Nee, het is inderdaad erg goed dat je me daar even voor waarschuwtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou, dat je dan niet denkt: "Voor mijn hoofd is het niks, dus eet ik het maar op ofzo"!!
Moejje nie doen..
Tea Tree Water en Eau Roma zijn ook bah..
Weer iemand gered!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad erg goed dat je me daar even voor waarschuwt![]()
Keurig is het juiste woord! Al vond m'n moeder alles leuker verpakt dan Lush.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:24 schreef Vava het volgende:
Ik ben er in Amsterdam geweest, ik vind het veel te keurig. Geen leuke winkel![]()
Hahaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Keurig is het juiste woord! Al vond m'n moeder alles leuker verpakt dan Lush.Ik heb natuurlijk Lush verdedigd dat het veel hipper was, en dat Sabon gewoon een winkel voor ouwe vrouwtjes is. Dat vond ze niet zo leuk geloof ik.
Van die dametjes die Oilily shawltjes om hun nek knopen, met van die Ecco schoenen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:37 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Haha Sabon is inderdaad wel heel erg keurig.
Ik zie niet per definitie oude dames daar hun spullen kopen.
Maar dametjes van 25 - 30 jaar die heel dun zijn en alles in pasteltinten aandoen qua kleding.
En het haar is altijd netjes gekapt.
Ik word al zenuwachtig als ik het alleen maar type
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Wanneer, o wanneer ga ik leren om glitterbruisballen in een pantykousje te doen voor ik ze het bad in mik?
Sabon klinkt ook een beetje chemisch
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Van die dametjes die Oilily shawltjes om hun nek knopen, met van die Ecco schoenen.
Lekker stereotyperend weer.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:05 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb besteld! Ik weet alleen niet meer precies wat, maar des te groter is de verrassing nietwaar? =P
Hm.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net schuim van Jumping Juniper in m'n oog gehad, dat is echt geen pretje. Bij Irresistible Bliss brandde het minderM'n oog is echt helemaal rood en droog nu, maar ik ben nog niet blind ofzo.
Jij bent soms ook best onhandig toch? Ik ook hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net schuim van Jumping Juniper in m'n oog gehad, dat is echt geen pretje. Bij Irresistible Bliss brandde het minderM'n oog is echt helemaal rood en droog nu, maar ik ben nog niet blind ofzo.
Shampoo is in principe dan ook niet voor je ogen bedoeld, natuurlijkquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:40 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Hm.
New is ook geen enorme aanrader. Sowieso zijn de meeste Lushproducten weinig oogvriendelijk. Zullen we er een topic over openen op het UK forum? Oogvriendelijke shampoo.
Ik ben een klunsquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Jij bent soms ook best onhandig toch? Ik ook hoor![]()
zulke dingen heb ik dus ook vaak
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een kluns
Maar ik heb een zeepbakje en die hangt hoog, uit de straal van de douche. Dus ik wrijf het in m'n haar en wil het stuk terugleggen, maar ik ben zo'n kneus die dat na al die tijd nog niet op de tast weet te vinden... Et voila, ik keek omhoog, op zoek naar het zeepbakje, en het schuim had m'n oog gevonden
Wenkbrauwen, wimperhaar, etc. Mag ik dat niet wassen?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Shampoo is in principe dan ook niet voor je ogen bedoeld, natuurlijk
Ahhh nee!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:49 schreef Shirley het volgende:
Ik heb zometeen een hele dosis Lush nodig, want ik ben zojuist weer gezakt voor m'n rij examen.
Dus een goeie, lange hete douche staat zo op het programma.
Ik win! Ik had vanochtend handzeep in m'n oog.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een kluns
Maar ik heb een zeepbakje en die hangt hoog, uit de straal van de douche. Dus ik wrijf het in m'n haar en wil het stuk terugleggen, maar ik ben zo'n kneus die dat na al die tijd nog niet op de tast weet te vinden... Et voila, ik keek omhoog, op zoek naar het zeepbakje, en het schuim had m'n oog gevonden
Ehh jaquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:34 schreef MissFrodo het volgende:
Anitra, heb je niet net een hele lading besteld??
Je lijkt mij wel, ik blijf ook maar bestellen
Ow die ga ik proberen!! Spannende combinatie!quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:12 schreef Lotjeb het volgende:
Freeze en American Cream hebben mijn haar echt heel mooi gemaakt!
Nieuwe favo haarcombinatie
Je hoeft je niet te schamen, ik heb ook alweer wat dingen nodig.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:41 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ehh ja
Maar ik had een aantal maanden niks gekocht en er was een boel op. Voor 4 weken geleden in Maastricht al een boel dingen gehaald, bij jou besteld en nu zijn er weer een aantal dingen op
Mijn Lipbalm, Happy Hippy, Assisi, New en nog wat, maar dat staat op mijn lijstje boven
Oja! Dat pakketjequote:Op woensdag 10 mei 2006 21:23 schreef Anitra het volgende:
Vava ik heb nog wel een eggsnog voor je die kan ik bij je pakketje doen die je al 2 maanden van mij zou krijgen![]()
MissFrodo je hebt mail!
Met het warmere weer ruikt het steeds meer naar Lush
Ik heb laatst dove everyday scrub verward met van die vagina zeepquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:29 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik win! Ik had vanochtend handzeep in m'n oog.![]()
AU! Dat was zeker geen fijn gevoel?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb laatst dove everyday scrub verward met van die vagina zeep
beat that!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |