gezien de achtergrond van opa Bush lijkt het me een beetje cruquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Eigenlijk is de Bush familie joods. Valt het allemaal op zijn plaats.
Hoezo? Hij is toch verstaanbaar?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:55 schreef Nouk het volgende:
Jezus dat engels van Peter, wat erg zeg, geef die man een cursus ofzo.
Dat is onderdeel van een complot. Je ziet het grotere plaatje niet he?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
gezien de achtergrond van opa Bush lijkt het me een beetje cru![]()
ja, jongen bewijs het tegendeelquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van een complot. Je ziet het grotere plaatje niet he?.
Nu nog even OT. Tsja als leek vind ik het enige vreemde wat me meteen opvalt het fatale schot. Ik zou zeggen dat komt van voren ipv volgens de officiele verklaring van achter.
James Files tsja volgens Dankbaar gestaafd met feiten maar zijn dat geen algemene feiten? Die gast zit in de bajes daar hebben ze ook tv en weet ik veel wat nog meer. Zijn leven is toch zinloos dus waarom niet zoiets verzinnen.
Kortom ik weet het niet. Dankbaar komt eerder over als een geobsedeerde fan van de moordzaak dan echt een betrouwbare gast. Ik vind het persoonlijk redelijk ver gezocht en het past in het standaard conspiracy theorie verhaal over CIA, FBI, de overheid etc.
Leuke aflevering maar geloofwaardig? Nee niet echt.
Wel leuk excuus om naar de VS te gaanquote:
Hoe laat was het toen in Nederland dan?quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:09 schreef golfer het volgende:
Wim Dankbaar is Peter R. zeer dankbaar voor het napraten van zijn boek.![]()
Oh, en Peter Rudolf, ik weet ook nog waar ik was op op het moment de moord bekend werd gemaakt in Nederland, maar als jij als 7 jarig jochie in Amstelveen toen nog aan het buiten voetballen was, klopt er iets niet in je opvoeding, want toen hoorde je al in je bedje te liggen.
Misschien omdat ze het van hogerhand verboden wordt?quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:01 schreef Zwansen het volgende:
Waarom heeft de CIA of FBI Jack niet gelijk opgepakt dan?
In principe hadden ze er toch niks meer mee te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |