Dat kun je niet serieus nemen, ja voor bejaarden misschien. Net zoiets als nederland beweegt, ja je beweegt ja maar dat kun je ook op andere manieren doenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:56 schreef flashermx het volgende:
http://www.adversus.nl/fitness/
Een handige site er is nu een uitleg over hoe krijg je met enkel 2 gewichten meer spiermassa kweekt.
En ook nog eens thuisde rugspier oefening staat er al op en volgende komt er weer een groep spieren bij.
Want ik ben al een tijdte aan het kijken naar een sportschool alleen die zijn zo duur50 eurie per maand.
weer die metrosite...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:56 schreef flashermx het volgende:
http://www.adversus.nl/fitness/
Een handige site er is nu een uitleg over hoe krijg je met enkel 2 gewichten meer spiermassa kweekt.
En ook nog eens thuisde rugspier oefening staat er al op en volgende komt er weer een groep spieren bij.
Want ik ben al een tijdte aan het kijken naar een sportschool alleen die zijn zo duur50 eurie per maand.
Je moet ergens mee beginnen, hoewel je met 4 kg dan weer net niks traint...quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:05 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dumbbell rows met 4kg.
Mike it's amazing.
adversus is een site voor de metro-manquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:07 schreef flashermx het volgende:
Jah ik moet ook wel zeggen dat ik er geen verstand van heb hoor en dacht dat het misschien wel iets was, maar niet dus?
Ik fitness 2x in de week (puur voor massa, geen cardio). Maar ik heb ook nog flink wat zwemkaartjes die op moeten, hoe moet ik zwemmen voor massa? Want zwemmen valt toch eigenlijk onder cardio? - Korte baantjes trekken? Sprint > rust > sprint?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:10 schreef Calyptus het volgende:
[..]
53 kgDat is minder als de helft van mij... Wat zeiden de dokters er toen van?
Op jou gewicht moet je daar nog niet echt op letten. Gewoon vreten en trainen en je zult weinig vet aankomen. Zwemmen is ook een goede massabouwer.
En om vrij clean te bulken is de beste voeding nog steeds 3-4 liter magere melk per dag, je groeit dan echt als een kool. Is een hint van een 19jarige Belg die enkele wereldrecords houdt op gebied van powerlifting. Die zat op zijn max op 12 liter per dag.
Zeker niet lange afstand. Zo snel mogelijk idd, je atp reserves moeten opgeraken.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:23 schreef Shadpro het volgende:
[..]
Ik fitness 2x in de week (puur voor massa, geen cardio). Maar ik heb ook nog flink wat zwemkaartjes die op moeten, hoe moet ik zwemmen voor massa? Want zwemmen valt toch eigenlijk onder cardio? - Korte baantjes trekken? Sprint > rust > sprint?
Oke, dank Ik denk dat het als ik het zo hoor perfect werkt voor mij. Omdat de kaartjes toch maar tot eind 2007 gelden en ik niet verwacht dan al 'genoeg' massa te hebben.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:35 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Zeker niet lange afstand. Zo snel mogelijk idd, je atp reserves moeten opgeraken.
Zwemmen valt onder cardio als je lang tegen een matige afstand zwemt. Maar zet een ecto die nooit getraind heeft, op een stevig bulkdieet en laat hem zwemmen, en hij zal een pak spieren aankomen.
Voor mensen met al genoeg massa werkt dat niet natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |