Buijs (quote:“Het publiek heeft ons het hele seizoen weer tot grote hoogte gedreven. Als wij er vol voor gaan wint er niemand in Euroborg. Een tegenstander kan alleen winnen als wij een slechte dag zouden hebben,” klinkt hij strijdvaardig op de officiële website van de club.
Laat Danny Buijs lekker lullen. Typisch een mannetje die eigenlijk niet echt kan voetballen maar wel veel inzet heeft. Die bij kleine clubjes heeft gespeeld en weet dat hij iets hoger dan 010 toch niet zal bereiken. Eigenlijk gewoon een Bosschaartje/Pauwe/Ostlund, etc...quote:
Bron: nu.nlquote:AMSTERDAM - Danny Blind weet zeker dat hij zondag tijdens de bekerfinale tegen PSV voorlopig voor het laatst als hoofdcoach van Ajax op de bank zit. De oefenmeester heeft weliswaar van de leiding van de Amsterdamse club nog niets over zijn ontslag gehoord. Hij beschikt echter over voldoende aanwijzingen om te weten dat hij plaats moet maken voor een opvolger.
"Het is over, dat weet ik echt zeker. Ik heb daar voldoende aanwijzingen voor. Eigenlijk wist ik zes weken geleden al dat het gebeurd was. Maar nu zijn bij mij ook de laatste twijfels weg. Nog twee wedstrijden en het is voorbij. Hoe jammer dat ook is", aldus de oefenmeester die tot en met het volgende seizoen bij Ajax onder contract staat.
Blind moet Ajax wel heel erg in zn hart hebben zitten wil hij besluiten om toch in wat voor functie dan ook bij Ajax te blijven na hoe ze nu met hem omgaanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:23 schreef StarGazer het volgende:
Daarom voor de club behouden, maar niet als hoofdtrainer.
Het is belachelijk hoe Blind steeds de media opzoekt en daardoor juist onrust veroorzaakt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:22 schreef Rhapsody het volgende:
Belachelijk hoe ze met hem omgaan.
,,Twee kuchjes en wereldkampioen"quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:22 schreef Rhapsody het volgende:
Was blind niet diegene die Ajax in 95 de wereldbeker bezorgde door de beslissende penalty te benutten... en dan ga je nu zo om met hem. Dat kan toch niet. Hij heeft bijgedragen aan het grote Ajax van de jaren 90... Als er 1 ajaxcied is, dan is hij het wel. (Een beetje de Maldini van Ajax)
rot op man, hij heeft helemaal niks gezocht, idereen valt al tijden over hem heen!!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:29 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Het is belachelijk hoe Blind steeds de media opzoekt en daardoor juist onrust veroorzaakt.
Blind de martelaar...
Feyenoorder?????quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:47 schreef Trancelocator het volgende:
Ben ik even weg, zie ik dat er een topic met 'Maaskant' in de TT is geopend door een f'noorder...
Oh ja, hij infiltreert namens ons in het f'noord-topic.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:54 schreef Robar het volgende:
[..]
Feyenoorder?????
Ik was ervan overtuigd dat hij Ajacied geworden was?!?!?!
Het OP was eerst anders, maar mods hebben hem jammergenoeg aangepastquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:47 schreef Trancelocator het volgende:
Ben ik even weg, zie ik dat er een topic met 'Maaskant' in de TT is geopend door een f'noorder...
Blind is begonnen met het zeuren over een gebrek aan steun waardoor hij zichzelf in een slachtoffersrol plaatste. Dat deed hij ook al eerder met het publiek en de scheidsrechters.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:45 schreef vinnie06 het volgende:
[..]
rot op man, hij heeft helemaal niks gezocht, idereen valt al tijden over hem heen!!
en als het bestuur wat beter was hadden ze wel met wat meer respect gehandeld en had dit allemaal voorkomen kunnen worden. nu weet de pers vaak iets eerder dan Blind.
Heb je gelijk inquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:45 schreef vinnie06 het volgende:
rot op man, hij heeft helemaal niks gezocht, idereen valt al tijden over hem heen!!
Ik zeg nog steeds: Wanneer het bestuur zo had gehandeld als Blind het wilde, dan had men er nog steeds schande van gesproken.quote:en als het bestuur wat beter was hadden ze wel met wat meer respect gehandeld en had dit allemaal voorkomen kunnen worden. nu weet de pers vaak iets eerder dan Blind.
Hij heeft gelijk. Blind speelt momenteel gewoon een spelletje via de media, valt nu wel heel erg op. Elke dag is ie tegenwoordig op het nieuws wel een beetje zielig aan het doen, waardoor het bestuur in een steeds lastigere positie komt te zitten en het publiek meer achter hem gaat staan. En het werkt, dat merk je aan mensen zoals jij. En face it; het bestuur kan het momenteel toch nooit goed doen. Ook niet als ze allang duidelijkheid gegeven hadden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:45 schreef vinnie06 het volgende:
[..]
en als het bestuur wat beter was hadden ze wel met wat meer respect gehandeld en had dit allemaal voorkomen kunnen worden. nu weet de pers vaak iets eerder dan Blind.
Juist dan laat je blijken dat het seizoen erop zit, en de coach zal vertrekken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:04 schreef Rhapsody het volgende:
nee de directie had wel eerder duidelijkheid kunnen geven. Of iig vertrouwen tonen op dit moment, het seizoen is nog niet voorbij.
Ja en nu loop je het risico dat de onrust, die er is, in het nadeel werkt en dan sta je door eigen toedoen aan het eind van het seizoen alsnog met een EUFA ticket op schiphol.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:09 schreef twi het volgende:
[..]
Juist dan laat je blijken dat het seizoen erop zit, en de coach zal vertrekken.
De onrust is pas echt losgebarsten toen het duidelijk werd dat Ajax de finale van de playoffs kon spelen / winnen van Groningen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:10 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Ja en nu loop je het risico dat de onrust, die er is, in het nadeel werkt en dan sta je door eigen toedoen aan het eind van het seizoen alsnog met een EUFA ticket op schiphol.
Als, als, als....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Blind is wel die kwade genius die Krohn-Dehli heeft teruggehaald. En als die nou eens uitgroeit tot een wereldtopper? Dan mogen we Blind wel dankbaar zijn...
Maar niet 1 in het bestuur is Ajaxiedquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:22 schreef Rhapsody het volgende:
Was blind niet diegene die Ajax in 95 de wereldbeker bezorgde door de beslissende penalty te benutten... en dan ga je nu zo om met hem. Dat kan toch niet. Hij heeft bijgedragen aan het grote Ajax van de jaren 90... Als er 1 ajaxcied is, dan is hij het wel. (Een beetje de Maldini van Ajax)
Stiekem? Hij komt er duidelijk voor uit.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:19 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Dirk_Kuijt maakt Ajax topics aan
Stiekem ben je gewoon een jood man.
Heb het idee dat hij meer met zichzelf bezig is en zichzelf ook vrij zielig vindt...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:23 schreef Silenus het volgende:
Lekker in het belang van Ajax Danny, om dit juist NU naar buiten te brengen....
quote:Ik ben al 21 jaar Ajacied maar moet nu toch goed nadenken of ik volgend seizoen in een andere functie bij deze club wil werken."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |