Jeutje paprikapoeder.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:58 schreef Anitra het volgende:
auwie dat prikogen herken ken ik, ik ben ook zo'n kluns. Van de week voor het eerst in een half jaar weer gekookt en gelijk in mijn ogen wrijven nadat ik paprikapoeder gebruikt had was ook geen succes.
Maeghan wat een lekker lijstje!!
quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:28 schreef noekje het volgende:
Zwitsal zeep, 100% zeepvrij prikt ook enorm. Dan is het niet de zeep die prikt maar wat dan wel?
Paradontax tandpasta prikt ook.
Nou ik heb altijd maar een klein beetje dat ik zo met mijn wijs en middelvinger eruit schep.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:37 schreef Bob. het volgende:
En dat met big heb ik ook Sweetsixteen16! Alleen zelfs als ik het daarvoor al eens heb gewassen schuimt het nog maar een klein beetjeEn als het niet schuimt moet je wel echt een hele boel er in gooien voor alles onder zit
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb mijn examen wel gehaald, ik ben zo opgelucht! Als ik dit niet zou halen zou ik het hele jaar overnieuw moeten doen. Haha echt niet!
Hm, ik heb het maar 1x met shampoo geprobeert en ik zou echt niet meer weten welke dat wasquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:39 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Nou ik heb altijd maar een klein beetje dat ik zo met mijn wijs en middelvinger eruit schep.
En schuimen dat het doet (na gebruik van I love Juicy)
Welke shampoo gebruik jij dan?
Of in je ogen wrijven als je iets van peper ofzo aan je klauwen hebtquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:59 schreef Maeghan het volgende:
*lol*
Nee, dat win ik niet. Al moet ik zeggen dat ik toch niet tegen lactacyd e.d. kan, nogal pijnlijk, dus ws. zou ik het verschil niet eens merken.![]()
Ik steek altijd alles in m'n ogen. Mascaraborsteltjes, kohlpotloden, zeep, scrubs, lotions, tandpasta, etc. Echt, ze hoeven niks meer op konijntjes te testen, ze kunnen mij gewoon hun product geven en dan steek ik het vanzelf een keer in m'n oog.![]()
Ik heb de coordinatie van de gemiddelde Huntingtonpatient en verder ben ik zo vergeetachtig dat ik dus, zoals met die handzeep, gewoon aan m'n oog krabbel als ik daar jeuk aan heb, ongeacht waar ik mee bezig ben (bijv. handen wassen ;-)). Tegenwoordig is dat nog leuker, sinds ik een bril heb. De brillenpoetsdoekjes gaan hard zo. =D
Dat is een goed ideequote:Op donderdag 11 mei 2006 10:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hm, ik heb het maar 1x met shampoo geprobeert en ik zou echt niet meer weten welke dat wasMisschien moet ik het maar eens gewoon met wat verschillende shampoo's gaan proberen
quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:11 schreef Vava het volgende:
Whaha in je oog krabben terwijl je je bril op hebt en daar niet aan denken, weer een vette vingerafdruk op je glasja heb ik echt veel te vaak
En CherryLips is echt zo grappig onhandig, ben toch wel een beetje blij te lezen dat ik niet de enige onhandige ben![]()
Dankjewel!quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:45 schreef Elefes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Ik heb net lekker gedoucht met Cereology en voor mijn haar Snowfairy, lekker wakker wordenHet is nu echt Cereology-weer
Oh, jij doet dat ook met peper, ben blij dat ik niet de enige ben ;')quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:37 schreef Bob. het volgende:
Haha ik heb ook echt niks wat nog niet in mn ogen heeft gezetenHet ergste was toen ik ijn mijn ogen veegde na het snijden van een peper, heeft de halve avond getraand joh
En dat met big heb ik ook Sweetsixteen16! Alleen zelfs als ik het daarvoor al eens heb gewassen schuimt het nog maar een klein beetjeEn als het niet schuimt moet je wel echt een hele boel er in gooien voor alles onder zit
![]()
Bij mij is de houdbaarheidssticker ervanaf gevallen. Hahaquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of in je ogen wrijven als je iets van peper ofzo aan je klauwen hebtIs ook niet aan te raden.
Ik heb trouwens ook altijd een beetje moeite met AOBS. Ik gebruik het nu onder de douche, dus ik pak een klontje.... en het wordt zo door de douchestraal van m'n hand gespoeld, de afvoer in. Maar ach, ik krijg zo'n hele pot toch nooit voor de houdbaarheidsdatum op, maar toch
Als er zich nieuwe levensvormen op vormen dan is het tijd om hem weg te gooienquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Bij mij is de houdbaarheidssticker ervanaf gevallen. Haha
'quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dankjewel!
Ik ga me straks douchen met Extra Virgin Olive.
Ook zo'n lekkere zomergeur.
Dat zal voor mij wel de doorslag geven ja.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er zich nieuwe levensvormen op vormen dan is het tijd om hem weg te gooien
Hopen dat het morgen mooi weer isquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:08 schreef Elefes het volgende:
[..]
'
Ohja, die moet ik ook weer eens gebruiken, past idd wel bij de zomer
Die van Giuditta was er in 4 dagen! Jij hebt de jouwes ook vast begin volgende week.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:08 schreef Maeghan het volgende:
Ik wil m'n bestelling, en wel nu!
niets gekocht? Dat is nog nooit overkomenquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik ben vandaag in de Lushwinkel in de Kalverstraat geweest, het rook heerlijk![]()
niets gekocht
Ik nietquote:
Ik wil niet vervelend zijn maar volgens mij ben jij ook een keer keihard van de trap afgedenderdquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik nieten ik zie mezelf toch echt wel als een échte Lushie
.
Met je ondergoedquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:11 schreef Bob. het volgende:
Ik ben vanochtend per ongeluk in mn ondergoed onder de douche gaan staan
Alle lushies zijn wel extreem onhandig he? toeval of..stoppen ze iets in al de zeepjes![]()
Ja, maar dat was eenmaligquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn maar volgens mij ben jij ook een keer keihard van de trap afgedenderd
En jij had nou net erg veel Lush verdiend!quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:34 schreef Shirley het volgende:
Gefeliciteerd met je examen Sweetsixteen!
En ik ben ook niet echt onhandig wat Lush produkten betreft. Wel met andere dingen, ik stoot vaak dingen om, of ik stoot mezelf, en dan laat ik weer wat uit m'n tengels vallen...dat dan weer wel.
En die groepsorder klinkt wel interessant, jammer dat het niet een weekje later is, want dan heb ik m'n vakantiegeld.
Fok is trouwens net zo traag als een bruisbal door een trechter.
Ja...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:03 schreef Vava het volgende:
[..]
En jij had nou net erg veel Lush verdiend!
Lushie daddyquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja...![]()
Ik moet trouwens voor m'n vader een grote fles Ambrosia aanschaffen, hij is er helemaal wild van.![]()
Papa aan de Lush!
De mijne douchte zich eerst vaak met Spice Mountain, en heb eens een keer de Soak and Float shampoobar voor hem gekocht omdat ie roos heeft, maar die vond ie maar vies en hielp niet bij hem.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:32 schreef Vava het volgende:
[..]
Lushie daddyde mijne heeft al met French Kiss in bad gezeten en gedoucht met The Olive Branch, en hij wast zich regelmatig met Ooh La La
![]()
Hmm... misschien koop ik die Ambrosia wel voor zijn verjaardag en stuur ik het op(hij woont in Frankrijk namelijk) maak ik er een leuk verjaardagscadeau van
Mijn moeder heeft een Lushcollectie vergelijkbaar met die van mijquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
De mijne douchte zich eerst vaak met Spice Mountain, en heb eens een keer de Soak and Float shampoobar voor hem gekocht omdat ie roos heeft, maar die vond ie maar vies en hielp niet bij hem.En mams kan ik alleen blij maken met Dream Cream en Smitten.
Nou ja, heb je meteen een mooie trip erbij.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 01:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een Lushcollectie vergelijkbaar met die van mijmisschien nog wel meer
![]()
Maar mijn vader moet ook maar aan de Lushal zit er in Frankrijk geloof ik maar een winkel en dat is in Parijs
De winkel zit in Parijsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou ja, heb je meteen een mooie trip erbij.
Hé, wat balen!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:04 schreef Vava het volgende:
[..]
De winkel zit in Parijsen laat ik nou net via Parijs moeten
![]()
Ja wat erg hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |