For the hearing impaired; vertellen ze je ook nog welke muziek er op de radio isquote:
lekker makkelijk tochquote:Op maandag 8 mei 2006 21:18 schreef Brahimov het volgende:
[..]
For the hearing impaired; vertellen ze je ook nog welke muziek er op de radio is![]()
Mijn DVD van The shawshank redemption heeft dat ook, maar dan gesproken. Opzich wel grappig om eens te zien. Dan word dus tussen de dialogen door steeds verteld wat je allemaal zietquote:Op maandag 8 mei 2006 21:18 schreef Brahimov het volgende:
[..]
For the hearing impaired; vertellen ze je ook nog welke muziek er op de radio is![]()
Da's dan meer voor de visual impaired, lijkt mequote:Op maandag 8 mei 2006 21:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Mijn DVD van The shawshank redemption heeft dat ook, maar dan gesproken. Opzich wel grappig om eens te zien. Dan word dus tussen de dialogen door steeds verteld wat je allemaal ziet![]()
Klopt ja, anders is het inderdaad erg zinloosquote:Op maandag 8 mei 2006 21:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's dan meer voor de visual impaired, lijkt me
Maar goed, wat heeft een visual impaired person aan een film?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:38 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Klopt ja, anders is het inderdaad erg zinloos![]()
heb er toevallig net ook weer 2 besteld bij Pacific:quote:Op maandag 8 mei 2006 21:39 schreef pascalheister het volgende:
Greetings Pascal Heister from DVD Pacific.
We thought you'd like to know that we processed your Invoice ID ###### today.
Het is veelal geript van mijn eigen DVDs, en hier en daar heb ik wat van vrienden geleendquote:Op dinsdag 9 mei 2006 21:04 schreef slindenau het volgende:
Gedownloadde series in een DVD topic? Want ik neem niet aan dat je alles koopt, ript en op je pc gaat kijken.
Het is jammer dat je volgens je profiel een man bent, anders hadden we nog wel wat kunnen regelenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:19 schreef slindenau het volgende:
Dat zou wel wat zijn ja, maar ik heb ook niet zoveel financiële middelen.
Jij gaat voor de nieuwe FTR modquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:06 schreef slindenau het volgende:.
Zullen we deze offtopic slowchat staken en verdergaan met ontopic slowchat?
ik zit aan t Alfa: dat was nog over van het verjaardagsfeestje van m`n broertje afgelopen weekend. Hij vierde z`n verjaardag zaterdag, maar was al op 20 januari jarigquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:22 schreef pascalheister het volgende:
ik zit aan de grolsch timo
p.s. waar haal je die kortingsbonnen van cdwow.com vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |