogelijk.
kanker is geen virus, maar er bestaat wel een kankervirus.
  Redactie Frontpage woensdag 3 mei 2006 @ 17:17:59 #81
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37516000
Er overleden veel getuigen aan kanker, maar dat was een officieel standpunt, kan ook moord zijn natuurlijk dat ze later kanker noemden.

Die neger die als 12 jarige getuige was had zn verhaal trouwens wel erg vaak verteld, hij deed t vloeiend in de camera, nog net peter niet wegduwend uit zijn shot
  Redactie Frontpage woensdag 3 mei 2006 @ 17:24:34 #82
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37516128
Kijkdichtheid valt tegen trouwens. En ná HvN hebben ze t niet gemeten blijkbaar.
  woensdag 3 mei 2006 @ 17:26:30 #83
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_37516178
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 17:17 schreef SunChaser het volgende:
Er overleden veel getuigen aan kanker, maar dat was een officieel standpunt, kan ook moord zijn natuurlijk dat ze later kanker noemden.

Die neger die als 12 jarige getuige was had zn verhaal trouwens wel erg vaak verteld, hij deed t vloeiend in de camera, nog net peter niet wegduwend uit zijn shot
Inderdaad. Peter deed het een beetje voorkomen als die mensen voor het eerst hun verhaal deden, maar wss was het interview aan Peter minimaal hun 100ste...
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:38:42 #84
136 V.
pi_37519560
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 17:17 schreef SunChaser het volgende:

Dat was gewoon een 'professionele getuige'. Volgens mij woont die gewoon op Dealy.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:49:44 #85
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_37519922
Ik heb ooit een documentje gehad (niet op de pc helaas) over de vele gelijkenissen die er zijn/waren tussen de moord op Jfk en lincoln.
Was echt interessant. Onder andere over het schot, en over dat beide moordenaars die namen hadden en veel meer van die weetjes....
  woensdag 3 mei 2006 @ 19:50:22 #86
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_37519941
Ow en dat de ene bij het Ford theater werd vermoord en de andere in een Ford...
  woensdag 3 mei 2006 @ 21:00:19 #87
4180 Hare
Come fly with me!
pi_37523011
Komt er nog een keer een herhaling?
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_37523047
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 19:49 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ooit een documentje gehad (niet op de pc helaas) over de vele gelijkenissen die er zijn/waren tussen de moord op Jfk en lincoln.
Was echt interessant. Onder andere over het schot, en over dat beide moordenaars die namen hadden en veel meer van die weetjes....
http://en.wikipedia.org/wiki/Lincoln-Kennedy_coincidences
  woensdag 3 mei 2006 @ 22:16:58 #89
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_37526200
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 14:20 schreef MrBean het volgende:

[..]

kanker is geen virus, maar er bestaat wel een kankervirus.
jack Ruby is in de gevangenis aan een aggressieve vorm van longkanker overleden, hij beweerde met een kankervirus te zijn ingespoten. Oswald en zijn cubaanse minnares hebben aantoonbaar in New Orleans tegelijk gewerkt voor een dekmantelfirma van de CIA, er bestaan ook getuigenissen over de kankeronderzoek laboratoria van de CIA
Feyenoord!!! * Barça
  Redactie Frontpage woensdag 3 mei 2006 @ 22:20:58 #90
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37526377
Alleen raar dat kanker zo langzaam dodelijk is. Ruby deed er vier jaar over dood te gaan, niet echt effectief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')