vet weg --> hardlopen/zwemmen/fietsenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:04 schreef Erotica_ het volgende:
Weet iemand hoe je eerst de vet voor je sixpack kunt wegtrainen? Moet je daarvoor crunches doen? Of zijn die juist om je spieren te trainen?
Maar dat is ook laag bij mijquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:32 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Iedereen heeft buikspieren, er zit alleen een laagje spek voor. Als je je six pack zichtbaar wil maken moet je zorgen dat je vetpercentage laag zit.
Met 1000 sit-ups op een dag ga je ook geen blokjes krijgen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:07 schreef ma_jojo het volgende:
Try 1000 sit-ups op een dag. Ben ik weer mee bezig, niet achter elkaar maar in etappes natuurlijk. Ik wil geen 6-pack, ik stop wanneer ik m'n buik weer strak genoeg heb.
En per dag?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:58 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Met 1000 sit-ups op een dag ga je ook geen blokjes krijgen.
Vet percentage kan je laten meten bij sportschool. Eiwitten & kwark (=eiwitten) eet je voor spiermassa (of spieropbouw) te krijgen, kan voor aankomen en afvallen gelden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:01 schreef tehset het volgende:
hoe weet je je vetpercentage dan? en moet je nou eiwitten en kwark etc eten om aan te komen of om af te vallen?![]()
ivooohoo, toe ivo, houd ons niet langer in spanning. Wat is je geheim ...quote:
spieren train je niet door veel herhalingen op lage intensiteit, maar lage herhalingen met gewicht. Buikspieren zijn net hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:24 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ivooohoo, toe ivo, houd ons niet langer in spanning. Wat is je geheim ...
En met crunches train je amper je buik.....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:41 schreef Calyptus het volgende:
[..]
spieren train je niet door veel herhalingen op lage intensiteit, maar lage herhalingen met gewicht. Buikspieren zijn net hetzelfde.
Mooiste voorbeeld zijn marathonlopers vs sprinters.
Maar toch wel genoeg om -met een voldoende laag vetpercentage- een sixpack te zien?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:19 schreef ivosnivo het volgende:
En met crunches train je amper je buik.....
zelfs als je ze niet traint en je laag genoeg zit zie je ze nog.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar toch wel genoeg om -met een voldoende laag vetpercentage- een sixpack te zien?
Ja, maar ik voel me zo'n mager scharminkel met die uitstekende heupbotten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:30 schreef Calyptus het volgende:
zelfs als je ze niet traint en je laag genoeg zit zie je ze nog.
Ik denk het wel. Bij voorkeur 3x per week abs zonder dat het na de training nog brandt. Training is cumulatief: resultaat na 1 training is nietszeggend en brandende abs zijn geen teken van resultaat.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:52 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb dinsdag me buikspieren getraind, en voel het nog steeds
Beetje overtrained ofwat ?
hardlopenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:32 schreef Ltd. het volgende:
Weet iemand me te zeggen wat goed en snel werkt om een (kleine) pens weg te krijgen?
150mcg T3 /d.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:32 schreef Ltd. het volgende:
Weet iemand me te zeggen wat goed en snel werkt om een (kleine) pens weg te krijgen?
houd je dan ook nog wat over onder die pens?quote:
Hormoon waardoor je snel vet verliest.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |