En dan als OP:quote:
Te discreet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Van deze TT snapt ie het ws. nog niet helemaal. Maak er "Lieke got fingered" van.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:46 schreef Ayaxola het volgende:
Maar heeft Messenga wel eens een foto van d'r geplaatst?![]()
Dat ie m maar in de OP zetquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:46 schreef Ayaxola het volgende:
Maar heeft Messenga wel eens een foto van d'r geplaatst?![]()
Waar kun je die bestellen?quote:
Je wordt gehackedquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:48 schreef Renesite het volgende:
GVD ben ook nog net uitgelogd???
Fout sessid
Ook 3FM?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:48 schreef Ayaxola het volgende:
Nope.quote:
[Maikuuul mode on]quote:
Nou... mijn vriendin had een keer geslikt, en toen aten we bliefstuk, maar zij had geen honger, vandaar!quote:
Maikuuul gaat je post beoordelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:51 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
[Maikuuul mode on]
Zoeen gaar liedje man gek, eerst zoeen gevoelige shit enzo gek, daarna weer zoeen dance enzo gek, en dan heletijd heen en weer gek. Nie egt hendig sjiek gek.
[/Maikuuul mode off]
*Toch maar nieuw wachtwoord gedaan heeftquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nope.
Je kan meerdere accounts sessies tegelijkertijd inloggen
I{•------»MaiKeLKuH«------•}I|| Oelala I Jennifer Eines Woche Vacantionen ! says:quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maikuuul gaat je post beoordelen.
Had ik beter niet kunnen vragen dusquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:52 schreef Daklem het volgende:
[..]
Nou... mijn vriendin had een keer geslikt, en toen aten we bliefstuk, maar zij had geen honger, vandaar!![]()
tsja, met vrienden onder elkaar kom je een hoop te weten![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:52 schreef Daklem het volgende:
[..]
Nou... mijn vriendin had een keer geslikt, en toen aten we bliefstuk, maar zij had geen honger, vandaar!![]()
tsja, met vrienden onder elkaar kom je een hoop te weten![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:55 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik had op zijn minst verwacht dat jij dat wel zou weten.![]()
![]()
Jaja, vier, mocht je willen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
http://img146.imageshack.us/img146/1896/dsc000070kb.jpg
http://img146.imageshack.us/img146/1356/dsc000082wi.jpg
Nou zoeen klik ding vond ik vet, en was maar 4 euro ofzoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf moetje met zoeen klik ding rooy ?
MAAR 4 euro voor zoeen gaar ding ?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nou zoeen klik ding vond ik vet, en was maar 4 euro ofzo![]()
Dat is nou echte wijsheid.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
MAAR 4 euro voor zoeen gaar ding ?daar drink ik me liever 2 pilsjes voor
Tsjah.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
MAAR 4 euro voor zoeen gaar ding ?daar drink ik me liever 2 pilsjes voor
KWAK.quote:
Bijhouden hoeveel meisjes er met je flirten. Oftewel ik heb er niks aanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:01 schreef Ayaxola het volgende:
Maar, wat kún je met zo'n klikding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |