Euhm.. wát te kopen ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:03 schreef ZappBrannigan het volgende:
Ik zit er aan te denken om Mellennieum te kopen op dvd.
heb `m sinds dinsdag binnen. Erg mooie uitgavequote:Op donderdag 18 mei 2006 09:36 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Volgende week release... kan ik hem mooi over 3 weken in NewYork kopen
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb `m sinds dinsdag binnen. Erg mooie uitgave![]()
![]()
Hier ook maar ff de foto`s die ik heb gemaakt neer spammen?
Kingdom Of Heaven - 4 Disc Director`s Cut (R1)quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kingdom Of Heaven - 4 Disc Director`s Cut (R1)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En voor de compleetheid, ook maar meteen de fototjes van de Munich 2 disc LE:
Munich - 2 Disc LE (R1)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
jaja, wrijf het er nog maar eens inquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:27 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]![]()
Ik kan niet wachten totdat ik naar NY ga
quote:
vraagjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:35 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]Nee echt.. Ik heb er zo veel zin in. Op dit moment, mijn verlanglijst aan DVD's om in NY te halen:
- Kingdom of Heaven 4 Disc SE
- Munich 2 Disc SE
- Patton Cinema Classic Collection
- Tora Tora Tora Cinema Classic Collection
- Full Metal Jacket
- Jarhead
- Serenity
Ik ga niet voor iedereen dingen meenemen en zo hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vraagje
als je die Jarhead 2 disc voor een leuk prijsje ziet, kun je dan zo lief zijn en mij 1 meenemen?
![]()
will do in a minutequote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:40 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]
Ik ga niet voor iedereen dingen meenemen en zo hoor
PM me eens op dvd.nl...
Wil je verder niet teleurstellen, maar die was binnen een maand OOP. Kleine kans dat je die in NY nog in een winkel tegenkomt. Probeer ebay eens, maar bereid je voor op een stevige prijs. Je kan dan beter even wachten, want de prijs gaat ongetwijfeld wel weer dalen als de film wat ouder wordt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vraagje
als je die Jarhead 2 disc voor een leuk prijsje ziet, kun je dan zo lief zijn en mij 1 meenemen?
![]()
Ik 14 juni. He wat jammer dat we niet kunnen mini-meeten in het vliegtuigquote:
Uuhm.. helemaal vergetenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:53 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Wil je verder niet teleurstellen, maar die was binnen een maand OOP. Kleine kans dat je die in NY nog in een winkel tegenkomt. Probeer ebay eens, maar bereid je voor op een stevige prijs. Je kan dan beter even wachten, want de prijs gaat ongetwijfeld wel weer dalen als de film wat ouder wordt.
weet ikquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:53 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Wil je verder niet teleurstellen, maar die was binnen een maand OOP. Kleine kans dat je die in NY nog in een winkel tegenkomt. Probeer ebay eens, maar bereid je voor op een stevige prijs. Je kan dan beter even wachten, want de prijs gaat ongetwijfeld wel weer dalen als de film wat ouder wordt.
denk je nou echt dat ie daar nog ligt terwijl die al oop is?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vraagje
![]()
je weet t nooit.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ie daar nog ligt terwijl die al oop is?
als je hem vind betaal jij je natuurlijk wel scheelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
je weet t nooit.
Dat kom je hier ook zo vaak tegen. Zoals bv. die 2 disc digipack van Lawrence Of Arabia. Die zie je af en toe nog liggen in de winkel, maar die is ook OOP.
OOP betekent niet dat ie niet meer te koop is he
dat is natuurlijk weer een ander verhaalquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als je hem vind betaal jij je natuurlijk wel scheel
En daar ben ik deze nacht dus mee bezigquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:05 schreef Geqxon het volgende:
Goed nieuws
Ik heb een spreadsheetje met daarop alle series die ik volg, en daaronder alle episodes van die serie. Dit is vervolgens weer gemarkeerd met de volgende kleurcodes:
-Rood: Nog niet gezien
-Blauw: Staat op mijn HDD klaar om te kijken
-Groen: Gezien
-Geel: Bezig met kijken
En ik heb nu niks meer in het rood staan
Alles is groen, blauw, of geel
Al het blauwe is in totaal 55 uur (151 episodes van ongeveer 20 minuten), dat ga ik binnenkort inhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |