abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37487253
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:22 schreef Rhapsody het volgende:
Belachelijk hoe ze met hem omgaan.

Was blind niet diegene die Ajax in 95 de wereldbeker bezorgde door de beslissende penalty te benutten... en dan ga je nu zo om met hem. Dat kan toch niet. Hij heeft bijgedragen aan het grote Ajax van de jaren 90... Als er 1 ajaxcied is, dan is hij het wel. (Een beetje de Maldini van Ajax )
,,Twee kuchjes en wereldkampioen"
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_37487273
Maar toch heeft hij het niet goed gedaan . . .
  dinsdag 2 mei 2006 @ 15:45:54 #53
144587 vinnie06
Dapp're strijder
pi_37487385
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:29 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Het is belachelijk hoe Blind steeds de media opzoekt en daardoor juist onrust veroorzaakt.

Blind de martelaar...
rot op man, hij heeft helemaal niks gezocht, idereen valt al tijden over hem heen!!

en als het bestuur wat beter was hadden ze wel met wat meer respect gehandeld en had dit allemaal voorkomen kunnen worden. nu weet de pers vaak iets eerder dan Blind.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 15:47:32 #54
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37487412
Ben ik even weg, zie ik dat er een topic met 'Maaskant' in de TT is geopend door een f'noorder...
pi_37487580
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:47 schreef Trancelocator het volgende:
Ben ik even weg, zie ik dat er een topic met 'Maaskant' in de TT is geopend door een f'noorder...
Feyenoorder?????
Ik was ervan overtuigd dat hij Ajacied geworden was?!?!?!

dinsdag 2 mei 2006 @ 15:56:28 #56
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37487631
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:54 schreef Robar het volgende:

[..]

Feyenoorder?????
Ik was ervan overtuigd dat hij Ajacied geworden was?!?!?!

Oh ja, hij infiltreert namens ons in het f'noord-topic.
pi_37487635
Dirk is gewoon voor Ajax hoor, al jaren. Dat gieten ze er in Katwijk met de haring in.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37487656
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:47 schreef Trancelocator het volgende:
Het OP was eerst anders, maar mods hebben hem jammergenoeg aangepast
pi_37487676
"Het OP"

Waarom vind ik dit niet raar ...
  dinsdag 2 mei 2006 @ 15:58:55 #60
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_37487690
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:45 schreef vinnie06 het volgende:

[..]

rot op man, hij heeft helemaal niks gezocht, idereen valt al tijden over hem heen!!

en als het bestuur wat beter was hadden ze wel met wat meer respect gehandeld en had dit allemaal voorkomen kunnen worden. nu weet de pers vaak iets eerder dan Blind.
Blind is begonnen met het zeuren over een gebrek aan steun waardoor hij zichzelf in een slachtoffersrol plaatste. Dat deed hij ook al eerder met het publiek en de scheidsrechters.

De directie heeft gewoon het juiste gedaan. Met zo'n kutseizoen ga je
niet doen of er niks aan de hand is.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  dinsdag 2 mei 2006 @ 16:03:44 #61
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37487821
quote:
Heb je gelijk in
quote:
Ik zeg nog steeds: Wanneer het bestuur zo had gehandeld als Blind het wilde, dan had men er nog steeds schande van gesproken.

- Lieg je nu, en gooi je Blind er eind mei uit, dan ben je hypocriet, heb je de buitenwereld en de supporters voorgelogen.

- Maak je half april bekend dat Blind na het seizoen vertrekt, gooi je sowieso onrust in de groep, al voor het einde van de reguliere competitie, in plaats van na de met 3-0 gewonnen thuiswedstrijd, tegen Feyenoord / rond de 2-4 uit tegen Feyenoord en daarna.

- Handel je zoals nu, krijg je een hoop commotie, en sowieso kritiek, maar wanneer Ten Cate straks tekent is dat allemaal INEENS weer voorbij.

Objectief gezien kun je dus een paar dingen zien:

1. Blind heeft de groep vanuit zichzelf onvoldoende kunnen motiveren, ze gaan pas wat doen bij achterstand of wanneer het er echt om draait (playoffs) onder de noemer "achter de trainer staan". Dat is een enorme zwakte voor een coach, en dus moet Blind weg. Zeker ook gezien zijn VIERENTWINTIG punten achter op de kampioen.

2. Ajax heeft ondanks deze rotzooi alsnog wellicht voorronde Champions League op zak, het minimale wat een club als Ajax in een seizoen moet hebben. Of dat ondanks of dankzij de commotie is doet er niet toe, het ligt voor het grijpen.

3. Ajax heeft waarschijnlijk PSV afgetroefd om de diensten van Henk ten Cate. Dat is een dubbele winst. Je weet dat je een betere trainer in dienst hebt, die bovendien een psychologisch klapje richting Eindhoven uitdeelt.

Zie je die drie feiten naast elkaar, dan kan ik gewoon echt niet vinden dat er slecht is gehandeld. Blind verdient meer respect vanwege zijn spelershistorie bij Ajax, maar is het niet de pers die alles opklopt? Zijn het niet die hordes hypocriete journalisten die een jaar lang druk op Blind hebben uitgeoefend en nu uiteindelijk zijn vertrek bekritiseren? Zijn het niet die "scholletjes" die nu ineens weer vinden dat de media gelijk hebben en vinden dat Blind en Boukhari moeten blijven?

Wanneer er straks CL voetbal is behaald, Blind een mooi afscheid krijgt van de supporters, en Ten Cate is aangesteld als coach, dan ben ik tevreden over de gang van zaken.
pi_37487843
nee de directie had wel eerder duidelijkheid kunnen geven. Of iig vertrouwen tonen op dit moment, het seizoen is nog niet voorbij.
pi_37487954
quote:

[..]

Hij heeft gelijk. Blind speelt momenteel gewoon een spelletje via de media, valt nu wel heel erg op. Elke dag is ie tegenwoordig op het nieuws wel een beetje zielig aan het doen, waardoor het bestuur in een steeds lastigere positie komt te zitten en het publiek meer achter hem gaat staan. En het werkt, dat merk je aan mensen zoals jij. En face it; het bestuur kan het momenteel toch nooit goed doen. Ook niet als ze allang duidelijkheid gegeven hadden.

Als het een echte vent was had ie gewoon gezegd dat ie de playoffs en de beker zou winnen en daarna wel zou zien. Niet dit Ajax onwaardige gejank. Maarja, dat doet ie het hele seizoen al. Het is altijd de schuld van iedereen behalve Blind.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 16:09:10 #64
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37487957
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 16:04 schreef Rhapsody het volgende:
nee de directie had wel eerder duidelijkheid kunnen geven. Of iig vertrouwen tonen op dit moment, het seizoen is nog niet voorbij.
Juist dan laat je blijken dat het seizoen erop zit, en de coach zal vertrekken.
pi_37487991
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 16:09 schreef twi het volgende:

[..]

Juist dan laat je blijken dat het seizoen erop zit, en de coach zal vertrekken.
Ja en nu loop je het risico dat de onrust, die er is, in het nadeel werkt en dan sta je door eigen toedoen aan het eind van het seizoen alsnog met een EUFA ticket op schiphol.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 16:13:20 #66
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37488047
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 16:10 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Ja en nu loop je het risico dat de onrust, die er is, in het nadeel werkt en dan sta je door eigen toedoen aan het eind van het seizoen alsnog met een EUFA ticket op schiphol.
De onrust is pas echt losgebarsten toen het duidelijk werd dat Ajax de finale van de playoffs kon spelen / winnen van Groningen.

Wat is er nu beter, onrust voordat je de playoffs ingaat, of de erge onrust die er nu is na de 2-0 thuiszege op Groningen? Ik kies dan toch echt voor het laatste.
pi_37488073
Blind is wel die kwade genius die Krohn-Dehli heeft teruggehaald. En als die nou eens uitgroeit tot een wereldtopper? Dan mogen we Blind wel dankbaar zijn...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 2 mei 2006 @ 16:17:16 #68
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_37488128
De communicatie intern en met name met Blind had beter moeten zijn.
Blind krijgt nu vanuit de media signalen te horen die langzaam maar zeker ook nog eens waarheid blijken te gaan zijn en die wijzen op zijn vertrek.
Dít had Ajax eerder met Blind zelf moeten bespreken.
Ik kan me de teleurstelling van Blind in deze goed voorstellen en aangezien het bestuur niet naar hem bleek te gaan voor gesprekken kan ik me ook goed voorstellen dat Blind zelf het initiatief niet neemt en zijn verhaal dus ook doet via de media.
Het is niet de meest professionele manier natuurlijk.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_37488132
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 16:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Blind is wel die kwade genius die Krohn-Dehli heeft teruggehaald. En als die nou eens uitgroeit tot een wereldtopper? Dan mogen we Blind wel dankbaar zijn...
Als, als, als....

En dat zou de 42 verliespunten wel goed maken ja Bovendien denk ik eerder dat van Geel het brein achter het transferbeleid is hoor, niet Blind.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 16:17:27 #70
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_37488134
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:22 schreef Rhapsody het volgende:
Belachelijk hoe ze met hem omgaan.

Was blind niet diegene die Ajax in 95 de wereldbeker bezorgde door de beslissende penalty te benutten... en dan ga je nu zo om met hem. Dat kan toch niet. Hij heeft bijgedragen aan het grote Ajax van de jaren 90... Als er 1 ajaxcied is, dan is hij het wel. (Een beetje de Maldini van Ajax )
Maar niet 1 in het bestuur is Ajaxied
Nou zou ik niet willen zeggen dat Blind in zijn eentje dat heeft gedaan. Er stonden nog een paar anderen in het veld met toevallig hetzelfde shirt aan. Maar hij was wel de leider op het veld. Samen met Rijkaard.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_37488143
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:58 schreef VoreG het volgende:
"Het OP"

Waarom vind ik dit niet raar ...
!
pi_37488186
Dirk_Kuijt maakt Ajax topics aan

Stiekem ben je gewoon een jood man.
<b>Benedictam Dei omnipotentis,
Patris et Filii et Spiritu Sancti
descendat ad vos
et maneat in semper</b>
pi_37488209
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 16:19 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:

Dirk_Kuijt maakt Ajax topics aan

Stiekem ben je gewoon een jood man.
Stiekem? Hij komt er duidelijk voor uit.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 16:23:17 #74
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_37488270
Lekker in het belang van Ajax Danny, om dit juist NU naar buiten te brengen....
Gourmetten of steengrillen?
pi_37488271
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 16:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

Maar niet 1 in het bestuur is Ajaxied
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')