ik wilde al niets zeggenquote:
die komt trouwens ook gewoon uit in Nederlandquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:13 schreef Shogo het volgende:
[..]
Eigenlijk zit ik wel te kijken of ik iets zie maar kan niks vinden op het moment. Bovendien hou ik wat geld apart voor deze:
[afbeelding]
![]()
Ja zag hem vanmiddag bij de FRS staan maar ik heb maar de gewone release gekocht en zie wel of ik hopelijk iemand kan vinden die de LE via amazon.com wil bestellen (komt op 42 euro daar ongeveer).quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die komt trouwens ook gewoon uit in Nederland![]()
klik
bit pricey though
Ik zag de box vandaag bij de Mediamarkt (Leeuwarden) voor rond de ¤ 60,- liggen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:45 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ja zag hem vanmiddag bij de FRS staan maar ik heb maar de gewone release gekocht en zie wel of ik hopelijk iemand kan vinden die de LE via amazon.com wil bestellen (komt op 42 euro daar ongeveer).
Thx zal komende week ook eens mijn lokale mediamarkt (utrecht) checken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:06 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik zag de box vandaag bij de Mediamarkt (Leeuwarden) voor rond de ¤ 60,- liggen.
so hey. zeg dat welquote:
Die knalt er idd goed in jah.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
so hey. zeg dat wel![]()
![]()
erg lekker om bij wakker te worden als je, zoals ik vanmorgen, als om 06.45uur moet gaan werken
Hump De Bump vind ik echt een cool liedje
Ik denk dat je meer succes hebt in dit topic: Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 14quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:09 schreef Yildiz het volgende:
Yo, vraagje.
Ik zoek een film, gaat over een redelijk oude vent die getrained wordt door nog 2 ouderen.
In 1 scene moet ie een hele pan rijst leeg eten.
In een andere scene moet ie op een kerkhof gaan schieten ofzo.
In een andere scene loopt ie een keuken in, en weer terug, en moet ie van alles onthouden hebben.
Alles speelt zich af in een land waar veel sneeuw is, ziet er een beetje Russisch uit.
Weten jullie welke film dat was?
Ik weet niet zeker of het de juiste film is maar ik denk dat je de The Assignment bedoeld met o.a Sir Ben Kingsley en Donald Sutherlandquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:09 schreef Yildiz het volgende:
Yo, vraagje.
Ik zoek een film, gaat over een redelijk oude vent die getrained wordt door nog 2 ouderen.
In 1 scene moet ie een hele pan rijst leeg eten.
In een andere scene moet ie op een kerkhof gaan schieten ofzo.
In een andere scene loopt ie een keuken in, en weer terug, en moet ie van alles onthouden hebben.
Alles speelt zich af in een land waar veel sneeuw is, ziet er een beetje Russisch uit.
Weten jullie welke film dat was?
Zeker weten die ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:36 schreef AversusZ het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of het de juiste film is maar ik denk dat je de The Assignment bedoeld met o.a Sir Ben Kingsley en Donald Sutherland
de procedures voor pakketten besteld door pakketdienst:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hier bij ons wil dat ook nog wel eens verschillen. De ene keer als de pakketdienst t brengt kan ik t de volgende dag ophalen op t postkantoor, de tweede keer geven ze t af bij de buren en duwen daarover een briefje in de bus, de derde keer kan ik t pas ophalen bij t postkantoor nadat ze het twee keer hebben aangeboden...
