quote:Op maandag 15 mei 2006 22:35 schreef Mikkie het volgende:
Zo, het heeft ff geduurd, maar ik ben geïnstalleerd op m'n nieuwe kamer, én ik heb internet
Ja, ik!quote:Op zondag 14 mei 2006 23:26 schreef Sai het volgende:
Wil er iemand hier die zwarte en witte Hitchcock-boxen overkopen voor een euro of twintig per stuk? Deze twee dus.
Ik ben verschrikkelijk betrouwbaar.
Zeker een wirelessje van de buren gevondenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:35 schreef Mikkie het volgende:
Zo, het heeft ff geduurd, maar ik ben geïnstalleerd op m'n nieuwe kamer, én ik heb internet
D'r ligt er wel eentje ja, maar die is beveiligdquote:Op maandag 15 mei 2006 23:07 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zeker een wirelessje van de buren gevonden?
Dat betekent boren enzo, dat is vaak niet toegestaan of slechts in beperkte mate...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:35 schreef SPiDeY. het volgende:
Zet je er zelf wat deurpen sloten op, zo gefixed
Als je de mensen die blijven slapen niet eens kan vertrouwen, is er iets niet goed, dunkt me.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:54 schreef slindenau het volgende:
Nouja, misschien dat ik dat ga doen zodra ik dr 'voltijd' ga wonen. Nu ga ik nog elk weekend terug, en dan kijk ik ook meestal DVD's...dus zo erg is het niet om thuis ook nog wat te hebben liggen.
En als er weer eens een feestje is moeten er ook mensen bij mij op de kamer slapen, en ik weet niet of ik dat wel wil als daar voor 1000e of meer aan DVDs staan.
Ach, alleen een gaatje in de deurpost.. dan douw je die als je weer weggaat weer vol met voegselquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat betekent boren enzo, dat is vaak niet toegestaan of slechts in beperkte mate...
In dat geval...tsja, dan is er iets voor te zeggen. Zij zullen wellicht de waarde van jouw dure speciale sets niet inzien, maar juist daardoor loop je ook de kans dat ze ze slopen of niet weten hoe ze daar adequaat mee om moeten gaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:11 schreef slindenau het volgende:
Nouja, de mensen waar ik mee samenwoon vertrouw ik wel...maar bij een feestje komen er soms ook mensen die ik niet (zo goed) ken...en daarvan weet ik dus niet of ik ze kan vertrouwen.
Dat ga ik wel doen in de toekomst denk ik. Misschien dat het zelfs legaal mag, onze huisbaas is de slechtste niet...en wat maakt een paar extra sloten nu uit?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:12 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Ach, alleen een gaatje in de deurpost.. dan douw je die als je weer weggaat weer vol met voegsel
Ik bedoel een paar duizend euro aan dvd's laten liggen of ergens illegaal een gaatje in maken![]()
Als je ze vakkundig bevestigt en niet alles sloopt, kan 't meevallenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:49 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat ga ik wel doen in de toekomst denk ik. Misschien dat het zelfs legaal mag, onze huisbaas is de slechtste niet...en wat maakt een paar extra sloten nu uit?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 07:04 schreef Dizer het volgende:
Zo, mijn verkoop gaat goed
Ik ben mijn LOTR wooden box kwijt. Ik ben daar best blij mee, vond hem stiekem toch best een lelijk ding
Yep, dvd staat klaar om verzonden te wordenquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:09 schreef slindenau het volgende:
Heb je mn geld ondertussen al ontvangen Dizer?
tja... dat zal je nog vies tegenvallenquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:36 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Volgende week release... kan ik hem mooi over 3 weken in NewYork kopen
But... waarom zou jij hem wel goedkoper kunnen meenemen uit NewYork en ik niet?quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:43 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
tja... dat zal je nog vies tegenvallenWebshops zijn goedkoper namelijk
en anders wil ik hem eind juli nog wel voor je meenemen vanuit New York of Florida
Euhm.. wát te kopen ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:03 schreef ZappBrannigan het volgende:
Ik zit er aan te denken om Mellennieum te kopen op dvd.
heb `m sinds dinsdag binnen. Erg mooie uitgavequote:Op donderdag 18 mei 2006 09:36 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Volgende week release... kan ik hem mooi over 3 weken in NewYork kopen
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb `m sinds dinsdag binnen. Erg mooie uitgave![]()
![]()
Hier ook maar ff de foto`s die ik heb gemaakt neer spammen?
Kingdom Of Heaven - 4 Disc Director`s Cut (R1)quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kingdom Of Heaven - 4 Disc Director`s Cut (R1)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En voor de compleetheid, ook maar meteen de fototjes van de Munich 2 disc LE:
Munich - 2 Disc LE (R1)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
jaja, wrijf het er nog maar eens inquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:27 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]![]()
Ik kan niet wachten totdat ik naar NY ga
quote:
vraagjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:35 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]Nee echt.. Ik heb er zo veel zin in. Op dit moment, mijn verlanglijst aan DVD's om in NY te halen:
- Kingdom of Heaven 4 Disc SE
- Munich 2 Disc SE
- Patton Cinema Classic Collection
- Tora Tora Tora Cinema Classic Collection
- Full Metal Jacket
- Jarhead
- Serenity
Ik ga niet voor iedereen dingen meenemen en zo hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vraagje
als je die Jarhead 2 disc voor een leuk prijsje ziet, kun je dan zo lief zijn en mij 1 meenemen?
![]()
will do in a minutequote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:40 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]
Ik ga niet voor iedereen dingen meenemen en zo hoor
PM me eens op dvd.nl...
Wil je verder niet teleurstellen, maar die was binnen een maand OOP. Kleine kans dat je die in NY nog in een winkel tegenkomt. Probeer ebay eens, maar bereid je voor op een stevige prijs. Je kan dan beter even wachten, want de prijs gaat ongetwijfeld wel weer dalen als de film wat ouder wordt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vraagje
als je die Jarhead 2 disc voor een leuk prijsje ziet, kun je dan zo lief zijn en mij 1 meenemen?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |