Ik hoop dat ze hem beter maken als Rayman DS ja, maar dat komt vast wel goedquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:17 schreef Dromer het volgende:
Ik weet dat de eerste Rayman op de DS hardstikke shit is
Dus nee... boeit me totaal niet.
Ik heb ff toegevoegd aan de pricecompare voor jequote:Op donderdag 4 mei 2006 12:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem beter maken als Rayman DS ja, maar dat komt vast wel goed![]()
En nu europa nogquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:43 schreef mikando18 het volgende:
Release van ds lite in de US 11 juni voor 129,00
http://ds.advancedmn.com/article.php?artid=3633
hoezo dat in godsnaam?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:15 schreef Evil_Jur het volgende:
Op de kwaliteit van de schermpjes na heb ik toch liever de originele DS dan de Lite.
Sla onmiddelijk diegene die het je afraadde, verkoop the Urbz als schijtspel, en neem alsnog De Sims 2. De Sims 2 is een goed spel dat erg leuk is. The Urbz is een afgeraffeld launch-spel dat overgezet is van de ook al middelmatige GBA-versie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:34 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
goed he![]()
De sims2 op de DS werd mij afgeraden
Dezelfde reden is dat ik hem nog niet gekocht hebquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
De reden dat ik de 1ste niet kocht was omdat het design intens kut was. Vond ik dan.
Te zwaar, lag kut in de hand, te groot om relaxed mee te nemen. Etc. etc.
Die Lite ligt heerlijk in de hand.. Shoulderbuttons voelen alleen wat gammel aan.
Jammer dat ze em niet launchen samen met NSMB, of een Brain Age pakket (alhoewel dit natuurlijk nog niet bekend is).quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:43 schreef mikando18 het volgende:
Release van ds lite in de US 11 juni voor 129,00
http://ds.advancedmn.com/article.php?artid=3633
quote:However, I think this year is going to be the year that we're going to see the real evolution of the Nintendo DS, because... well... before I answer that, I have to ask you a question. What did you eat two nights ago?" There is a pause. Thinking harder only makes the mind go blanker. Suddenly, light dawns - a burger! Too late. Miyamoto is already laughing. "Ha! You're quick. But this is what we do. This is what we did in Japan. We just asked: 'Do you like dogs?' We didn't say: 'Ah, there is a new game called Nintendogs for the DS available at this date and at this price', we just
Het nieuwe design doet me niks, en hij lijkt me wat te klein.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:47 schreef Xrenity het volgende:
[..]
hoezo dat in godsnaam?
Als ik die oude DS er weer eens bijpak vind ik er echt niks meer aan
Het design van de lite, de schermpjes, de grotere pen... Het is zó veel beter
Vind hem wel erg mooiquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:23 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Het nieuwe design doet me niks, en hij lijkt me wat te klein.
Heb je hem al in het echt gezien en in je handen gehad? Nee?quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:23 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Het nieuwe design doet me niks, en hij lijkt me wat te klein.
Je hebt verloopjes, maar heb je ook een spanning omvormer? (220 naar 110V).quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
M'n DS wil niet laden.
Ik heb inmiddels 2 JPN>EU verloopjes geprobeerd, maar er gebeurt niets.
Ik plug um in, oranje lampje brandt een halve sec, en dan gaat ie weer uit...
Iemand enig idee?
Nee.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:23 schreef knater het volgende:
[..]
Je hebt verloopjes, maar heb je ook een spanning omvormer? (220 naar 100V).
Sorry, maar het moet even.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee..
Ik koop wel zo'n EU oplader dan.
En er zit een irritante dode pixel op mn touchscreen.
Snap je het nog niet? Nintendo haat jou.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bij mn psp werkte dat verloopje prima..
Je zou het haast denken iddquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je zou het haast denken idd. Kut Nintendo.
.
Die dooie pixel is trouwens niet helemaal dood, maar kleurt alleen niet zwart... Is daar een oplossing voor?.
Valt die pixel op? Anders zou ik even contact opnemen met P-A om em eventueel om te ruilen (ook omdat je 220 volt over een 110 volt accu / acculader hebt laten lopen, kan nooit goed zijn).quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee..
Ik koop wel zo'n EU oplader dan.
En er zit een irritante dode pixel op mn touchscreen.
Dat doet Nintendo NL altijd met haar eigen games.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:40 schreef Xrenity het volgende:
Metroid Prime Hunters
Volledig Nederlandse handleiding ook(dus geen franse shizzle)
Animal crossing niet?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat doet Nintendo NL altijd met haar eigen games.
sowieso 2 topspellen. Phoenix en Trauma Center zijn geniaalquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:28 schreef Ceased2Be het volgende:
net even inkopen gedaan...
Phoenix Wright: Ace Attorney
Lost Magic
Trauma Center: under the knife
weer even wat te doen in de trein
Ben vooral phoenix aan het spelen, met TC wel ontdekt dat ik beter de stylus van m'n PDA daarvoor kan pakken dan dat lompe DS ding.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
sowieso 2 topspellen. Phoenix en Trauma Center zijn geniaal(Die laatste is alleen best pittig)
Ja, maar dan zat er ook Frans bijquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:54 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb een nederlands talige handleiding van ACWW![]()
9.5.. Ookal zegt dat niets bij IGN.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:31 schreef YourMaster het volgende:
Ik heb hem zojuist gelezen, en ik moet zeggen dat ik nu minder enthousiast bent over deze Mario. Dat je hem in een paar uur uit kan spelen omdat het zo makkelijk is, vind ik echt een groot minpunt. Dat de moeilijkheid moet komen uit extra dingen vrijspelen en omwegen nemen vind ik gewoon veel minder leuk.
Het heeft ook bevestigd waar ik al bang voor was, op 1 van de screenshots zie je iemand 28 levens hebben ofzo, en IGN geeft inderdaad aan dat je heel veel 1ups krijgt.
Replayabilityquote:Op zondag 7 mei 2006 11:31 schreef YourMaster het volgende:
Ik heb hem zojuist gelezen, en ik moet zeggen dat ik nu minder enthousiast bent over deze Mario. Dat je hem in een paar uur uit kan spelen omdat het zo makkelijk is, vind ik echt een groot minpunt. Dat de moeilijkheid moet komen uit extra dingen vrijspelen en omwegen nemen vind ik gewoon veel minder leuk.
Ik word gewoon naar de nintendo wifi site gelinkt. Waar kan ik deze download vinden? Ik zie hem nergensquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:42 schreef knater het volgende:
Nieuwe Wi-Fi USB Adapter drivers uit:
Download the Latest Software for the Nintendo Wi-Fi USB Connector 1.04
In this version, the below problems in the previous version 1.03 were fixed:
(1) The DHCP performance has been improved.
(2) The problem in which the wireless communication slowed down between DS
units using the same USB connector has been fixed.
Mehquote:Op zondag 7 mei 2006 12:47 schreef Meppo het volgende:
[..]
Ik word gewoon naar de nintendo wifi site gelinkt. Waar kan ik deze download vinden? Ik zie hem nergens![]()
Ik herspeel liever een lang spel een paar keer, dan een kort spel heel vaak.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:47 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Replayability![]()
Bij Super Mario Bros 3 heb ik wel 100 keer de eerste 2 werelden uitgespeeld, gewoon omdat het zo briljant is
Nog even voor school die eerste paar levels spelen![]()
Heb hem gisteren opgehaald voor de GBAquote:Op zondag 7 mei 2006 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kom op, Mario 1 spelen we ook nog steeds van tijd tot tijd. Dat spel is in 12 min uit te spelen
quote:I'm not trying to spoil my review ahead of time or anything (seeing as it is a while off)... but the music is fantastic, the visuals are beautiful, the controls and gameplay are spot-on, the level designs are masterful, and--one of the greatest aspects of the game--the CHALLENGE. That classic Mario Bros challenge is FINALLY back, something that was sorely absent from Super Princess Peach, and that many felt really hurt the game. Well, not to worry--starting at around World 3, especially if you are collecting all of the star coins, things in New Super Mario Bros start to feel like they have that old-school difficulty again. Thank you, Nintendo!
Dan heb je zeker nooit oudere Mario (2D) spellen gespeeld, stuk voor stuk klassiekers en allemaal redelijk snel uit te spelen.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:06 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Ik herspeel liever een lang spel een paar keer, dan een kort spel heel vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |