Heb het idee dat hij meer met zichzelf bezig is en zichzelf ook vrij zielig vindt...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:23 schreef Silenus het volgende:
Lekker in het belang van Ajax Danny, om dit juist NU naar buiten te brengen....
quote:Ik ben al 21 jaar Ajacied maar moet nu toch goed nadenken of ik volgend seizoen in een andere functie bij deze club wil werken."
Amen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het nu allemaal weer typisch "des Ajax's" gaan.
Waarom kan de leiding nou NOOIT eens normaal met mensen omgaan? Zowel spelers als trainers of zelfs materiaalmensen, niemand komt er normaal vanaf.
Zo krijg en HOU je de reputatie van kille, koude club....
Blind heeft gefaald, ok, jammer, maar geef hem het respect EN de duidelijkheid die hij verdient.
Bobo's.
[..]
.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:27 schreef Silenus het volgende:
Dat idee heb ik ook inderdaad. Vooral dat stukje waar hij een seizoenkaarthouder erbij haalt die een brief had geschreven dat hij z'n SCC opzegt omdat Danny weg moet...Tenenkrommend.
Er is geen weg meer terugquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:06 schreef Nashje het volgende:
Een echte supporter. Grappig zou zijn als het hele Ten Cate verhaal niet door gaat en Blind toch wél blijft.
Nou daar zou ik niet echt om kunnen lachen denk ik!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:06 schreef Nashje het volgende:
Een echte supporter. Grappig zou zijn als het hele Ten Cate verhaal niet door gaat en Blind toch wél blijft.
Die gast die z'n jaarkaart had ingeleverd dan hequote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou daar zou ik niet echt om kunnen lachen denk ik!![]()
Iets effectiever kun je veranderen in heel veel effectiever. Andy haalde dubbele cijfers op beide gebieden in zijn beste seizoen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Van der Meyde... ik weet het echt niet. Toen hij bij ons speelde was het zo verschrikkelijk wisselvallig, net als Rosales zeg maar (al was ie wel iets effectiever).
Ik wou het voorzichtig brengen, gezien mijn Rosales afkeerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Iets effectiever kun je veranderen in heel veel effectiever. Andy haalde dubbele cijfers op beide gebieden in zijn beste seizoen.
Boukhari ookquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:15 schreef Rhapsody het volgende:
onzin Rosales speelt de laatste tijd juist goed.
haha.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boukhari ook.
Heel Ajax speelt opeens wel redelijk, maar over het hele seizoen blijft Rosales mijn minst favoriete Ajacied..
Sorry.
Goed zo!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boukhari ook.
Heel Ajax speelt opeens wel redelijk, maar over het hele seizoen blijft Rosales mijn minst favoriete Ajacied..
Sorry.
Dan is het een goed lijstjequote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:35 schreef methodmich het volgende:
Gaat toch om favoriete Ajacieden? Die hoeven niet noodzakelijk het best te hebben gevoetbald VoreG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |