goed bezigquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:01 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb er ook maar eens een biertje bij gepakt
en ook nog de link graagquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik zit aan t Alfa: dat was nog over van het verjaardagsfeestje van m`n broertje afgelopen weekend. Hij vierde z`n verjaardag zaterdag, maar was al op 20 januari jarig
ps: klik hier voor cdwow 2 pond vouchers
Beetje geld tekort?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:03 schreef Dizer het volgende:
Zo, ik ga denk ik een stop ga zetten van een maand op DVD's kopen.
Dan zou ik idd ook snel stoppen. Straks moet je nog mooie dvd's verkopenquote:
Ik ga ook een paar dvd's verkopen..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:20 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dan zou ik idd ook snel stoppen. Straks moet je nog mooie dvd's verkopen![]()
Mwha... niet veel hoor.quote:
Tjah.. Ik ben eind volgende week weer uit de rode cijfers hoor.. Ik krijg nog 500 euro terug.. 400 van iemand en 100 euro van een x bedrijf die te veel geld heeft geincasseerd! En maandag wordt mijn salaris gestort en eind van de week mijn studiefinanciering...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:15 schreef slindenau het volgende:
Rood staan...slecht hoor.
Gelukkig heb ik een rekening die niet rood kan staan, maar ik heb voor de rest van de maand ook niet echt veel te besteden 16 euro. Dat wordt weer shoppen bij de aldi.
Fuck.. helemaal vergeten.. ik heb sinds kort een auto... dat wordt volgend emaand ook een rekening van 100 euroquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:22 schreef pascalheister het volgende:
komende tijd ook een lager pitje wat dvd's betreft, als ik het rijbewijs straks een keer heb is een autot ook wel een keertje leuk
Die is bij mij netjes diep onder de 100 euroquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:13 schreef SPiDeY. het volgende:
Sta ook wel een paar honderd euro rood maarja.. nog even wachten op stufi en salaris over 2 weken en het is weer net over de grens
En misschien ooit nog eens mijn CC krediet afbetalen
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:16 schreef SPiDeY. het volgende:
Farscape set is terug
Komop Dizer, die 150 euri kan er dan ook nog wel bij, koopje! Ohnee, je geeft liever 2x zoveel uit voor die slome maar smallere seizoensboxen op termijn![]()
Dammmn, nicequote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die is bij mij netjes diep onder de 100 euro
Ik moet nog naar Amerika he..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:21 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Dammmn, nice
Mijne is iets van 1k... maar hij gaat al naar beneden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |