Volgens mij kwam ik hem laatst bij jou in het trapportaal tegen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:47 schreef Moonah het volgende:
Ik vrees dat mij buurman er binnen niet al te lange tijd ook niet meer zal zijn...
Zwaar alcoholisch, zeer eenzaam, duidelijk psychische problemen, onder de armoedegrens...
Klopt. De geest van de overleden persoon is dermate "verstoord" dat deze waarschijnlijk idd blijft rondhangen omdat er toch nog iets is op aarde dat ie dus moet af makenquote:Op woensdag 3 mei 2006 07:46 schreef Dick-Schaffa het volgende:
schijnt dat de geesten van dez personen nooooooit meer tot rust komen en dus blijven spoken in hun huis en dat van de buren...succes
Nee juist niet!quote:Op woensdag 3 mei 2006 08:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh please. Alsof je de oppas moet spelen voor je buren. Als die buurman een einzelganger is dan heb je weinig contact, en let je dus ook nergens op. Je post is naar mijn mening wel degelijk bedoeld om TS een schuldgevoel aan te praten.
Je herkent hem meteen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ik hem laatst bij jou in het trapportaal tegen.
Dankje voor het meedenken.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:09 schreef Seneca het volgende:
Hey Moonah, kun je je buurman niet duidelijk maken dat je best met hem wilt omgaan, maar dat hij zoals hij nu bezig is alle energie uit je zuigt? (Puur uit interesse hoor, ik ken het hele verhaal natuurlijk niet)
Thanks !quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:07 schreef Sc0rPi0n het volgende:
En ze zijn weggehaald evenals de andere onsmakelijke reacties.
Gewoon normaal reageren, ONZ is een deurtje of 2 verderop
als hij dat wel had, had hij waarschijnlijk geen zelfmoord gepleegd..quote:Op woensdag 3 mei 2006 02:05 schreef Slappertje het volgende:
Hoe kansloos zelfmoord ook is, voor sommigen is er geen andere weg. Gelukkig had hij geen vrouw&kinderen, maar het blijft klote voor z'n familie. Toch matig dat het je buurman was.![]()
Hij had geen vrouw maar wel kinderen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:17 schreef alsem het volgende:
[..]
als hij dat wel had, had hij waarschijnlijk geen zelfmoord gepleegd..![]()
Die zhe-devil is gewoon een dom wijf joh, moet je negerenquote:Op woensdag 3 mei 2006 02:05 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
wat ben je voor kutwijf?
iemand een schuldgevoel aanpraten![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:44 schreef Rietvaerder het volgende:
EDIT: Nogmaals: R&P, geen TRU.
Bovennatuurlijke aannames horen hier niet thuis.
Ach als je er uit wil stappen moet je dat als mens zelf weten. Ik zou me zelf alleen niet ophangen nogal pijnlijk lijkt me.quote:Op woensdag 3 mei 2006 03:54 schreef Steijn het volgende:
-quote weg-
Precies, je moet het leven waarderen ook al valt er weinig te waarderen. Het leven is toch wel iets bijzonders, dat moet je echt respecteren. Ik vind zelfmoord echt kansloos.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |