Dagkaartenquote:
Corvus Corax stond in 2002 ook al op Lowlands hoor, was toen een leuk feestje op de Higher Groundquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:37 schreef OFfSprngr het volgende:
Corvus Corax?, gewaagd voor Lowlands, wordt het een keer ten minste niet 80% Britpop.
Om neppe bezoekers te weren!quote:
dat was 2002quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:41 schreef Mars het volgende:
[..]
Om neppe bezoekers te weren!
* Mars denkt terug aan Tiësto, in 2001 ofzo!
Meisjes op hakken door 30 cm. bagger!
De elende van Lowlandsquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:49 schreef daeri het volgende:
[..]
dat was 2002stonden naast mensen die alleen voor tiesto kwamen, na het concert waren ze opgetieft maar de tent stond er nog
Oeh!quote:
quote:
Oja, geweldig, dat topicquote:
Die is ook heel leuk jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:53 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Oeh!
Heb al de hele tijd Matchbox in m'n hoofd...
All of us
We're going out tonight
We're gonna walk all over your cars
The kooks are out
In the street
Oh we're gonna steal your skies![]()
Ah dat vermakelijke topicquote:
Aan stank en brakheid lag het vorig jaar niet bij mij, daarbij maakte mijn ongekamde blonde afro het Lowlands-swans plaatje mooi compleetquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]we willen wel met alleen brakke/stinkende mensen op het terrein rondlopen ja
Vorig jaar gedouched!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]we willen wel met alleen brakke/stinkende mensen op het terrein rondlopen ja
Oeh, dat had ik willen zienquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:58 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Aan stank en brakheid lag het vorig jaar niet bij mij, daarbij maakte mijn ongekamde blonde afro het Lowlands-swans plaatje mooi compleet![]()
Eén keer douchen per festival mag nog net, maar elke dagquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:03 schreef Skanqua het volgende:
Ik heb elke dag gedoucht en nooit lang in de rij gestaan, natuurlijk is het ook maar de vraag hoe schoon je onder die douches wordt. Helaas stonk (of niet helaas) stonk ik binnen no-time weer een uur in de wind. Brak ben ik geloof ik ook wel een beetje geweest...
meer zelfs op sommige plekken:quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:59 schreef Mars het volgende:
Ik weet wel dat er een jaar of 2 geleden iets van 50 cm. water op Glastonbury of Leeds/Reading stond.
Dat had zelfs ìk nog kut gevonden.
Goh, das best kutquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
meer zelfs op sommige plekken:
die gozer moest duiken naar zn tent![]()
Skanqua is nou eenmaals een hele frisse jongenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Eén keer douchen per festival mag nog net, maar elke dag![]()
Das voor Pinkpop-maandagpubliek
Om mijzelf te quoten uit 1 van de LL-topics van vorig jaar:
Festivals zijn net als sex: hoe viezer, hoe beter![]()
Fris zijn is voor mietjes/watjes, pinkpopmaandag-ers, tiestoboyseigenlijk ook mietjes/watjes en mensen met smetvrees. Onder welke valt Skanqua?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:11 schreef lienelien het volgende:
Skanqua is nou eenmaals een hele frisse jongen![]()
Overigens was ik vorig jaar met m'n vriendin, en als het de hele dag 30 graden is en je maakt er vlak voor het slapen gaan, of vlak voor 't opstaan nog even een leuke tijd van wil je ook wel even douchen hoor.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Fris zijn is voor mietjes/watjes, pinkpopmaandag-ers, tiestoboyseigenlijk ook mietjes/watjes en mensen met smetvrees. Onder welke valt Skanqua?
Heeft je vriendin ook smetvrees ofzoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:24 schreef Mars het volgende:
[..]
Overigens was ik vorig jaar met m'n vriendin, en als het de hele dag 30 graden is en je maakt er vlak voor het slapen gaan, of vlak voor 't opstaan nog even een leuke tijd van wil je ook wel even douchen hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |