Ik had vandaag nog geen mogelijkheid gehad om erop te reagerenquote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:24 schreef VoreG het volgende:
Vermeer is nog lang niet klaar voor Ajax 1.
quote:***Hetty Drost uit
Amsterdam:"Ik heb me enorm gestoord
aan het commentaar van Mari Carmen
Oudendijk in het AT5-programma
Godenzonen.
Hoe zij Klaas Jan Huntelaar ophemelt,
ik word er niet goed van.Omdat hij in
een wedstrijd voor Ajax eens een keer
een bal afpakte,is er volgens haar 'een
nieuwe leider in het veld opgestaan'.
Doe toch normaal.Er loopt daar voor 9
miljoen rond,dus dan mag ie ook wel
eens een balletje goed raken."
quote:
sports cafe, leidseplein. vroeg gaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:13 schreef lightjah het volgende:
iemand tips om morgen in een adamse kroeg ajax te kijken?
Dat ook uit de wereld geholpenquote:Sneijder: 'Nog zeker twee jaar bij Ajax'
Dinsdag 2 mei, door SV, Amsterdam, 20.54u GMT+01.00, Planet
Wesley Sneijder heeft in een interview met Planet Internet indirect laten weten dat hij voor ogen heeft om nog zeker twee jaar bij Ajax te blijven voetballen.
Sneijder, die in juni 22 wordt, zegt: 'Ik ben in verband gebracht met AC Milan, ja. Maar er speelt niks concreets. Het zou vreemd zijn om weg te gaan in het seizoen dat ik bijteken. Tot mijn 24e kan ik nog genoeg leren bij Ajax', aldus de Utrechter.
Hij zegt verder dat hij wel verwacht dat hij meegaat naar Duitsland. 'Van Basten kent mijn kwaliteiten', zegt hij zelfverzekerd.
Hoe kom jij erbij dat ie niet goed is?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zo goed is ie niet. helaas, grappig gozer is het wel.
Ik heb op 'm gelet in Jong Oranje afgelopen WK. Toen was ie uitblinker.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb m een paar keer zien spelen maar hoor het vooral van anderen.
dat klopt, maar volgens mij heeft hij een terugval gehad ofzo.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb op 'm gelet in Jong Oranje afgelopen WK. Toen was ie uitblinker.
Maarten ook. Die is langzamerhand weer naar de top toe aan het klimmen. Dus Kenneth krijgt z'n supervorm vast ook wel weer terug.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat klopt, maar volgens mij heeft hij een terugval gehad ofzo.
volgens mij vinden ze die Rodney (weet zn achternaam ff niet meer) beter, maar dat weet ik niet meer zeker.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maarten ook. Die is langzamerhand weer naar de top toe aan het klimmen. Dus Kenneth krijgt z'n supervorm vast ook wel weer terug.
Zal ongetwijfeld verkrijgbaar zijn bij de Fan Shop, bij de ArenA. Wil er morgen wel even op letten, want ik ga daar toch even langs.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:38 schreef Urquhart het volgende:
Is die Ajax Historie dvd al uit? Ik heb vanmiddag bij verschillende zaken gekeken (o.a. FRS en MusicStore) maar ze hadden hem nergens.
Die komt 17 Meiquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:35 schreef Nashje het volgende:
Is dat die dvd van 95/96? Die wil ik namelijk hebben.
p.s. zijn er hier Ajacieden die OSM spelen?quote:Ajax ziet af van talent Yoann Gourcuff
Dinsdag 2 mei, door SV, Amsterdam, 23.40u GMT+01.00, AT6
De Amsterdamse televisiezender AT5 maakte dinsdagavond in haar sportnieuws bekend dat Ajax voorlopig niet naar aan het Franse talent Yoann Gourcuff denkt.
Ajax vindt de concurrentie voor de 19-jarige aanvallende middenvelder te groot. Chelsea, Liverpool, AC Milan, Tottenham, Arsenal en Olympique Lyon hebben in ieder geval al belangstelling.
Chivu zei ook zoiets. Een week daarna werd bekend dat ie naar Roma gingquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:56 schreef De_Bierkoerier het volgende:
Het boeit niemand wat dat Sneijder vandaag heeft gezegd dat ie nog minimaal 2 jaar blijft?
quote:"Hij wil blijven, maar overtuigend was het niet"
di 02/05/06 - Volgens Het Belang van Limburg zitten Ajax en Steven Defour dinsdag rond de tafel. De middenvelder had maandag ook een babbel met RC Genk-preses Jos Vaessen. "Hoeveel Defour moet kosten, wil ik niet kwijt", zegt die. Defours nieuwe manager is alvast niet welkom.
"Steven zei me dat hij wel in Genk wil blijven, maar veel overtuiging voelde ik niet", zegt Vaessen, die niet blij is dat Ajax met Defour praat.
"Ze hebben een brief gestuurd om de transferprijs te vragen. En dus denkt Ajax dat het nu ook met de speler mag praten."
"Dat is niet zo, maar we kunnen er maar weinig tegen beginnen. Hoeveel Defour moet kosten, wil ik niet kwijt. Het zou wel onze duurste transfer kunnen zijn."
Steven Defour heeft met Paul Stefani een nieuwe manager in de arm genomen. Geen groot nieuws, ware het niet dat Stefani niet welkom is bij Racing Genk.
"Hij komt het stadion niet in en we zullen onder geen enkel beding met Stefani aan tafel gaan zitten", is Vaessen duidelijk in Het Nieuwsblad. "Stefani is persona non grata."
mooi zo, dan hoef ik geen rituele zelfmoord te plegen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:56 schreef De_Bierkoerier het volgende:
Het boeit niemand wat dat Sneijder vandaag heeft gezegd dat ie nog minimaal 2 jaar blijft?
1994-1995quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:35 schreef Nashje het volgende:
Is dat die dvd van 95/96? Die wil ik namelijk hebben.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 08:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hunter OMG, door wel kind is dat gemaakt![]()
kan je toch zelf ook lezen op die site?quote:MooiDoel.nl is een Amsterdamse vriendenclub bestaande uit muzikanten, ontwerpers, studiotechnici, programmamakers, journalisten, marketeers, producers, zakenmensen en een huisarts. Gezamenlijk proberen ze hun jongensdroom waar te maken…een nummer 1 hit! Wereldwijd!
quote:Hedwiges Maduro is wellicht toch fit voor de finale van de Gatorade Cup tegen PSV, die aanstaande zondag in de Rotterdamse Kuip op het programma staat.
'De hoop is er, dat hij de bekerfinale eventueel kan halen. Als alles meevalt', aldus Danny Blind. De 21-jarige Maduro beschadigde op 23 april in het play-off-duel met Feyenoord zijn rechter enkelband. Voor het herstel stond twee tot vier weken.
quote:De Amsterdamse televisiezender AT5 maakte dinsdagavond in haar sportnieuws bekend dat Ajax voorlopig niet naar aan het Franse talent Yoann Gourcuff denkt.
Ajax vindt de concurrentie voor de 19-jarige aanvallende middenvelder te groot. Chelsea, Liverpool, AC Milan, Tottenham, Arsenal en Olympique Lyon hebben in ieder geval al belangstelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |