quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geeft niks, zaterdag gaat dat rokje mee en dan doen we het overEn beter
en een paar verneukende logo's tegen copyraightblablaquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:06 schreef Vliegvrager het volgende:
De foto is prima, je hoeft alleen de kleurtemp een zwengel te geven
bewogen foto's zijn leuk, mits een bepaald doel hebbendquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeIk ken alleen de foto
En die is bewogen
maar ze klonk wel aardig aan de telefoon vanmorgen
Dat kloptquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:08 schreef Re het volgende:
[..]
bewogen foto's zijn leuk, mits een bepaald doel hebbend
nah potentieel rukmateriaal hoeft niet scherp te zijn natuurlijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kloptMaar in dit geval vind ik een scherpe foto toch interessanter dan een bewogen foto. We hebben het hier wel over een MILF he
schijnt
Mother I Like to Fuckquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:14 schreef Vliegvrager het volgende:
Noem me wereldvreemd, maarreeh... MILF
iets met oudere vrouwen en sex mee hebbenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:14 schreef Vliegvrager het volgende:
Noem me wereldvreemd, maarreeh... MILF
Vlieg is een man, mannen hebben meer aan DUIDELIJKE antwoordenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
iets met oudere vrouwen en sex mee hebben
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
vergeet je Powershot niet P, kan je ook leuk milfen ehhh filmen
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:17 schreef Puckzzz het volgende:ik ga niet in rokje zaterdag, ik moet fotograferen en dan is een rokje niet praktisch
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We hebben vast wel een verkleedhok daar hoorKun je je ff omkleden
yup, bovendien is Puckzzz een paar maanden jonger dan ik en dus geen oudere vrouw.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vlieg is een man, mannen hebben meer aan DUIDELIJKE antwoorden
Allemachtig....moet ik weer die quote op gaan zoekenquote:
ze vergeten gemakshalve even dat elke foto van mij die hier geplaatst is zwaar geretoucheerd is.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
jullie willen wel graag he
gaat t dan om t vrouw in rok aspect
of puckzzz in rok aspect
dat doen ze al als ze mij tegen komen, dus als ze jou dan zien zal t allemaal wel meevallenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ze vergeten gemakshalve even dat elke foto van mij die hier geplaatst is zwaar geretoucheerd is.
Niet schrikken zaterdag he jongens?
Ik zet een zonnebril opquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ze vergeten gemakshalve even dat elke foto van mij die hier geplaatst is zwaar geretoucheerd is.
doe jij dan dat rokje aan? dat compenseert het schrikeffect misschien watquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat doen ze al als ze mij tegen komen, dus als ze jou dan zien zal t allemaal wel meevallen
dat zijn jullie zelf schuld!quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:27 schreef PdeHoog het volgende:
Wat hebben vrouwen toch met uiterlijkDoen alleen maar lelijk over zichzelf
Wees lief en doe eens niet
Maar dan heb jij niets meer aanquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
doe jij dan dat rokje aan? dat compenseert het schrikeffect misschien wat
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dan schrikken ze nog erger van mijn benenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
doe jij dan dat rokje aan? dat compenseert het schrikeffect misschien wat
Flauw hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
Zie mijn geweldige controle over mezelf om niet in een rel te schieten wanneer ik uitgedaagd word eens gaan in dat topic
*trots is*
succesquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:21 schreef -Marjo- het volgende:
* -Marjo- heeft zometeen een sollicitatie gesprek.
*nerveus is...
Spannend!quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:21 schreef -Marjo- het volgende:
*nerveus is...
succes Marquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:21 schreef -Marjo- het volgende:
*nerveus is...
bedoel je deze?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:27 schreef Vliegvrager het volgende:
Even vraagje. Er was ooit een reclame (iig tv, maar volgens mij ook in tijschriften ed) met een blonde dame die een wit (heren)overhemd droeg. Het woord Nivea komt steeds bij me op, maar levert in Google niet de betreffende dame op. Iemand een idee wat voor reclame dat was? Linkje is nog beter natuurlijk
dies niet blondquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
dies niet blond
maar wel met wit blousje
[afbeelding]
Das juist goed Zo zou ik nog eens een keer een boek open doen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die bloesjes zijn van slechte kwaliteit
knoopjes schieten er al af als je een boek open doet op afstand.
![]()
![]()
Spannendquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:21 schreef -Marjo- het volgende:
*nerveus is...
Da's van later zorgquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:44 schreef Vliegvrager het volgende:
gooit ze waarschijnlijk een boek naar je hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |