Sinds wanneer doen reviews ertoe? Half Life 2 staat er ook hoog en dat spel wordt uitgekotst door de PC fanboys die ik ken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, dat ie op 8ste plek beste game aller tijden op gamerankings staat zegt vast ook niets.
En daar kon je niet eens mee online...
Halo is gewoon goed, helemaal toen ie uitkwam.
Nou ja, het gaat mij er eerder om dat als het gemiddelde cijfer van +100 reviews zo hoog is, er toch wel degelijk sprake van kwaliteit is.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen reviews ertoe? Half Life 2 staat er ook hoog en dat spel wordt uitgekotst door de PC fanboys die ik ken.
Neuh toen was het wel tof toen die uitkwam. Maar honestly zie ik de charme van het spel er niet inquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, dat ie op 8ste plek beste game aller tijden op gamerankings staat zegt vast ook niets.
En daar kon je niet eens mee online...
Halo is gewoon goed, helemaal toen ie uitkwam. Of wil je zeggen dat het toen ook al middelmaat was?.
Dat was kwalitatief gezien ook gewoon een prima spel.quote:
bewijst idd dat het nergens op slaat, die game was rukquote:
Ah, ok.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Neuh toen was het wel tof toen die uitkwam. Maar honestly zie ik de charme van het spel er niet in
WoW is ook extra dokkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
dat huxley, word ook extra dokken?
of is het gewoon 1 grote wereld zoals WoW?
Yep.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
dat huxley, word ook extra dokken?
of is het gewoon 1 grote wereld zoals WoW?
Dan moet het wel een echt goed spel zijn.. anders probeer ik het eerst 2 maandjesquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Yep.
MMO he.
Maar dat heb ik er wel voor over.
I heb em zelfs op de pc legaal en daarna ook nog eens op de xbox... kwa gevoel, inleving en verhaal beste game ooitquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen reviews ertoe? Half Life 2 staat er ook hoog en dat spel wordt uitgekotst door de PC fanboys die ik ken.
pesquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:32 schreef Egamer het volgende:
Heb net uitgebreid de FIFA demo gespeeld, tjonge wat valt dat toch eens tegen..Het speelt niet lekker, en het is zelfs slechter dan FIFA 06. Baggergame.
Pro Evo ftw.
inderdaad, ziet er niet uitquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:32 schreef Egamer het volgende:
Heb net uitgebreid de FIFA demo gespeeld, tjonge wat valt dat toch eens tegen..Het speelt niet lekker, en het is zelfs slechter dan FIFA 06. Baggergame.
Pro Evo ftw.
ik wil een game in middel eeuwse setting.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
Ww2 is saai geworden. Waarom zolang in hetzelfde tijdperk blijven hangen? Tis niet zo dat WW2 games standaard goed verkopen. Filmmakers zijn allang op zoek naar 'the next big thing'.
Waarom niet, lijkt me wel tof.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
Wo2 game vanuit het gezichtspunt van de Duitsers zit ik dus echt niet op te wachten![]()
![]()
![]()
Waarom niet en bijv. wel vanuit het perspectief van de Russen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
Wo2 game vanuit het gezichtspunt van de Duitsers zit ik dus echt niet op te wachten![]()
![]()
![]()
Over welke game heb je het over? Of moet die nog komen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
![]()
![]()
Omdat de russen tegen de duitsers vochten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waarom niet en bijv. wel vanuit het perspectief van de Russen?
Niets mis met Duitsers,quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Omdat de russen tegen de duitsers vochten.
En ik haat duitsers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |