En je denkt dat een dergelijke (belachelijke) hoeveelheid van sit ups (quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:38 schreef cultheld het volgende:
Ik ben begonnen met 50 sit-ups: Inmiddels doe ik er elke dag 200 (4 setjes van 50). 't kost wat discipline, maar inmiddels ben ik er aardig aan gewend.
Jep. Daarnaast ook nog kickboksen trouwens.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:39 schreef LedZep het volgende:
[..]
En je denkt dat een dergelijke (belachelijke) hoeveelheid van sit ups () jouw een sixpack gaat opleveren?
Doe dan op z'n minst goede oefeningenquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jep. Daarnaast ook nog kickboksen trouwens.
Dat zijn goede oefeningen? Met gestrekte benen en de voeten rustend op een bankje en de vuisten op de borst. Zo oefenen we ze bij kickboksen ook altijd en dat voel je echt wel.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:41 schreef LedZep het volgende:
[..]
Doe dan op z'n minst goede oefeningen
Prima, maar toch zou ik wat minder herhalingen gaan maken (heb je geen gewichten die je op je borst kunt houden?) en afwisselen met leg raises (lying en hanging, evt opwerking van lying leg raises naar dragon flags)quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zijn goede oefeningen? Met gestrekte benen en de voeten rustend op een bankje en de vuisten op de borst. Zo oefenen we ze bij kickboksen ook altijd en dat voel je echt wel.
Als je gaat opdrukken kan je net zo lang oefenen tot je er 300 kan, maar je kan beter gaan benchen. Om dezelfde reden kan je beter met veel gewicht weinig herhalingen doen (bv door weighted sit ups) dan ontzettend veel.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:47 schreef cultheld het volgende:
Waarom minder herhalingen? Na één setje van 50 herhalingen voel ik nauwelijks wat, terwijl ik in het begin kapot was na 45/50 herhalingen. Dan moet je op een gegeven moment toch je aantal herhalingen verhogen lijkt me en dat heb ik dus geleidelijk gedaan.
NEEquote:
van vrouwelijk naar mannelijk, tis maar wat je mooi vind denk ikquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:53 schreef Webkim het volgende:
* Webkim] is bezig [url=http://www.irontrybe.com/images/members/brickgirl/]Brickgirl[/url naar de kroon te steken.
Vijf liter water op een dag is wel veel trouwens..!![]()
*burp*
Suc6, gaat je vrees ik niet lukken.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:53 schreef Webkim het volgende:
* Webkim] is bezig [url=http://www.irontrybe.com/images/members/brickgirl/]Brickgirl[/url naar de kroon te steken.
Vijf liter water op een dag is wel veel trouwens..!![]()
*burp*
Ik zit nu qua buik op haar 29 maart foto. Maar zo'n mannen-blokjesbuik, daar ga ik niet voor.quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:47 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik zit nu qua buik op haar 29 maart foto. Maar zo'n mannen-blokjesbuik, daar ga ik niet voor.
Heb je een foto?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:47 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik zit nu qua buik op haar 29 maart foto. Maar zo'n mannen-blokjesbuik, daar ga ik niet voor.
Carbs zakken, vetten iets zakken, eiwitten omhoog en cardio.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:52 schreef Double_B het volgende:
Maar hoe krijg je dat nu voor elkaar, zoals op die foto's?
Welke voeding / vorm van beweging moet je dan aanhouden?
ben ik ook benieuwd naarquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:18 schreef Double_B het volgende:
maargoed, met welk voedsel kan je carbs bijv. laten zakken? En waarmee eiwitten verhogen?
Wat is in dat geval een 'ideaal' voedingsschema dan?
En naast de cardio ook nog specifieke buikspieroefeningen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |