abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37725341
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 00:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee, idd
Douchende onhandige dames
Back in business.
pi_37726019
*lol*

Nee, dat win ik niet. Al moet ik zeggen dat ik toch niet tegen lactacyd e.d. kan, nogal pijnlijk, dus ws. zou ik het verschil niet eens merken.

Ik steek altijd alles in m'n ogen. Mascaraborsteltjes, kohlpotloden, zeep, scrubs, lotions, tandpasta, etc. Echt, ze hoeven niks meer op konijntjes te testen, ze kunnen mij gewoon hun product geven en dan steek ik het vanzelf een keer in m'n oog.

Ik heb de coordinatie van de gemiddelde Huntingtonpatient en verder ben ik zo vergeetachtig dat ik dus, zoals met die handzeep, gewoon aan m'n oog krabbel als ik daar jeuk aan heb, ongeacht waar ik mee bezig ben (bijv. handen wassen ;-)). Tegenwoordig is dat nog leuker, sinds ik een bril heb. De brillenpoetsdoekjes gaan hard zo. =D
Sanity is (not) statistical
pi_37726237

Whaha in je oog krabben terwijl je je bril op hebt en daar niet aan denken, weer een vette vingerafdruk op je glas ja heb ik echt veel te vaak

En CherryLips is echt zo grappig onhandig, ben toch wel een beetje blij te lezen dat ik niet de enige onhandige ben
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  donderdag 11 mei 2006 @ 07:51:25 #254
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37727643
Ik voel me nu echt een buitenbeentje met dat ik nooit wat in m'n oog steek/smeer .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_37728491
Ik heb eens een shampoo in mijn oog gehad.
Volgens mij was dat New, wat een prikgedoe. Mijn oog helemaal rood. Je kunt je oog ook niet opendoen voor 1 minuut. Vreselijk!

Vervelend voor je rijbewijs Shirley, driemaal is scheepsrecht, geen twijfel mogelijk.
Ik heb het de eerste keer, toen ik het iedereen vertelde niet gehaald en toen ik het de tweede keer haalde had ik dit van tevoren tegen niemand gezegd. Misschien een bijgelovige tip voor de volgende keer

Ik heb mijn examen wel gehaald, ik ben zo opgelucht! Als ik dit niet zou halen zou ik het hele jaar overnieuw moeten doen. Haha echt niet!

Big werkt echt fantastisch maar ik merk wel dat ik er altijd een andere shampoo onder moet doen voor het schuimeffect. Ik gebruik vrijwel altijd I love Juicy (zeker na het prikoogdilemma van New ) eronder. Hebben meer Lushies hier last van?
Billie Holiday is Lady Day!
pi_37729482
auwie dat prikogen herken ken ik, ik ben ook zo'n kluns. Van de week voor het eerst in een half jaar weer gekookt en gelijk in mijn ogen wrijven nadat ik paprikapoeder gebruikt had was ook geen succes.

Maeghan wat een lekker lijstje!!
  donderdag 11 mei 2006 @ 10:01:53 #257
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_37729569
Ik smeer nooit wat in mn ogen :0
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_37729900
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 09:58 schreef Anitra het volgende:
auwie dat prikogen herken ken ik, ik ben ook zo'n kluns. Van de week voor het eerst in een half jaar weer gekookt en gelijk in mijn ogen wrijven nadat ik paprikapoeder gebruikt had was ook geen succes.

Maeghan wat een lekker lijstje!!
Jeutje paprikapoeder.
pi_37730121
Zwitsal zeep, 100% zeepvrij prikt ook enorm. Dan is het niet de zeep die prikt maar wat dan wel?
Paradontax tandpasta prikt ook.
Go hard or go home
pi_37730320
Haha ik heb ook echt niks wat nog niet in mn ogen heeft gezeten Het ergste was toen ik ijn mijn ogen veegde na het snijden van een peper, heeft de halve avond getraand joh

En dat met big heb ik ook Sweetsixteen16! Alleen zelfs als ik het daarvoor al eens heb gewassen schuimt het nog maar een klein beetje En als het niet schuimt moet je wel echt een hele boel er in gooien voor alles onder zit
pi_37730327
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 10:28 schreef noekje het volgende:
Zwitsal zeep, 100% zeepvrij prikt ook enorm. Dan is het niet de zeep die prikt maar wat dan wel?
Paradontax tandpasta prikt ook.
Dat zullen wij als domme consumentjes nooit te weten komen.
pi_37730371
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 10:37 schreef Bob. het volgende:

En dat met big heb ik ook Sweetsixteen16! Alleen zelfs als ik het daarvoor al eens heb gewassen schuimt het nog maar een klein beetje En als het niet schuimt moet je wel echt een hele boel er in gooien voor alles onder zit
Nou ik heb altijd maar een klein beetje dat ik zo met mijn wijs en middelvinger eruit schep.
En schuimen dat het doet (na gebruik van I love Juicy)

Welke shampoo gebruik jij dan?
pi_37730528
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 09:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

Ik heb mijn examen wel gehaald, ik ben zo opgelucht! Als ik dit niet zou halen zou ik het hele jaar overnieuw moeten doen. Haha echt niet!
Gefeliciteerd

Ik heb net lekker gedoucht met Cereology en voor mijn haar Snowfairy, lekker wakker worden Het is nu echt Cereology-weer
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_37730666
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 10:39 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Nou ik heb altijd maar een klein beetje dat ik zo met mijn wijs en middelvinger eruit schep.
En schuimen dat het doet (na gebruik van I love Juicy)

Welke shampoo gebruik jij dan?
Hm, ik heb het maar 1x met shampoo geprobeert en ik zou echt niet meer weten welke dat was Misschien moet ik het maar eens gewoon met wat verschillende shampoo's gaan proberen
pi_37730901
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 00:59 schreef Maeghan het volgende:
*lol*

Nee, dat win ik niet. Al moet ik zeggen dat ik toch niet tegen lactacyd e.d. kan, nogal pijnlijk, dus ws. zou ik het verschil niet eens merken.

Ik steek altijd alles in m'n ogen. Mascaraborsteltjes, kohlpotloden, zeep, scrubs, lotions, tandpasta, etc. Echt, ze hoeven niks meer op konijntjes te testen, ze kunnen mij gewoon hun product geven en dan steek ik het vanzelf een keer in m'n oog.

Ik heb de coordinatie van de gemiddelde Huntingtonpatient en verder ben ik zo vergeetachtig dat ik dus, zoals met die handzeep, gewoon aan m'n oog krabbel als ik daar jeuk aan heb, ongeacht waar ik mee bezig ben (bijv. handen wassen ;-)). Tegenwoordig is dat nog leuker, sinds ik een bril heb. De brillenpoetsdoekjes gaan hard zo. =D
Of in je ogen wrijven als je iets van peper ofzo aan je klauwen hebt Is ook niet aan te raden.

Ik heb trouwens ook altijd een beetje moeite met AOBS. Ik gebruik het nu onder de douche, dus ik pak een klontje.... en het wordt zo door de douchestraal van m'n hand gespoeld, de afvoer in. Maar ach, ik krijg zo'n hele pot toch nooit voor de houdbaarheidsdatum op, maar toch
Tap tap tap
pi_37730906
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 10:50 schreef Bob. het volgende:

[..]

Hm, ik heb het maar 1x met shampoo geprobeert en ik zou echt niet meer weten welke dat was Misschien moet ik het maar eens gewoon met wat verschillende shampoo's gaan proberen
Dat is een goed idee
pi_37730918
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 01:11 schreef Vava het volgende:

Whaha in je oog krabben terwijl je je bril op hebt en daar niet aan denken, weer een vette vingerafdruk op je glas ja heb ik echt veel te vaak

En CherryLips is echt zo grappig onhandig, ben toch wel een beetje blij te lezen dat ik niet de enige onhandige ben
Tap tap tap
pi_37730925
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 10:45 schreef Elefes het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

Ik heb net lekker gedoucht met Cereology en voor mijn haar Snowfairy, lekker wakker worden Het is nu echt Cereology-weer
Dankjewel!

Ik ga me straks douchen met Extra Virgin Olive.
Ook zo'n lekkere zomergeur.
pi_37730934
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 10:37 schreef Bob. het volgende:
Haha ik heb ook echt niks wat nog niet in mn ogen heeft gezeten Het ergste was toen ik ijn mijn ogen veegde na het snijden van een peper, heeft de halve avond getraand joh

Oh, jij doet dat ook met peper, ben blij dat ik niet de enige ben ;')

Ik ga weer douchen, wish me luck.
Tap tap tap
pi_37730941
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Of in je ogen wrijven als je iets van peper ofzo aan je klauwen hebt Is ook niet aan te raden.

Ik heb trouwens ook altijd een beetje moeite met AOBS. Ik gebruik het nu onder de douche, dus ik pak een klontje.... en het wordt zo door de douchestraal van m'n hand gespoeld, de afvoer in. Maar ach, ik krijg zo'n hele pot toch nooit voor de houdbaarheidsdatum op, maar toch
Bij mij is de houdbaarheidssticker ervanaf gevallen. Haha
pi_37730998
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Bij mij is de houdbaarheidssticker ervanaf gevallen. Haha
Als er zich nieuwe levensvormen op vormen dan is het tijd om hem weg te gooien
Tap tap tap
pi_37731097
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Dankjewel!

Ik ga me straks douchen met Extra Virgin Olive.
Ook zo'n lekkere zomergeur.
'

Ohja, die moet ik ook weer eens gebruiken, past idd wel bij de zomer
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_37731098
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als er zich nieuwe levensvormen op vormen dan is het tijd om hem weg te gooien
Dat zal voor mij wel de doorslag geven ja.
Schimmels ervaar ik niet als erg, niet op Lushproducten dan.
Mijn Babyface vliegt na 5 keer gebruiken in de schimmel.

Maar zodra van alles gaat leven dan wordt het een beetje riskant.

Aaargh vandaag hoor ik netjes heel de dag mijn eindverslag af te maken maar het wil niet echt vorderen.
pi_37731114
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:08 schreef Elefes het volgende:

[..]

'

Ohja, die moet ik ook weer eens gebruiken, past idd wel bij de zomer
Hopen dat het morgen mooi weer is

Cereology vind ik trouwens echt te goor.
pi_37732151
Ik ruik weer naar Snow Fairy
Tap tap tap
pi_37742150
Oh lekker gedoucht met Extra Virgin Olive.
Helaas krijg ik er, als ik geen creme opsmeer een beetje last van een droge trekkerige huid.
Ben ik de enige?
Mijn haar is weer Big!
pi_37743848
Ha, gisteren bijna m'n tandenborstel in m'n neus gestoken! Hihihi. Ik moest gelijk aan dit topic denken.

Ik wil m'n bestelling, en wel nu!
Sanity is (not) statistical
pi_37743904
Ik ben vanochtend per ongeluk in mn ondergoed onder de douche gaan staan
Alle lushies zijn wel extreem onhandig he? toeval of..stoppen ze iets in al de zeepjes
  donderdag 11 mei 2006 @ 19:13:39 #279
101884 PeRi
Allons-y!
pi_37743953
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:08 schreef Maeghan het volgende:
Ik wil m'n bestelling, en wel nu!
Die van Giuditta was er in 4 dagen! Jij hebt de jouwes ook vast begin volgende week. .
Whatever I want.
  † In Memoriam † donderdag 11 mei 2006 @ 19:27:35 #280
43556 miss_dynastie
pi_37744280
Aromacreme! Au ! Het brandt! Herkent iemand dat ?
pi_37745056
Ik ben vandaag in de Lushwinkel in de Kalverstraat geweest, het rook heerlijk
niets gekocht
pi_37745356
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik ben vandaag in de Lushwinkel in de Kalverstraat geweest, het rook heerlijk
niets gekocht
niets gekocht? Dat is nog nooit overkomen
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:06:26 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37746920
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:11 schreef Bob. het volgende:

Alle lushies zijn wel extreem onhandig he?
Ik niet en ik zie mezelf toch echt wel als een échte Lushie .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_37747029
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik niet en ik zie mezelf toch echt wel als een échte Lushie .
Ik wil niet vervelend zijn maar volgens mij ben jij ook een keer keihard van de trap afgedenderd
pi_37747202
Ik heb een datum voor de nieuwe grouporder Duitsland.
Maandag 22 mei gaat het weer gebeuren!!
Dus wil je iets meebestellen laat het mij weten!

Van Aromacreme hebben veel mensen last, ik gebruik het nu zelf voor mijn voeten want na een paar keer op mijn oksels te hebben gehad ging het inderdaad branden en ik hou niet zo van oksels met uitslag.
Gek op mooie kleding.
pi_37748397
Wat een goede datum 22 mei!
Helaas moet ik heel veel verzekeringen betalen...ik laat het tegen die tijd nog wel even weten!!

Veel plezier alvast met bestellen!
Miss Frodo, bestel jij dan zoveel?
pi_37749307
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:11 schreef Bob. het volgende:
Ik ben vanochtend per ongeluk in mn ondergoed onder de douche gaan staan
Alle lushies zijn wel extreem onhandig he? toeval of..stoppen ze iets in al de zeepjes
Met je ondergoed ik ben trouwens wel eens met mijn sokken nog aan in bad gestapt
Let's plant a tree
  donderdag 11 mei 2006 @ 22:59:20 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37749457
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Ik wil niet vervelend zijn maar volgens mij ben jij ook een keer keihard van de trap afgedenderd
Ja, maar dat was eenmalig . Ik smeer niet constant tandpasta in m'n ogen, of poets m'n tanden met Snow Fairy ofzo, terwijl ik sokken aanheb onder de douche .
pi_37749506
Ik had trouwens geluk vandaag grote politiecontrole op de A58 en ik mocht doorrijden niet dat ik wat te verbergen had maar toch
Let's plant a tree
pi_37749702
Fok is nu trouwens wel lushie-onhandig aan het doen, wat een traagheid!
Let's plant a tree
pi_37749791
Gefeliciteerd met je examen Sweetsixteen!

En ik ben ook niet echt onhandig wat Lush produkten betreft. Wel met andere dingen, ik stoot vaak dingen om, of ik stoot mezelf, en dan laat ik weer wat uit m'n tengels vallen...dat dan weer wel.
En die groepsorder klinkt wel interessant, jammer dat het niet een weekje later is, want dan heb ik m'n vakantiegeld.

Fok is trouwens net zo traag als een bruisbal door een trechter.
Back in business.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 00:03:55 #292
21503 Vava
Zoix!!
pi_37750036
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 23:34 schreef Shirley het volgende:
Gefeliciteerd met je examen Sweetsixteen!

En ik ben ook niet echt onhandig wat Lush produkten betreft. Wel met andere dingen, ik stoot vaak dingen om, of ik stoot mezelf, en dan laat ik weer wat uit m'n tengels vallen...dat dan weer wel.
En die groepsorder klinkt wel interessant, jammer dat het niet een weekje later is, want dan heb ik m'n vakantiegeld.

Fok is trouwens net zo traag als een bruisbal door een trechter.
En jij had nou net erg veel Lush verdiend!
Let's plant a tree
  vrijdag 12 mei 2006 @ 00:21:55 #293
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_37750160
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 00:03 schreef Vava het volgende:

[..]

En jij had nou net erg veel Lush verdiend!
Ja...

Ik moet trouwens voor m'n vader een grote fles Ambrosia aanschaffen, hij is er helemaal wild van.
Papa aan de Lush!
Back in business.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 00:32:10 #294
21503 Vava
Zoix!!
pi_37750427
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 00:21 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ja...

Ik moet trouwens voor m'n vader een grote fles Ambrosia aanschaffen, hij is er helemaal wild van.
Papa aan de Lush!
Lushie daddy de mijne heeft al met French Kiss in bad gezeten en gedoucht met The Olive Branch, en hij wast zich regelmatig met Ooh La La

Hmm... misschien koop ik die Ambrosia wel voor zijn verjaardag en stuur ik het op (hij woont in Frankrijk namelijk) maak ik er een leuk verjaardagscadeau van
Let's plant a tree
  vrijdag 12 mei 2006 @ 00:45:55 #295
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_37750498
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 00:32 schreef Vava het volgende:

[..]

Lushie daddy de mijne heeft al met French Kiss in bad gezeten en gedoucht met The Olive Branch, en hij wast zich regelmatig met Ooh La La

Hmm... misschien koop ik die Ambrosia wel voor zijn verjaardag en stuur ik het op (hij woont in Frankrijk namelijk) maak ik er een leuk verjaardagscadeau van
De mijne douchte zich eerst vaak met Spice Mountain, en heb eens een keer de Soak and Float shampoobar voor hem gekocht omdat ie roos heeft, maar die vond ie maar vies en hielp niet bij hem. En mams kan ik alleen blij maken met Dream Cream en Smitten.
Back in business.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 01:59:31 #296
21503 Vava
Zoix!!
pi_37750554
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 00:45 schreef Shirley het volgende:

[..]

De mijne douchte zich eerst vaak met Spice Mountain, en heb eens een keer de Soak and Float shampoobar voor hem gekocht omdat ie roos heeft, maar die vond ie maar vies en hielp niet bij hem. En mams kan ik alleen blij maken met Dream Cream en Smitten.
Mijn moeder heeft een Lushcollectie vergelijkbaar met die van mij misschien nog wel meer

Maar mijn vader moet ook maar aan de Lush al zit er in Frankrijk geloof ik maar een winkel en dat is in Parijs
Let's plant a tree
  vrijdag 12 mei 2006 @ 02:01:51 #297
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_37750563
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 01:59 schreef Vava het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft een Lushcollectie vergelijkbaar met die van mij misschien nog wel meer

Maar mijn vader moet ook maar aan de Lush al zit er in Frankrijk geloof ik maar een winkel en dat is in Parijs
Nou ja, heb je meteen een mooie trip erbij.
Back in business.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 02:04:44 #298
21503 Vava
Zoix!!
pi_37750588
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 02:01 schreef Shirley het volgende:

[..]

Nou ja, heb je meteen een mooie trip erbij.
De winkel zit in Parijs en laat ik nou net via Parijs moeten
Let's plant a tree
  vrijdag 12 mei 2006 @ 02:05:34 #299
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_37750595
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 02:04 schreef Vava het volgende:

[..]

De winkel zit in Parijs en laat ik nou net via Parijs moeten
Hé, wat balen!
Back in business.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 02:07:32 #300
21503 Vava
Zoix!!
pi_37750618
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 02:05 schreef Shirley het volgende:

[..]

Hé, wat balen!
Ja wat erg he adres al genoteerd en opgezocht op een plattegrond kan niet missen

Wat is Fok snel! Ik was al helemaal afgekickt
Let's plant a tree
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')