Ach ja, het zijn niet de slimste daar
daar zal t niet aan liggen, dvd`s passen er wel door heenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:59 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
de procedures voor pakketten besteld door pakketdienst:
http://www.tpgpost.nl/voo(...)ard_pakket/index.jsp
http://www.tpgpost.nl/voo(...)/pakketten/index.jsp
een brievenbuszending heeft trouwens maximaal het formaat 38 x 26,5 x 3,2 cm dat is tevens de standaardmaat voor een brievenbus, is je brievenbus kleiner dan past er dus meestal geen dvd door ;-)
of de Nederlandsequote:Op zondag 7 mei 2006 16:08 schreef SPiDeY. het volgende:
wow, wat is deadwood vet zeg
alleen sommige teksten zijn best ingewikkeld en shakespear-ish dus dan gooi ik de engelse ondertiteling toch maar aan
Maar die is vaak zo brak dat je beter de Engelse kan pakken...quote:
Precies, ik verkies bijna altijd de Engelse ondertiteling bij iets Engelstalig als ik hem al uberhaupt aanzet, omdat deze vaak veel natuurlijker is en de grappen en grollen tenminste een beetje intact worden gelatenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar die is vaak zo brak dat je beter de Engelse kan pakken...
Dan heb je nog heel veel kijkplezier voor de boegquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:03 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb nu de eerste 3 episodes van The West Wing gezien en ik moet zeggen dat het tot nu toe erg bevalt. Goede keuze dus geweest
![]()
Weet je toevallig ook hoever ze met de nederlandse uitzending zijn?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:26 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dan heb je nog heel veel kijkplezier voor de boeg![]()
The West Wing
![]()
Seizoen 5, als ik het wel heb. Ergens halverwegequote:Op zondag 7 mei 2006 23:30 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook hoever ze met de nederlandse uitzending zijn?
das natuurlijk wel waarquote:Op zondag 7 mei 2006 22:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar die is vaak zo brak dat je beter de Engelse kan pakken...
For the hearing impaired; vertellen ze je ook nog welke muziek er op de radio isquote:
lekker makkelijk tochquote:Op maandag 8 mei 2006 21:18 schreef Brahimov het volgende:
[..]
For the hearing impaired; vertellen ze je ook nog welke muziek er op de radio is![]()
Mijn DVD van The shawshank redemption heeft dat ook, maar dan gesproken. Opzich wel grappig om eens te zien. Dan word dus tussen de dialogen door steeds verteld wat je allemaal zietquote:Op maandag 8 mei 2006 21:18 schreef Brahimov het volgende:
[..]
For the hearing impaired; vertellen ze je ook nog welke muziek er op de radio is![]()
Da's dan meer voor de visual impaired, lijkt mequote:Op maandag 8 mei 2006 21:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Mijn DVD van The shawshank redemption heeft dat ook, maar dan gesproken. Opzich wel grappig om eens te zien. Dan word dus tussen de dialogen door steeds verteld wat je allemaal ziet![]()
Klopt ja, anders is het inderdaad erg zinloosquote:Op maandag 8 mei 2006 21:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's dan meer voor de visual impaired, lijkt me
Maar goed, wat heeft een visual impaired person aan een film?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:38 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Klopt ja, anders is het inderdaad erg zinloos![]()
heb er toevallig net ook weer 2 besteld bij Pacific:quote:Op maandag 8 mei 2006 21:39 schreef pascalheister het volgende:
Greetings Pascal Heister from DVD Pacific.
We thought you'd like to know that we processed your Invoice ID ###### today.
Het is veelal geript van mijn eigen DVDs, en hier en daar heb ik wat van vrienden geleendquote:Op dinsdag 9 mei 2006 21:04 schreef slindenau het volgende:
Gedownloadde series in een DVD topic? Want ik neem niet aan dat je alles koopt, ript en op je pc gaat kijken.
Het is jammer dat je volgens je profiel een man bent, anders hadden we nog wel wat kunnen regelenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:19 schreef slindenau het volgende:
Dat zou wel wat zijn ja, maar ik heb ook niet zoveel financiële middelen.
Jij gaat voor de nieuwe FTR modquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:06 schreef slindenau het volgende:.
Zullen we deze offtopic slowchat staken en verdergaan met ontopic slowchat?
ik zit aan t Alfa: dat was nog over van het verjaardagsfeestje van m`n broertje afgelopen weekend. Hij vierde z`n verjaardag zaterdag, maar was al op 20 januari jarigquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:22 schreef pascalheister het volgende:
ik zit aan de grolsch timo
p.s. waar haal je die kortingsbonnen van cdwow.com vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |