Dat probleem heb ik nou ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:53 schreef One_conundrum het volgende:
Ik lees ook weer lekker mee, bij mij zijn slechts 4 van de 6/8 blokjes zichtbaar. Hoe lager ze zitten hoe moeilijker het wordt. . .
haha, Probleem wil ik het niet noemen. ik heb wel een hele duidelijke lijn van mijn heupen naar mijn liezen. En met 4 van de 6/8 en die lijn ben ik best wel tevreden. Het moet er ook niet te 'ik zit elke dag in de sportschool' uitzien ej. . .quote:
en HIIT dan??? Vetverbranden/conditie vergroten met HIITquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
NIet als een dwaas gaan hardlopen/bewegen, alles op een rustig tempo. Hardslag niet boven de 150 laten komen (ruwe schatting)
Doe ik al, zitten genoeg harde spieren onder m'n vetquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:22 schreef general1007 het volgende:
Je kan gewoon dagelijks sit-ups doen, dat helpt ook wel.
Bull.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:22 schreef general1007 het volgende:
Je kan gewoon dagelijks sit-ups doen, dat helpt ook wel.
Ik heb geen sixpack, ik heb een beer-tender.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:53 schreef One_conundrum het volgende:
Ik lees ook weer lekker mee, bij mij zijn slechts 4 van de 6/8 blokjes zichtbaar. Hoe lager ze zitten hoe moeilijker het wordt. . .
Ik bedoel maar, vind getapt bier ook veel lekkerder!quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:40 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik heb geen sixpack, ik heb een beer-tender.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |