Peter ?quote:
De FBI/CIA etc wilde dat het uiteindelijk zou uitkomen. Vandaar de foto's van de drie "zwervers". Ook dit is een voorop gezet planquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom is dan uitgerekend hij nooit omgelegd door de FBI/CIA?
Je bedoelt verhaaltjes vertellen die anderen al lang onderzocht hebbenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:16 schreef jogy het volgende:
Leuke docu, alleen jammer dat het met Peterde vries is, maar hij doet wel waar hij goed in is
.
Omdat ze van hem niet wisten,.. ? Hij moest op het laatst toch iemand vervangenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
doet ie dat dan? Vind ik nietquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt verhaaltjes vertellen die anderen al lang onderzocht hebben
En dan doen alsof je het zelf ontrafeld hebt?![]()
Ja, zeik hem even lekker af ofzo. Net alsof hij nog nooit met eigen verhalen op de proppen is gekomen. Je kunt ook iemand op IEDER detail willen afzeiken natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt verhaaltjes vertellen die anderen al lang onderzocht hebben
En dan doen alsof je het zelf ontrafeld hebt?![]()
Hij is gefinancierd door Michael Moore?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:44 schreef Tourniquet het volgende:
De site van meneer Dankbaar: http://www.jfkmurdersolved.com/
Komt op mij in ieder geval niet erg betrouwbaar over. Ook gelijk weer speculaties over fam. Bush, Skull & Bones enz.
Yep. Deze reportage gaat trouwens vooral om James Files en wie er geschoten hebben.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:43 schreef _DeMoN_ het volgende:
Ik vind het ook een zeer goede aflevering. Ik kan er ook wel in geloven.
Het is iig duidelijk dat het 100% zeker geen zuivere koffie is. Welke theorie wil je geloven?
Ik geloof deze dan maar, het meeste lijkt gewoon te kloppen, dus waarom niet?
Omdat ie voortdurend in de bak zat misschienquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nou, ja die hele familie Bush is het resultaat van slecht zaad dus de moord op Kennedy kan er nog wel bij. Het zou me niks verbazen in elk geval.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hij is gefinancierd door Michael Moore?
De tekst van het nummer Brain of J van Pearl Jamquote:Who's got the brain of JFK?
What's it mean to us now…yeah?
Oh, it's sound insurance
But I can tell you, this is no lie
The whole world will be different soon
The whole world will be relieving (2X)
You, you've been taught
We'd been the same, now they got you in line
Stand behind the stripes
There will be order, so give it a good mind
The whole world will be relieving (2X)
And by name
The name they gave me
The name I'm letting go
The whole world will be relieving (3X)
The whole world will be different soon, soon
Eigenlijk is de Bush familie joods. Valt het allemaal op zijn plaatsquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nou, ja die hele familie Bush is het resultaat van slecht zaad dus de moord op Kennedy kan er nog wel bij. Het zou me niks verbazen in elk geval.
gezien de achtergrond van opa Bush lijkt het me een beetje cruquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Eigenlijk is de Bush familie joods. Valt het allemaal op zijn plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |