men, je moet echt niet minder gaan wegen dan die 70kg.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:09 schreef angel008 het volgende:
hmm ook ik ben van plan om aan een six pack te gaan werken maar verder doe ik vrijwel op het moment niets kwa voeding of sport (simpelweg omdat er nu tot einde van de maand geen tijd voor is.
ik ben opt momemt 182 cm en 70 KG en gewoon tenger gebouwd voor mij is het niet een kwestie van vet verbranden want dat zit er gewoon niet in.. ik wil het liefst gewoon een mooi buikje voor op het strand van de zomer.. wie o wie heeft hier wat mooie tips voor mij (fitnessen wil ik wel gaan doen maar voor zover ik weet is dat niet een pre toch ?)
Hoeveel doe je er? 3000 per dag?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:13 schreef ryan_atwood het volgende:
ik ook weer. zo'n boogvormig houten plankje waar je op kan liggen met je rug is ook wel erg goed vind ik.
Doe sinds kort hetzelfde als voor me kuiten. 2 Keer per week 1 oefening, en dan 75 herhalingen. In zo min mogelijk setjes.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:39 schreef Mr.J het volgende:
Ik doe per week 1 a 2x buik, 3 oefeningen, 2 setjes, en dan 12 a 20 reps.
Stukje minder dan non stop 100'en crunches die 95% van mijn medesporters doen in de sporschool.
neequote:Op woensdag 17 januari 2007 04:23 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Hoeveel doe je er? 3000 per dag?
welke oefeningen doe je dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:39 schreef Mr.J het volgende:
Ik doe per week 1 a 2x buik, 3 oefeningen, 2 setjes, en dan 12 a 20 reps.
Stukje minder dan non stop 100'en crunches die 95% van mijn medesporters doen in de sporschool.
Je bedoelt met ondergewicht hebben dat je vetpercentage wat aan de lage kant is?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:01 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Er werken maar twee zaken voor een blijvend resultaat:
-afvallen en ietsje ondergewicht hebben door middel van cardio (en dat kost je een 3 maanden aftrainen)
- buikspieren trainen (en daar zijn zat oefeningen voor die je in en buiten de sportschool kunt vormen)
Zonder beiden kom je nergens.
Die twee dingen kunnen prima samengaan, maar met ondergewicht zie je altijd je buikspieren.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:32 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Je bedoelt met ondergewicht hebben dat je vetpercentage wat aan de lage kant is?![]()
Niet altijd hoor. Ik heb ondergewicht(185 cm met 58 kg), en als ik mijn spieren aanspan zie ik pas duidelijk de spieren, niet als ik ze niet aanspan. Komt omdat veel mensen met ondergewicht ook totaal geen spieren hebben(ik dus ook nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 06:12 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Die twee dingen kunnen prima samengaan, maar met ondergewicht zie je altijd je buikspieren.
Damn, zou je niet graag zwaarder willen zijn?quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:48 schreef Rockert21 het volgende:
[..]
Niet altijd hoor. Ik heb ondergewicht(185 cm met 58 kg), en als ik mijn spieren aanspan zie ik pas duidelijk de spieren, niet als ik ze niet aanspan. Komt omdat veel mensen met ondergewicht ook totaal geen spieren hebben(ik dus ook niet).
Jesus man dat klinkt freaky, mn vriendin meet 1m80 op 65kg en is niks dik ofzo. Ik weet niet wat dat met jou moet zijn maar het klinkt echt vet ongezond.quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:48 schreef Rockert21 het volgende:
[..]
Niet altijd hoor. Ik heb ondergewicht(185 cm met 58 kg), en als ik mijn spieren aanspan zie ik pas duidelijk de spieren, niet als ik ze niet aanspan. Komt omdat veel mensen met ondergewicht ook totaal geen spieren hebben(ik dus ook niet).
Indien getraind bedoelde ik, sorry.quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:48 schreef Rockert21 het volgende:
[..]
Heb er geen naam voor, beetje improviseren.quote:
Waarom denk je dat ik ook in het Centrale aankom topic rondneus voor tips?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:35 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Damn, zou je niet graag zwaarder willen zijn?
Hoe bedoel je, niks aan kan doen? Trainen/vreten!!!! 3 liter melk en een kilo kwark extra op wat je nu eet, en je zult groeien als kool...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:43 schreef Rockert21 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik ook in het Centrale aankom topic rondneus voor tips?
Hoe het er uit ziet, tja, als ik alles aanspan is het even groot als een normaal persoon die zich niet aanspant. Verder heb ik wel dunne benen, armen etc. waar ik niets aan kan doen.
Dat is ook waarom ik advies heb gevraagd in het aankomtopic. Dat heb ik gekregen, en dat advies volg ik nu op. Ik ben nu net geen 59kg, wat dus zeker helpt. Ik was eerst namelijk 185 cm op 53 kg(man), wat zwaar te weinig is. Nu zijn er dus 6 bijgekomen in paar maandjes tijd, nu nog vier keer zes kilo en het begint er op te lijken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:50 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, niks aan kan doen? Trainen/vreten!!!! 3 liter melk en een kilo kwark extra op wat je nu eet, en je zult groeien als kool...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |