Dankjequote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:23 schreef Massive het volgende:
Ook al past hij misschien niet zo goed in dit topic, geef ik wel antwoord op je vraag. Erover slowchatten zorgt er alleen maar voor dat dit topic weer vol is en er in het volgende weer verder gaat met slowchat.
Ik zou eens wat opzoeken van Therion, volgens mij past 80% van hun muziek wel in dat straatje.
Als het geen gothic metal heet, hoe heet het dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:18 schreef OFfSprngr het volgende:
After Forever, Epica, Within Temptation, Nightwish al dat soort zooi moet ik niet, helft van de tijd niet eens Gothic.
Ja, een band wordt bijgehouden op metal-archives als ze ooit metal hebben gemaakt, dus het hoeft idd niet mere per se zo te zijn. Burzum enzo staan er ook gewoon inquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:55 schreef Slappy het volgende:
Ze bedoelen vast de oude Wt.
Van mij hoeft ie ook niet dicht hoor, maar er is genoeg ruimte in MHU! om alle genres aan het licht te brengen zo nu en dan, ik zou zeggen; laat je niet afschrikken doordat het nu veelal over traditionele metal gaat. Het is de laatste tijd juist wat rustig; dus dat is mooi voor degenen die voor een ander genre ene plekje willen claimen in de reeksquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:09 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vindt het wel een handig topic, in Gothic hoort dit niet echt en mensen zijn niet zo heel snel geneigd om naar de Metalheads thread te gaan lijkt mij, verder moet ik ook zeggen dat het MU topic een beetje te veel naar Power/Heavy/Folk en Trad gaat, weinig Black/Death/Thrash/etc, de discussies van Doom, Stoner en Drone worden veelal in Stoner Rock centraal topic besproken, ik zie daarom ook niet in waarom deze dan persé dicht zou moeten.
dan het tweede toch ook wel? Pas vanaf die 3e, hoe heet ie ook alweer, is het echt duidelijk een andere richting opgegaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:24 schreef Anton het volgende:
Overigens, het allereerste album van After Forever schaar ik nog wel onder de gothic metal.
Er zit volgens mij nog maar weinig metal in Anathema de laatste paar jaar.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:21 schreef Batsnek het volgende:
Anathema en katatonia zijn dus geen gothicmetal, maar doommetal.
Kan geen samples vindenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:12 schreef Arctica het volgende:
Sonata Arctica is Power Metal, maar wel een heeeeele goede band
Wat vindt men hier van Rosa Crux?
Lekker rustigquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:24 schreef Arctica het volgende:
Je kan samples vinden op hun site, om precies te zijn:
http://www.rosacrux.org/Groupe/anglais/audito/audito.html
Links een titel van een nummer aanklikken, en dan kun je bovenin zeggen dat je t wil horen. Succes
Jup.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:09 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Er zit volgens mij nog maar weinig metal in Anathema de laatste paar jaar.
Dat lijkt me wel ja..quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:44 schreef Slappy het volgende:
Type o negative schijnt ook Gotic metal te zijn?????
Bloody kisses![]()
Nightwish is sowieso powermetal.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:24 schreef zwareshag het volgende:
[..]
Als het geen gothic metal heet, hoe heet het dan?
Is volgens mij geen gothic, hoewel ,t wel een zeer gave band is.quote:
Nou, deze bands moeten in mindere of meerdere mate toch wel onder de noemer zijn te plaatsenquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:38 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Nightwish is sowieso powermetal.
After Forever is symphonic heavy metal ofzo.
Within Temptation is gewoon pop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |